Entertainment alle pijlers

Trinney & Suzannah

01-09-2010 21:31 720 berichten
Ik ben er klaar voor, ben erg benieuwd naar dit programma!

Wie kijkt er ook?
Alle reacties Link kopieren
quote:Sophiepapa schreef op 01 september 2010 @ 22:36:

[...]

Daar ga ik zo achterkomen.
quote:DNM schreef op 01 september 2010 @ 22:46:

Charmant is leuk, wat ik net op tv zag bij die vrouwen op die hakken, was niet charmant.Dat klopt denk ik wel.
Zodra ik die dozen tegen kom op de markt en ze aan mijn voorgevel staan kneden sta ik niet in voor hun levens...
Ik heb alleen voorstukje gezien, maar voor mij is dat genoeg. Wat een tut troep zeg!

Ik dacht dat we die tijd nu wel achter ons hadden gelaten, dat je bekeken werd en beoordeeld om wat je aan hebt.

Laat iedereen toch dragen wat ie wil.
Nou de vrouwen zelf waren er anders heel blij mee. De meesten hadden geen idee van wat hen zou staan en waren zelfs erg onzeker. Dan is een beetje (ongevraagde) hulp toch welkom? Ik vind het wel een leuk programma alleen het aantal kandidaten is wat te groot.
Heel erg ook, die schaapachtig lachende vrouwen die zich van alles laten aanpraten.

Maar ja, veel mensen hebben idd geen idee, dat is wel zo.
quote:Kipstra schreef op 02 september 2010 @ 07:16:

Zodra ik die dozen tegen kom op de markt en ze aan mijn voorgevel staan kneden sta ik niet in voor hun levens...

Nou, dat was ook mijn gedacht, ik vind dat echt wel een stukje te ver gaan!

Ik denk trouwens dat je niet teveel moet verwachten van een programma wat wordt gesponsord door Shoeby Shop.

Dat vind ik persoonlijk niet echt de leukste kledingketen die we hebben.
Stressed is just desserts spelled backwards
Shoeby heeft niet eens kleding waar ik in pas. En dan nog maak ik zelf wel uit wat ik aan trek.
Ik vind de opzet ook niet echt jofel.

Ze kunnen beter mensen brieven laten sturen die echt verandering willen in hun hele garderobe.

Want nu heb je 1 setje wat dan 'leuk' is volgens hun, maar de rest van je kast is nog net zo als daarvoor.
Gesponsord door Shoeby? Nou laat maar dan dus.
quote:S0LEIL schreef op 01 september 2010 @ 22:07:

Uhm... er puilt onder de oksels vel uit de bh. Dan past hij toch ook niet goed.Ja, dat zag ik ook! Beha was eigenlijk qua cupmaat net te klein.
Wat een waste of time was dat om dat gisteravond te kijken zeg... Pffff
quote:Maleficent schreef op 02 september 2010 @ 08:10:

Ik vind de opzet ook niet echt jofel.

Ze kunnen beter mensen brieven laten sturen die echt verandering willen in hun hele garderobe. Mensen moeten zich opgeven hoor voor dit programma. Dat is allemaal in scene gezet.
Jammer dat het zo'n commercieel programma is geworden. De oorspronkelijke BBC-series waren nog onbedorven en beter van opzet. En gingen bovendien echt de diepte in.

Nu moet elke vollere vrouw een tuniek aan van Shoeby (nooit geweest, niet echt behoefte aan Shoeby mode; dacht eerder aan Schoenen dan kleding). Bovendien ligt de aandacht van de helft van de show op de zoektocht en dat vind ik zonde van de tijd.

Leg gewoon uit waarom bepaalde kleding beter bij jouw type lijf past.

En ja....met Daffy Duck lippen zeuren over natuurlijke schoonheid is een beetje lachwekkend. Het kost namelijk heel veel tijd en moeite om er au naturel uit te zien!

Geef mij die show maar van How to look good naked. Die shopt overal en nergens en geeft aandacht aan de mens.
Everything you see I owe to spaghetti!
Ik vond het best leuk om een keertje te zien, maar echt tips heb ik er niet uitgehaald.

Vond het wel vreemd dat de slankste, geen idee meer hoe die heet, het meeste commentaar kreeg over haar figuur.

En over de hakken, die zijn allemaal enorm. Als iemand nou echt niet op hakken kan lopen, waarom dan geen iets lagere hakken, er zijn ook zat leuke schoenen met hallen van 4 of 5 cm. Beter dan plat, maar loopt makkelijker dan die hele hoge.

Nu leek het net of de keuze was, of plat of 10 cm hoog.
Maar wat heb je nu aan de tip dat een strak jurkje met blote schouder je leuk staat. Wanneer draag je dat nou in Nederland?

Naar je werk kan niet, voor een bruiloft is het te bloot, voor een feest op je werk is het ook TE, je kan zoiets alleen aan als je gaat stappen?

Daar heb je dus geen zak aan.

Ik zou liever tips hebben over hoe ik me alle dagen kan kleden.
Totaal ongeloofwaardig dit programma als je gesponsord wordt door 1 kledingketen. En wat voor kledingketen, mijn god.

Ik vond die mensen er ook echt niet uitzien, vond alle combinaties behoorlijk stijlloos en niet passen bij de karakters.
ik zou de h&m als sponsor wel ok vinden als er dan ook maar 2 kandidaten gekleed werden, daar heb je voor bijna iedereen wel iets in alle maten en stijlen, zodat je ook dichter bij de mensen kunt blijven met stylen, denk dat je zonder sponsor zo een programma niet voor elkaar krijgt.
het kan wel zonder sponsor maar dan moet je de mensen zakgeld meegeven om te zelf te shoppen, zoals trinney en susannah ( en hun opvolgsters ) in engeland doen en de stylistes zelf hebben dan ook nog budget nodig voor hun setjes, denk niet dat een zender in nederland daaraan gaat meewerken.

vandaar mijn idee van de h&m, heb je toch een sponsor en de keuze is erg ruim, waardoor je veel kanten op kunt met de kandidaten.
Engelse vrouwen staan over het algemeen bekend als slechtst geklede vrouwen, om hun gebrek aan stijl en hun wansmaak.

Dus leg mij eens in Nijntje-taal uit; Waarom zou ik in godesnaam moeten luisteren naar twee Engelse botoxhoofden die ook nog eens gesponsord worden door een veredelde Piet Kerkhof?

Shoot me, dan loop ik er liever stijlloos bij als mijn eigen wansmakelijke zelf!
Huts!
Volgens mij zijn het mensen die van te voren al gescreend zijn, e mensen kijken niet echt verast en iedereen kan zomaar mee. Niemand doet b.v. hand voor zijn ogen dat hij niet op tv wilt. Want dat is volgens mij je eerste reactie bij zoiets of zie ik het verkeerd. Iedereen is op de juiste tijd op de juiste plaaats????
Ik denk dat alleen het meisje dat als serveerster werkt en degene daarna (ook in de buurt van het terras) spontaan waren.

want daar zag je op de achtergrond het gebruikelijke.... mensen die gek doen omdat er een camera langskomt.

Bij de anderen zag ik dat niet, dar bleef niemand staan, keek niemand gek in de camera en ging er niemand zwaaien...
H&M als sponsor zou inderdaad wel een optie zijn ja, maar Shoeby ...
*zit al klaar voor vanavond*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven