3000+ deel 63!

30-08-2010 20:37 3045 berichten
Alle reacties Link kopieren
Yeah!

Mijn eerste 3000+ topic!

Huilen, lachen, onzinnige en zinnige dingen...

Het kan hier allemaal!

Een aantal belangrijke regels:

* svp niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie

* toon respect naar elkaar in elke situatie

* verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed

Have fun!

ps. een gewaarschuwd troll telt voor 2!
Nee vriendengroep is niet meer in tact nee

Ik maak mezelf niet gek hoor, als het zo zou zijn dan is het zo. Dan open ik een HELP-topic en kom ik er ook wel weer snel uit!
Ja, dat weet je dus van elkaar hoe goed de ander dingen kan verbergen. Maar ik geloof echt niet dat je je zorgen hoeft te maken hoor Bi.
quote:Gravinnetje schreef op 02 september 2010 @ 22:15:

[...]

Kijk dan heb je daar de oorzaak van zijn gechagrijn! Handwerk kunnen ze best waarderen zo op zijn tijd.......

Hij heeft niet voor niets 2 handjes gekregen van Onze Lieve Heer!

En voorlopig heeft ie pikstraf!!
Inderdaad Floor.... en ik weet ook wel dat ik me geen zorgen hoef te maken. Maarja... als hij nou gewoon zegt wat er is, dan hoef ik niks te gaan bedenken! En eigenlijk maak ik me ook geen zorgen, anders zou ik nu - terwijl ik dit allemaal typ - wel snot hebben toch?
Zal ik dan ook nog eens wat lulligs over Graaf vertellen? Ik was 3 maanden geleden jarig en ik heb niets gehad voor mijn verjaardag. We waren net terug van vakantie dus vooruit en hij zou diezelfde week wat kopen/verzinnen/whatever. Het is een hele laaaaaaaaange week blijkt. En ik hoef niet perse wat te hebben, qua cadeaus vind ik het allemaal niet boeiend maar zeg dat dan en niet beloven en niets doen. En een kleinigheidje kan toch wel, ontbijt op bed, bos bloemen of uit eten?
Bi, dit is typisch een gevalletje waar je de struisvogel voor mag gebruiken.

Wegstoppen die rare gedachten!

Friez, hebbie dat plaatje nog?
Oh ja, snot. Geen snot dus. Gelukkig. Dat is inderdaad een goede graadmeter.
Oeiiii Gravin... dat is ook heel verdrietig!! Dat heb ik nu dus een paar keer met moederdag mee mogen maken. Zelfs op de eerste moederdag zonder mn eigen moeder... niks geregeld!! Niks verzonnen!! Nog geen croissantje, helemaal niks!!

Heeel minderwaardig vind ik dat, hoeveel moeite is het nou??

Ben je er boos om geworden?
helemaal niets voor je verjaardag, da's wel l*llig zeg maar!
Egel.... geen struisvogel hoor, dankje!!

Als ik ergens geen struisvogel voor zou willen is het daar wel voor... er lijkt me niks erger dan het feit dat iedereen het weet behalve ik! Dat lijkt me nog erger dan het feit op zich.
quote:friezinnetje schreef op 02 september 2010 @ 22:20:

[afbeelding]
quote:friezinnetje schreef op 02 september 2010 @ 22:20:

[afbeelding] Hij is nogal veranderd.... een ietsiepiets agressiever geworden?? Of assertiever???
Eerder verdrietig. En ook aangegeven wat jij dus ook ervaarde met moederdag. Dat ik me minderwaardig en niet belangrijk voelde, dat het vernederend is eigenlijk. Ik heb met zijn verjaardag best wat uit de kast gehaald, geen cadeau maar een leuk uitje (brunch in de Euromast) en was een complete verrassing voor hem want hij wist alleen dat hij die dag en tijd vrij moest houden. Samen met Minigravin geknutseld uiteraard. En dan krijg ik dus helemaal niets, voor minigravin vond ik dat dus ook lullig. Dat is toch leuk voor zo'n druif om een cadeautje voor mama uit te zoeken of wat te knutselen?
@Friez, deze is nog erger dan de vorige

Bedankt hoor, je bent een schat! En doet me denken aan het feit dat ik mijn werkplan nog niet af heb!!!!

Grr, kl*tevogel
Oh... de krant is uit... ben benieuwd!!

Tap tap tap
Whahahahahaha, het is een bitch!!!!!
quote:Bianca40 schreef op 02 september 2010 @ 22:22:

[...]

Hij is nogal veranderd.... een ietsiepiets agressiever geworden?? Of assertiever???

Ja heeft assertiviteitstraining gedaan en is heeft een aantal asbakken gekleid!

Krant maakt plaats voor afstandbediening
Ohw... da's niet leuk nee, verjaardag vergeten.
quote:friezinnetje schreef op 02 september 2010 @ 22:22:

[...]

Ja heeft assertiviteitstraining gedaan en is heeft een aantal asbakken gekleid!

Ik wil ook asbakken kleien!!!!
Half 11, vast wel ergens een sportjournaaltje op tv......
quote:Bianca40 schreef op 02 september 2010 @ 22:21:

Egel.... geen struisvogel hoor, dankje!!

Als ik ergens geen struisvogel voor zou willen is het daar wel voor... er lijkt me niks erger dan het feit dat iedereen het weet behalve ik! Dat lijkt me nog erger dan het feit op zich.

dat heeft mijn zus lang gehad, hoewel ik denk dat ze niet wílde weten hoor.

(mijn irl zus)
bij ons is er nog wel plaats Bianc
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:egelviva schreef op 02 september 2010 @ 22:24:

[...]

dat heeft mijn zus lang gehad, hoewel ik denk dat ze niet wílde weten hoor.

(mijn irl zus)Dat hadden onze exen toch ook... en mijn god wat waren er veel signalen... en wat hebben ze die (bijna vakkundig) genegeerd! Echt zielig en asociaal (van ons). Daar heb ik ook de meeste moeite mee gehad.... dat ik de intuitie van mn ex kapot heb gemaakt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven