T-huis

17-06-2010 22:21 2561 berichten
Alle reacties Link kopieren

Oh das niet echt handig het zit aan de binnenkant van mijn handen en tussen vingers.
Eerste toetenbord en muis inpakken in plasticen, daarna insmeren, daarna totdat het ingetrokken is verplicht alleen maar foummen.
jgfblkajblhfKJW.EFNLKRGMLADMFVNFDKNGKSKJBFGJAnf dmnfgbv dfsbgjfnb.kfsjgnb;sfjgbn
Precies!
Zo, hand 1 ingesmeeerd.
Slim zeg, hand voor hand.
Mijn intelligentie kent geen grenzen.
Goed spul trouwens, met salie.
Ik zeg terug naar Paars plus met Groen Links en D66 erbij.

Ik heb vanmiddag met ons aller Doperwtje geknuffeld. Wat een lief en mooi mannetje zeg En was gezellig met Erwtje. Erwtje woont heel mooi trouwens, je zit zo in t bos. Daarna dus nog gewandeld en picknick gedaan
1x wel genoeg.

Net hardgelopen. Was net een beetje te donker en dus eng bij t meer. Nu even een bad nemen, hmmm
Jaaa, en ik heb Miertje en Chica (en iEr natuurlijk) gezien! Mier is zo gróóóót geworden en ziet er zo lief uit met zijn blozende wangetjes en zijn triomfantelijke blik als hij staat! En Chicaatje is altijd zo kletserig en gezellig

Leuk van wandelen en picknick. Je bent inderdaad zó in het bos en ook zo bij nabijgelegen rivier (moet je alleen wel een pokke-eind omhoog wandelen om weer thuis te komen ).

Hardlopen in het donker klinkt eng inderdaad, brrr....
Rivier zijn we dus nog heengelopen. Heb meteen Chica verteld over riveren i.h.a. en deze rivier in t bijzonder. Vond ze heel leuk.
Ja, vanaf waar jullie gingen, is het iets minder ver terug omhoog lopen. Da's wel een leuk stuk! Leuk ook van rivierenverhaal enzo. Ik zal morgen de foto;s van jullie en Doperwtje even op de computer zetten
Jaaa, leuk. Ben benieuwd!

Had Xan t nog leuk gehad? Jammer dat we em gemist hebben.

Chica wil trouwens bij jou in de straat gaan wonen want die vond die speeltuin echt fantastisch. Ik ben trouwens nog met dat klimtouw op die paal geklommen

Nu echt bad in anders moet ik zweetstinkliestankie mijn bed in straks
Xan is nog steeds aan't feesten, ik ben een paar uurtjes met Doperwtje in de draagzak geweest. Was inderdaad jammer, zonder file hadden jullie 'm nog net getroffen. Stomme snelwegen.

Lijkt me wel gezellig met Chica als buurmeisje! Stoer hoor, dat klimtouw *overweegt vast te oefenen voor als Doperwtje dat ook van mij verwacht*

Hup in bad!
Hey wat leuk dat jullie gemeet hebben. Had het laatst nog met Star over een algehele theehuismeet.

Word gek van de jeuk hier. Wil die allergiepillen niet elke dag slikken maar mijn handen voelen zo naar aan. Eten van vandaag lijkt ook niet te zakken (slechte snackbarpatat) dus lig maar wat te draaien in bed. Ga de boerderie maar eens opruimen.
Oh heerlijk, slechte snackbarpatatfriet!

Weet je nou waar je allergisch voor bent? Misschien anders een test laten doen, want altijd jeuk hebben (en aan je handen lijkt me helemaal vreselijke irritant!) is geen pretje!

Leuk verslag van minimeet!
Travis, wat irritant van jeuk, bah! Hoe is 't nu?

Kezz, hoest?
Waarschijnlijk niet allergisch maar stress.

Berg frambozen geplukt net, heerlyck!!
Naar Visje

Mille kwam er laatst achter dat wij dit van moeder geërfd hebben. Daar doet jouw jeukgebeuren me ook aan denken. Eens met Dr. Msn. Star dus

Ja algehele teameet leuk. Moet Kezz nodig eens een keer ontmoeten. En Doperwtje is om op te vreten dus die moeten jullie ook snel zien.
Joehoe kwam even loeren! Hoe is het met iedereen? Om meteen even betweterig te doen , denk een klein doperwtjeeditje, INad!

Erwt heb je nog verlof? Genietse!

Kezz wats geburt? Nieuwe naam? Helemaal 2010!

Star en Vish; haaaaaaaaaai!

Onze kindjes allemaal weer bijna 1...gek idee zo snel is het gegaan of hang ik nu weer emo moeder uit :-X
Dier, thanks voor de edittip!!

Hoest met jouw mannen? Zag hele mooie foto's op je hyve. Lekker groot, al die kleinste mannen

Wanneer is Cesar's verjaardag ook alweer?
Dat is dus precies wat ik heb Inad, handen en vingers vol blaasjes. Heb een ruwe keukendweil als knuffel jammer van die bruine klodder die erin zit.

Haaaaaiiiiiiii Dier!!
Goedemorgen!

Vis, weet je baanteachnisch al wat? Ik heb nog steeds good vibes heur!

Haai Dier! Jaaaaa, mooie hippe naam, he? Kun jij er ook mee leven?

Ik vind zwnager zijn stom als je nog niet weet of alles wel goed zit. Ik voelde me bij de jongens veel zwangerder enzo en nu eigenlijk veel minder. Minder last van kwaaltjes ook, alhoewel dat eigenlijk fijn zou moeten zijn. Maar dan wel wer een buik die je niet meer weg kunt denken. Pas mijn broeken nu al niet meer. Had gelukkig nog wat liggen in maat 40, van vóór afvalleen van paar maanden geleden. E dat gaat wel. Verder draag ik nu jurken en rokken die meeveren, maar de legging zakt steeds af.... Pfffff.

Inad, Star: rekt King Louie de hele zwangerschap mee? Heb leuke jurk gezien en ik vind dat ik hem mag!
Ik vind ook dat je hem mag hoor Kezz!! Je mag al snel voor je echo toch? Doe lekker bretelsjes aan je legging

Ik hoorde gister dat de mevrouw niet kon kiezen en ik denk dat ik het nu vandaag ga horen dus.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven