3000+ deel 63!

30-08-2010 20:37 3045 berichten
Alle reacties Link kopieren
Yeah!

Mijn eerste 3000+ topic!



Huilen, lachen, onzinnige en zinnige dingen...

Het kan hier allemaal!



Een aantal belangrijke regels:

* svp niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie

* toon respect naar elkaar in elke situatie

* verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed



Have fun!





ps. een gewaarschuwd troll telt voor 2!
Alle reacties Link kopieren
klinkt als leuk groepje.

maar ik doe het niet hoor, ik ga slapen heel veel slapen!
Alle reacties Link kopieren
de keuze ligt bij jou meis, als je wil, moeten we best iets kunnen verzinnen, lijkt me
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:friezinnetje schreef op 02 september 2010 @ 22:35:

[...]





Nou Roos is nu toch aan het bellen met hem? En ik heb een extra afstandsbediening aan hem gegeven. Moet genoeg zijn toch?

Hem kennende... als ik maar gewoon even net doe alsof het me niks interesseert hoe hij is en of hij er uberhaupt is, dan draait ie wel weer bij!

Stompzinnig en nutteloos eigenlijk he!



En bij alles wat ik vanavond schrijf moet ik aan IBI denken... en HIH.. en mijn god wat zouden ze blij zijn als ze gezond thuis zouden zitten en eens lekker ruzie zouden kunnen maken



Ik vergelijk geen leed maar dat denk ik echt vrijwel constant!
Alle reacties Link kopieren
same here Bi!
Ik moet helaas werken. Ik start morgen op een nieuwe afdeling. Ben een beetje nerveus, want ik heb geen idee wat me te wachten staat. Ik weet niks van de cliënten en ik sta alleen.



Soms wilde ik dat ik een saai baantje had.
Alle reacties Link kopieren
denk dat iedereen er mee bezig is
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Floor... leuke uitdaging!! En geloof me... jij wil helemaal niet dat je soms een saai baantje hebt... en soms wil je dat al helemaaaal niet!!
Alle reacties Link kopieren
Nah jammer Egel!

En ook jammer dat jij niet komt Floor!
Alle reacties Link kopieren
oeh, dat klinkt niet echt tof Floris.
ZE hebben zaterdag een onderondsje Gravinnetje
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Jeetje online met mijn forumzusje zie ik nu
Alle reacties Link kopieren
Ik ga naar bed, ben aan het struisvogelen!

Dag lieverds, slaap rustig vannacht.

Haaaaai Freaky!!
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 02 september 2010 @ 22:40:

ZE hebben zaterdag een onderondsje Gravinnetje Tsssss, ik hoorde er toch bij? Waarom weet ik er niets van af?
Alle reacties Link kopieren
En de rest ... want niets bijgelezen.. pfff had een IRL vandaag



( en das vermoeiend )
Truste lief Egeltje
Alle reacties Link kopieren
Freak!!

Zo kom ik nooit van dat rotbeest af!!



Hoe is het schat?
Alle reacties Link kopieren
Truste Egel!

Hoi Freak!
Alle reacties Link kopieren
truste Egeltje





Freakje
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Ja duh Egel .. trusten schat



Eh onderonsje ( niet bijgelezen he gravinnetje )
Freaky, ben je op de hoogte van IBI en HIH??
Alle reacties Link kopieren
Lekker koese Egel!



Haai Freak



Gravin, dit is al een tijd geleden afgesproken en denk dat jij toen minder hier was?
Maar het is heeeul ver weg Gravinnetje!!
Alle reacties Link kopieren
quote:egelviva schreef op 02 september 2010 @ 22:41:

Freak!!

Zo kom ik nooit van dat rotbeest af!!



Hoe is het schat?Goed.. neem net afscheid van huilende ex

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven