3000+ deel 63!
maandag 30 augustus 2010 om 20:37
Yeah!
Mijn eerste 3000+ topic!
Huilen, lachen, onzinnige en zinnige dingen...
Het kan hier allemaal!
Een aantal belangrijke regels:
* svp niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie
* toon respect naar elkaar in elke situatie
* verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed
Have fun!
ps. een gewaarschuwd troll telt voor 2!
Mijn eerste 3000+ topic!
Huilen, lachen, onzinnige en zinnige dingen...
Het kan hier allemaal!
Een aantal belangrijke regels:
* svp niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie
* toon respect naar elkaar in elke situatie
* verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed
Have fun!
ps. een gewaarschuwd troll telt voor 2!
donderdag 2 september 2010 om 19:48
donderdag 2 september 2010 om 19:52
donderdag 2 september 2010 om 20:00
@Chooc, je bent lief maar moet eigenlijk een schop onder je &*^^% hebben!
Wat gravinnetje zegt, geen keelontsteking, maar luchtweginfectie waarschijnlijk.
@Roosje, wat goed om te lezen dat je boos wordt!
Dit zeg ik niet snel hoor, maar in jouw situatie is het volgens mij een heel goed teken.
Roosje ontwikkelt assertiviteit!
@floor, ik heb ook last van de ellende waar ibi doorgaat hoor.
Ben er beetje misselijk van.
We zitten hier zo vanachter ons beeldscherm nutteloos te wezen.
Wilde dat ik concreet iets kon doen voor haar!
(Hoe deden we dat ook alweer met de sinterklaas actie voor andere 3000+ert?)
Wat gravinnetje zegt, geen keelontsteking, maar luchtweginfectie waarschijnlijk.
@Roosje, wat goed om te lezen dat je boos wordt!
Dit zeg ik niet snel hoor, maar in jouw situatie is het volgens mij een heel goed teken.
Roosje ontwikkelt assertiviteit!
@floor, ik heb ook last van de ellende waar ibi doorgaat hoor.
Ben er beetje misselijk van.
We zitten hier zo vanachter ons beeldscherm nutteloos te wezen.
Wilde dat ik concreet iets kon doen voor haar!
(Hoe deden we dat ook alweer met de sinterklaas actie voor andere 3000+ert?)
donderdag 2 september 2010 om 20:02
donderdag 2 september 2010 om 20:06
quote:rosanna08 schreef op 02 september 2010 @ 20:03:
je hebt het er maar druk mee Egeltje
heb je msn eigenlijk? En zo nee, wanneer installeer je dat?
Je lijkt freak wel die vraagt dat ook al steeds!
Ik ga mijn liefste lief vragen of hij voor mij wil regelen.
En ik wil ook onthyved worden, kan hij dan ook mooi voor mij doen!
je hebt het er maar druk mee Egeltje
heb je msn eigenlijk? En zo nee, wanneer installeer je dat?
Je lijkt freak wel die vraagt dat ook al steeds!
Ik ga mijn liefste lief vragen of hij voor mij wil regelen.
En ik wil ook onthyved worden, kan hij dan ook mooi voor mij doen!
donderdag 2 september 2010 om 20:07
donderdag 2 september 2010 om 20:08
quote:egelviva schreef op 02 september 2010 @ 20:06:
[...]
Je lijkt freak wel die vraagt dat ook al steeds!
Ik ga mijn liefste lief vragen of hij voor mij wil regelen.
En ik wil ook onthyved worden, kan hij dan ook mooi voor mij doen! braaaaaf
maarre, liefste lief? Het klinkt steeds serieuzer
[...]
Je lijkt freak wel die vraagt dat ook al steeds!
Ik ga mijn liefste lief vragen of hij voor mij wil regelen.
En ik wil ook onthyved worden, kan hij dan ook mooi voor mij doen! braaaaaf
maarre, liefste lief? Het klinkt steeds serieuzer
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best