3000+ deel 63!

30-08-2010 20:37 3045 berichten
Alle reacties Link kopieren
Yeah!

Mijn eerste 3000+ topic!



Huilen, lachen, onzinnige en zinnige dingen...

Het kan hier allemaal!



Een aantal belangrijke regels:

* svp niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie

* toon respect naar elkaar in elke situatie

* verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed



Have fun!





ps. een gewaarschuwd troll telt voor 2!
Alle reacties Link kopieren
Maw heftige avond weer..
Alle reacties Link kopieren
komt waarsch door het "gedoe"van afgelopen tijd Gravinnetje.

Ik heb zelf overigens ook niet alles meegekregen omdat ik geen internet had mistte ik alles
Oeiiii mn portje begint er in te knallen... ik moet naar bed voordat ik echt herrie ga zoeken hiero!
Huilende ex Freak?? Wat heeft ie?
Alle reacties Link kopieren
Een beetje Bi.. maar gisteren had ik een foute avond ( lees 3 wijntjes en Out.. sorry spuka) en ben naar bed gegaan....
Alle reacties Link kopieren
Is er vandaag nog nieuws dan?
Alle reacties Link kopieren
kijk maar even op haar topic, Freak
Alle reacties Link kopieren
Freak, we bellen nog meid



Ik ga nu echt slapen!



Dag allemaal, bedankt voor de trustewensen

Alle reacties Link kopieren
Kan toch niet zaterdag. Lekker puh. Graaf heeft nachtdienst dus slaapt overdag. Minigravin heeft mama nodig in het weekend. En geen rijbewijs. Dusssssss.



Gaat die andere grote meet nou eigenlijk nog door.

Maar zaterdag is dus eigenlijk een mini 3000 meet?
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 02 september 2010 @ 22:44:

Huilende ex Freak?? Wat heeft ie?Tja uit met die ander ( lees knipperlicht relatie ) en ik was toch niet zo slecht (telaat schat!!!)
Ja... hij ligt op de IC freaky... had vandaag zo'n vreselijke hoofdpijn dat ie naar het Erasmus is gebracht. En volgens mij werd ie vanavond nog geopereerd? Ligt aan de beademing!!
Jammer voor ex he Freak
Alle reacties Link kopieren
Die andere meet gaat ook nog door Gravin!
Alle reacties Link kopieren
Nee dit klinkt slecht.. we zijn weer ouderwets vriendschappelijk aan de praat en dat is goed... maar ik heb al veel meer afscheid genomen dan he van "ons"
Alle reacties Link kopieren
Roosje als je er nog bent.. youtube even het nummer van de verliezer van Marco Borsato... dat was mijn nummer toen hij het mij vorig jaar vertelde.. en ik vertelde hem dat vanavond en liet het nummer horen .. en tja toen tranen... ( bij hem niet meer bij mij gelukkig)
Truste Egel. Ik hoop dat je lekker slaapt en morgen een beetje uitgerust wakker wordt.
Je mag best Bianco een paar dagen lenen hoor Freaky... als hij weer een beetje behoorlijk opgedroogd is wil ik hem wel weer terug
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 02 september 2010 @ 22:45:

Ja... hij ligt op de IC freaky... had vandaag zo'n vreselijke hoofdpijn dat ie naar het Erasmus is gebracht. En volgens mij werd ie vanavond nog geopereerd? Ligt aan de beademing!! J.......S Pffffffffffffffffffffffffff ga haar gelijk een sms sturen!
De Verliezer.. die is mooi Freaky!!





Net als "vreemde handen"... pffffffffffff
Tja, jij hebt je verdriet ook zelf moeten verwerken Freak. Wat wil ie nou eigenlijk?
Alle reacties Link kopieren
ik zoek ff voor je Freakje
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Zo sms verstuurd en kaars blijft branden vannnacht.. men das schrikken!
Alle reacties Link kopieren
quote:rosanna08 schreef op 02 september 2010 @ 22:49:

ik zoek ff voor je Freakje
quote:FlorisFlorijn schreef op 02 september 2010 @ 22:49:

Tja, jij hebt je verdriet ook zelf moeten verwerken Freak. Wat wil ie nou eigenlijk?Hij heeft nog geen verdriet hoeven verwerken, want hij was samen. Bij hem komt het nu pas... nu hij er (eindelijk) alleen voor staat!
Ja enorm schrikken he Freak!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven