Mode & Beauty alle pijlers

Naailessen volgen?

31-08-2010 19:12 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er al eens vaker aan gedacht en vandaag kwam ik weer een cursus tegen, naailessen....

Ergens twijfel ik heel erg, want ben zelf niet zo crea, maar om nou steeds aan m'n moeder te blijven vragen om kleding in te korten of te verstellen vind ik ook zo wat.

Het lijkt me ook wel leuk om zelf kleding te maken, maar aan de andere kant vraag ik me af waar ik de tijd vandaan ga halen...

Wie van jullie heeft naailessen gevolgd en doet er ook wat mee?

Dus maak je zelf kleding of is het alleen verstelwerk?

Zijn er een beetje leuke en hippe patronen tegenwoordig? Krijg altijd een beetje oubollig idee bij zelf kleding maken.....
Zelf heb ik ook naailessen gevolgd. Toen ik daarmee begon, wist ik er bijna niets vanaf. Nu kan ik er wel wat van, maar ik vind het soms toch nog wel moeilijk. De resultaten zijn ook niet altijd naar wens. Wel heb ik een aantal keren mensen versteld doen staan.

Je moet wel veel oefenen en daar dan ook de tijd voor hebben. Als het dan lukt, kun je er veel plezier in hebben!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb me ook aangemeld bij een naaicursus, wil ook graag wat dingen leren zoals verstellen, innemen en een knoop aanzetten.

Als dat allemaal een beetje lukt zou ik ook wel een kledingstuk willen maken.

Ben benieuwd hoe ik het ga vinden!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven