3000+ deel 63!

30-08-2010 20:37 3045 berichten
Alle reacties Link kopieren
Yeah!

Mijn eerste 3000+ topic!



Huilen, lachen, onzinnige en zinnige dingen...

Het kan hier allemaal!



Een aantal belangrijke regels:

* svp niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie

* toon respect naar elkaar in elke situatie

* verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed



Have fun!





ps. een gewaarschuwd troll telt voor 2!
Alle reacties Link kopieren
Het is ook rot om haar zo achter te laten graafje.. Ook al weet je dat ze het eigenlijk wel naar haar zin gaat hebben later op de dag.
Alle reacties Link kopieren
het is wel heel sneu iedere morgen, maar probeer steun te vinden in dat het maar van korte duur is en ze daarna wel naar haar zin heeft

maar ik snap dat het je moederhart pijn doet, meis
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Lastig Gravin. Ik mag hier de kleine niet meer naar het KDV brengen (ze zit daar niet voor noodzaak, maar om met leeftijdsgenootjes in aanraking te komen), want ik heb haar al 2 keer met dezelfde gang mee naar huis genomen.
Alle reacties Link kopieren
Floor, je bent een watje (in het kader van het wegbrengen van Ihildehuit)





ik kan mijn gedachten ook niet van Ibi en HiH losmaken
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ik vandaag de hele vitaminenpillenvoorraad van het Kruitvat opgekocht. Ik heb verschrikkelijke haaruitval. Echt niet normaal. Ik verlies hele plukken met haar sinds een paar weken.



Het ziet er niet. Volgende week, mijn haar maar kort knippen en hopen dat de pillen binnenkort aanslaan.



Alle reacties Link kopieren
Zo zeg floor.. das balen!!!



Ben je er al mee naar de dokter geweest?
Alle reacties Link kopieren
jeetje Floor, dat is echt niet fijn

even in de gaten houden en anders bloed laten prikken (als je niet durft, ga ik wel mee, heb ervaring ;smile: )
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
@Chooc, je bent lief maar moet eigenlijk een schop onder je &*^^% hebben!

Wat gravinnetje zegt, geen keelontsteking, maar luchtweginfectie waarschijnlijk.



@Roosje, wat goed om te lezen dat je boos wordt!

Dit zeg ik niet snel hoor, maar in jouw situatie is het volgens mij een heel goed teken.

Roosje ontwikkelt assertiviteit!



@floor, ik heb ook last van de ellende waar ibi doorgaat hoor.

Ben er beetje misselijk van.

We zitten hier zo vanachter ons beeldscherm nutteloos te wezen.

Wilde dat ik concreet iets kon doen voor haar!

(Hoe deden we dat ook alweer met de sinterklaas actie voor andere 3000+ert?)
Alle reacties Link kopieren
@floor, haaruitval is meestal een verlate reactie op stress periode.

Kan best te maken hebben met de periode waarin je zo achterlijk veel werkte en daarna de verbouwing.

Je weet 't hé zuster? ff laten checken maar.



(moet ik vanavond iedereen naar de huisarts sturen? )
Alle reacties Link kopieren
je hebt het er maar druk mee Egeltje



heb je msn eigenlijk? En zo nee, wanneer installeer je dat?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
had net telefoon voor onderzoek naar kinderopvangtoeslag.

Ze gaan dat veranderen op voor mij heel ongunstige manier.

Omdat ik geen PGB heb voor middelste, maar wel om tijd voor hem te hebben, gebruik maak van de opvang voor jongste.
Ik ben niet zo'n dokterloperT. Eerst die pillen maar eens proberen, minder roken, geen alcohol, veel water, op tijd naar bed en meer beweging.
Alle reacties Link kopieren
Was het maar zo dat we iets voor iebs konden doen...
Alle reacties Link kopieren
quote:rosanna08 schreef op 02 september 2010 @ 20:03:

je hebt het er maar druk mee Egeltje



heb je msn eigenlijk? En zo nee, wanneer installeer je dat?

Je lijkt freak wel die vraagt dat ook al steeds!

Ik ga mijn liefste lief vragen of hij voor mij wil regelen.

En ik wil ook onthyved worden, kan hij dan ook mooi voor mij doen!
Alle reacties Link kopieren
Kun je doen floor. ik hoop alleen voor je dat dat het gewenste effect heeft.
Alle reacties Link kopieren
Floor heb je ook b12 gehaald? Dat hielp mij altijd als ik weer last van haaruitvalhad door mijn psoriasis.
Alle reacties Link kopieren
quote:FlorisFlorijn schreef op 02 september 2010 @ 20:05:

Ik ben niet zo'n dokterloperT. Eerst die pillen maar eens proberen, minder roken, geen alcohol, veel water, op tijd naar bed en meer beweging.Goed zo!

ik stuur mensen naar de dokter, ga zelf ook nooit
Alle reacties Link kopieren
Zijn wel goede voornemens trouwens!
Alle reacties Link kopieren
*23u floris naar bed sturen*
Alle reacties Link kopieren
En er is niks dat we voor ieb kunnen doen ben ik bang voor. Behalve bidden en er voor haar zijn..
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk nu de herhaling van goede tijden. om er wee in te komen.
Ik heb alle vitaminen gehaald die er zijn.

Alle reacties Link kopieren
quote:egelviva schreef op 02 september 2010 @ 20:06:

[...]



Je lijkt freak wel die vraagt dat ook al steeds!

Ik ga mijn liefste lief vragen of hij voor mij wil regelen.

En ik wil ook onthyved worden, kan hij dan ook mooi voor mij doen! braaaaaf



maarre, liefste lief? Het klinkt steeds serieuzer
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
dat is zo chooc. bidden die ik niet maar ben in gedachten bij haar..
Alle reacties Link kopieren
B12 is een goeie, of marmite eten :puke:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven