Good Luck!
vrijdag 3 september 2010 om 20:28
Goeie avond,
Ik zal ook weer eens langskomen, voordat ik niet meer herkent word
Mal, 'balen' dat de misselijkheid nu ineens minder is. Ik kan me voorstellen dat je daar onzeker van wordt. Nog een weekje en dan zie/hoor je vast weer een schitterend mooi
Mamax, dat was wel even schrikken dat mini ineens zo weg was. Pff.. ik krijg het er al helemaal benauwd van als ik er aan denk.
Bam, oh zielig voor hondje Ik heb het ook hoor, alles wat met dieren te maken heeft, moet ik om huilen
Jinny wat een leuke muurposters! Goed alternatief dan ook voor Oudste!
My God, ik zit sinds een hele tijd weer eens GTST te kijken, maar Sjors krijgt gewoon binnen een kwartier een kind. Duhh..
Hier verder druk met Tobias die angst heeft voor op de wc te poepen en de dokter stuurt me naar het opvoedbureau omdat het aan mij ligt
Dus nu maar de homeopatische kant opgezocht. En zij heeft allemaal testen gedaan en gezegt dat hij geen melk meer mag. Hij is fijn.
Maar goed, met allemaal middeltjes ( die je gewoon bij de apotheek kan halen) en acupunctuurpleisters en geen melk, hoop ik dat we nu eindelijk eens ergens komen!
Ik zal ook weer eens langskomen, voordat ik niet meer herkent word
Mal, 'balen' dat de misselijkheid nu ineens minder is. Ik kan me voorstellen dat je daar onzeker van wordt. Nog een weekje en dan zie/hoor je vast weer een schitterend mooi
Mamax, dat was wel even schrikken dat mini ineens zo weg was. Pff.. ik krijg het er al helemaal benauwd van als ik er aan denk.
Bam, oh zielig voor hondje Ik heb het ook hoor, alles wat met dieren te maken heeft, moet ik om huilen
Jinny wat een leuke muurposters! Goed alternatief dan ook voor Oudste!
My God, ik zit sinds een hele tijd weer eens GTST te kijken, maar Sjors krijgt gewoon binnen een kwartier een kind. Duhh..
Hier verder druk met Tobias die angst heeft voor op de wc te poepen en de dokter stuurt me naar het opvoedbureau omdat het aan mij ligt
Dus nu maar de homeopatische kant opgezocht. En zij heeft allemaal testen gedaan en gezegt dat hij geen melk meer mag. Hij is fijn.
Maar goed, met allemaal middeltjes ( die je gewoon bij de apotheek kan halen) en acupunctuurpleisters en geen melk, hoop ik dat we nu eindelijk eens ergens komen!
vrijdag 3 september 2010 om 21:01
vrijdag 3 september 2010 om 21:24
Jinny, de dokter zegt dat het psychisch is en zij kan er dus nu niks aan doen. Dus dan moet ik er wat aan doen, door beter of anders met zn gedrag om te gaan en daarom moet ik naar het opvoedbureau om daar tips te krijgen hoe ik dat moet aanpakken.
Maar ik denk niet dat het beter gaat, door er anders mee om te gaan. Hij zit af en toe zo verstopt, dat hij geen raad weet met zichzelf. Heel sneu.
Ik hoop dat dit nu wel gaat helpen. Ik heb verder alles al gehad, lactulose, klysma, andere middeltjes. Ik weet het gewoon niet meer.
Maar ik denk niet dat het beter gaat, door er anders mee om te gaan. Hij zit af en toe zo verstopt, dat hij geen raad weet met zichzelf. Heel sneu.
Ik hoop dat dit nu wel gaat helpen. Ik heb verder alles al gehad, lactulose, klysma, andere middeltjes. Ik weet het gewoon niet meer.
vrijdag 3 september 2010 om 23:12
Naatie, als het psychologisch is, heb je dan misschien een stickervel geprobeerd? Dat heeft hier ooit heel erg goed geholpen. Zes of tien stickers bij elke keer dat hij op de wc heeft gepoept. En dan een leuke beloning in het vooruitzicht stellen. Bijv. een verrassingsei of een leuk uitstapje of bij de Mac eten of lego of.... Maar als hij echt verstopt zit helpt zo´n beloningssysteem natuurlijk niet. Klote zeg.
zaterdag 4 september 2010 om 09:42
Naatie, wat zielig voor Tobias. Ik denk dat het wel goed kan zijn om met een orthopedagoog te praten of een kinderpsycholoog. Als hij echt angsten heeft, dan kan jij daar ook niks aan doen (beetje raar dat de dokter dat zegt trouwens!) en die heeft dan misschien wel tips om om te gaan met de angst.
Stressed is just desserts spelled backwards
zaterdag 4 september 2010 om 11:46
Hij is gewend om Nederlands te spreken en hij kent al wel wat van die kinderen. Er zijn twee klassen en ik geloof alleen dat hij bij de onbekende kinderen is ingedeeld (ik haal hem straks op en dan vraag ik het maar even). Dat vind ik jammer, maar ook dat zal wennen. Hij vindt het heel leuk, maar hij is enorm leergierig en gaat graag naar school, ergo en kita. Heel fijn is dat!
zaterdag 4 september 2010 om 16:41
Amalia, omdat hij normaal gesproken les krijgt in Jinnytaal en nu ook het Nederlands goed onder de knie krijgt, en door gediplomeerde leerkrachten Nederlands krijgt onderwezen. Daarom . Thuis spreken we Nederlands, maar hij praat verder Jinnytaal. Hij speelt bijv. ook vaak in Jinnytaal, heel lief is dat. Oh leuk zwemles, lijkt me heel leuk om te zien! Zit je dan aan de rand van het zwembad?