F2006
donderdag 2 september 2010 om 08:45
donderdag 2 september 2010 om 10:00
Op marktplaats vragen ze ook nogsteeds schandalig veel voor die dingen zag ik van de week.
Als Tieg vannacht niet al gegaan is zal ze nu toch zeker wel aan de opwekkers liggen lijkt me zo, ik denk dat dat kind gewoon op dit moment geboren wordt, en natuurlijk zijn wij de eerste die van het heugelijke feit op de hoogte gebracht worden dus zal elk moment wel zijn nu
Als Tieg vannacht niet al gegaan is zal ze nu toch zeker wel aan de opwekkers liggen lijkt me zo, ik denk dat dat kind gewoon op dit moment geboren wordt, en natuurlijk zijn wij de eerste die van het heugelijke feit op de hoogte gebracht worden dus zal elk moment wel zijn nu
donderdag 2 september 2010 om 10:13
Verwacht toch wel elk moment een berichtje van Tieg.
Hier ook geen nitrophone of iets soortgelijks. Man wel en vervolgens neemt hij 3 van de 4 keer dat ik hem bel niet meer op omdat hij het ding niet hoort/voelt.
Volgens mij zijn ze alleen bedoelt voor al die apps en internet.
Vish, hoe was je gesprek of moet je straks pas?
Ben gisteren bij Daan op de koffie geweest, was erg gezellig. Zal later nog wel wat in de ak zetten want hier leest ze niet meer.
donderdag 2 september 2010 om 11:43
Wij hadden gister zalmfilet omwikkeld met rauwe ham van de grill met rijst en broccoli. Lekker!
Verse pasta met tomaat, spekjes en geitenkaas, ook lekker!
Tortilla met jip of gehakt, bonen, mais, sla , tomaat, komkommer ui en zure room.
Ja die bril heb ik al jaren maar vind mezelf er meteen zo intelligent uitzien als ik hem opzet. Daarom bewaar ik hem voor speciale gelegenheden.
Verse pasta met tomaat, spekjes en geitenkaas, ook lekker!
Tortilla met jip of gehakt, bonen, mais, sla , tomaat, komkommer ui en zure room.
Ja die bril heb ik al jaren maar vind mezelf er meteen zo intelligent uitzien als ik hem opzet. Daarom bewaar ik hem voor speciale gelegenheden.