Internetdating kletstopic

29-03-2010 22:29 4410 berichten
Deel je ervaringen, stel je vragen, iedereen welkom!

(Hier stond een poging tot een overzicht van de stand van zaken bij diverse hier regelmatig terugkerende posters. Was echter nauwelijks bij te houden door snelle veranderingen en wisselende aanwezigheid. Nu moeten jullie hier dus weer even zelf de kluwen zien te ontwarren.)
anoniem_90685 wijzigde dit bericht op 12-02-2011 23:41
Reden: Overzicht verouderd, nieuw overzicht nauwelijks te doen
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Jee Rasa! Vervelend is dat, als je je al niet helemaal lekker voelt, dan ben je ook niet in je beste doen om evt wel een move te maken of om een minder neutraal onderwerp aan te snijden..

Maar ja, ik vind ook dat jij duidelijk was geweest in je mail, JIJ bent over zoenen begonnen. Dan mag hij nu een kerel zijn en de eerste echte move maken, ziekig of niet..

Ik bedoel eigenlijk te zeggen dat een man zich volgens mij niet laat afschrikken dor een griepje als hij je graag wil zoenen.. en dat maakt hem of toch niet super geinteresseerd, of toch wel heel erg lauw..
Hey Rasa,voor een 4e (toch?) date vind ik dit geen enthousiast en positief verhaal.

Ik ga mee in het stukje van Stoeltie w.b. het zoenen,als een man smoorverliefd en 'into you' is dan is hij heel blij om jou te zien na 6 weken en niet te stoppen.

Een min of meer mysterieuze man is leuk,maar jij komt op mij over als een serieuze en lieve vrouw die een man verdient die echt voor jou gaat.

Zou hem mailen met de vraag wat hij nou eingelijk wil,dat schept duidelijkheid en dan kun jij verder want deze situatie moet jou wel onzeker maken.
Thanx dames! En ja, jullie hebben op twee fronten natuurlijk gelijk. Ik was al over dat zoenen begonnen dus dat vraagt wel een beetje om een reactie van hem. En inderdaad, dat virus zit er nog, maar het is niet zo dat gisteren hoestend en snotterend tegenover hem zat. Misschien moet ik nu inderdaad maar eens om duidelijkheid gaan vragen.
En wellicht is dat makkelijker per mail dan face to face, net als het over zoenen beginnen!
Yep, veul gemakkelijker! Ik typ heel wat stoerder dan ik praat, hahaha! En wat heb ik te verliezen? Nu alleen nog even goed nadenken over een geschikte tekst...
Inderdaad, je hebt niks te verliezen!

En als afleiding de tip van de dag: vandaag Sunday Market op Westergas!
Ik heb een tijdje op een datingsite gestaan en kwam daar een man tegen die ik wel leuk vond.

Het klikte maar helaas vanwege zijn werk en co ouderschap, kon hij pas na een maand of 2 afspreken.

We hebben in die tijd veel gechat, gebeld enz.

Toen hij uiteindelijk kon, was hij anders dan ik verwacht had en had ik inmiddels toch een ander beeld gevormd van hem.

Maar goed, het was gezellig en ik vond hem evengoed wel leuk.

Leuke avond gehad en hij zei bij het weggaan, ik bel of sms je...

Niets meer gehoord.

Het is ruim een week geleden en weet dat hij het druk heeft, maar goed een smsje is zo gestuurd lijkt me...al was het meteen al niet zo'n smser.

Twijfel een beetje....wil hem nog een berichtje sturen, maar wil niet opdringerig overkomen, wil gewoon weten waar ik aan toe ben.

Maar goed hoe doe ik dat...
quote:Stoeltie schreef op 05 september 2010 @ 12:10:

En als afleiding de tip van de dag: vandaag Sunday Market op Westergas!Leuke tip! Maar ik ga het rustig aan doen vandaag. Dat virus moet eruit. Ga zo maar eens lekker op mijn dakterras zitten met een fijn boek! Mail aan lauwe vent kan nog wel even wachten.
quote:Hij vraagt me zelden iets. Als ik iets vertel, luistert hij wel met aandacht hoor en reageert er ook op. Maar hij lijkt nauwelijks nieuwsgierig naar wie ik ben en hoe ik in elkaar zit. Ik vind het nogal ongrijpbaar allemaal. En toch voel ik nog steeds een 'drive' om die andere kant van hem te willen ontdekken.

Dát vind ik vreemd. Het is toch juist de bedoeling elkaar te leren kennen? Als je iemand helemaal leuk vindt, dan wil je toch het liefst alles (bij wijze van dan..) van iemand weten?

Ik zie dat je je hebt voorgenomen het per mail ter sprake te brengen.....good for you! Dan krijg je tenminste duidelijkheid. Hopelijk.
@Pacalle: Lastig! Ik denk dat je niks meer van hem hoort, eerlijk gezegd. Als ik jou was zou ik gewoon mailen dat je een leuke avond hebt gehad en benieuwd bent hoe hij daarover denkt. Of dat je hoopt dat hij nog geen contact heeft opgenomen omdat ie het te druk heeft en niet omdat die-en-die avond is tegengevallen......

Succes in ieder geval!
@Bibine

Zeker lastig, vind het zoiezo niet netjes om zo van je date af te komen...zeker niet als je al zolang contact hebt gehad.

Kleine moeite om dan even duidelijk te zijn, lijkt me.

Ben er gewoon ook een beetje pissig over.

Het was ook gewoon leuk, anders voel je zoiets wel aan.

Heb hem zelf ook nog geen berichtje gestuurd, loop eigenlijk nooit achter mannen aan en omdat hij zei dat hij mij zou bellen of smsen...tja weet ook niet.

Baal er gewoon van, eerste leuke date weer sinds tijden en dan zal je zien bah.

Moet er nog maar even over brainstormen, maar hoe denken jullie erover, zal ik hem nog wel een berichtje sturen en hoe houd ik de eer aan mezelf...want op zich vind ik het lopen van een blauwtje al erg genoeg.
Rasa,

Het komt bij mij een beetje over alsof het eenvoudigweg het karakter is van die man, dat 'lauwe'.

Ik bedoel, hij wil nog wel steeds met je afspreken en mailen.
Hee Rasa. Jammer, zo te zien is en blijft de man lauw. Het lijkt erop dat Hevig gelijk heeft en het gewoon zijn karakter is. Je hebt hem genoeg hints gegeven, misschien moet je nu voor jezelf bepalen hoeveel moeite je nog wil doen.

En beterschap!
Waar ik nog niet achter ben is of lauwe vent altijd zo is bij vrouwen of dat hij heel gepassioneerd kan zijn, maar dat bij mij gewoon niet is. Indien dat eerste wil ik misschien toch nog wel kijken of het vuur ontstoken kan worden. Indien dat laatste, tja, dan is het nu weleens een keertje klaar ja.

Nu maar eens broeden op een tekst voor een mailtje.

Niet makkelijk...
Rasa, jammer dat het weer een date zoals de vorigen was. Ik denk ook dat je virus toch niet echt de reden was. Als je echt spanning voelt dan zoen je toch wel?! Ik snap dat je het ook een beetje aan hem liet. Gebrek aan interesse vind ik wel killing hoor.

Voel je überhaupt spanning als je samen met heb bent. Misschien is dat iets om in je mail te gebruiken. Dat je het wel of niet voelt en vraagt of hij spanning voelt.

Pacalle, ik zou een bericht sturen. Hij heeft gezegd dat hij wat zou sturen en doet dat niet. Als het jou je eer te na is dan gebeurt er misschien niets. Stuur hem een bericht. Als hij niet reageert dan kun je het altijd nog einde oefening noemen. Ik vind een bericht niet 'je eer te na'. 

Ik hem mijn date gisteren een mail gestuurd dat ik inmiddels de indruk heb dat er geen tweede date gaat komen en dat ik het jammer vind dat ik door de manier van communicatie daar zelf achter moet komen.

Ik had vrij snel antwoord! Dat het haar leuk had geleken om over een tijdje weer eens af te spreken maar dat mijn tempo qua reacties gaar overvalt en nu wel blijkt dat we er anders in staan. Yeah right! Communiceer dat dan, hoe moeilijk kan het zijn. Ik ben er wel klaar mee. (al vind ik het jammer)

Ik had geen zin om nog langer op contact van haar kant te wachten.

Ik heb me, ter afleiding en vooral gedreven door pure nieuwsgierigheid, vrijdag nog ingeschreven voor speeddaten. Ook off-topic.

Maar het was gisteren. En wow, bijzondere ervaring, in de positieve zin!
@sailor, ik heb wel echt verliefde gevoelens voor lauwe vent gehad. Gisteren voelde ik dat niet, maar dat hangt ook wel samen met het feit dat we allebei geen affectie tonen. Want, het moet gezegd, ik hou ook mijn kaarten op de borst. Tja, zelf begonnen over zoenen in mijn mail en ik was degene met het virus. Hij kon de keus maken dat dat virus hem niet boeit, ik niet.

Vaag verhaal van die date van je. Lijkt me een terechte beslissing dat je het afgekapt hebt. En speeddaten? Zo off-topic vind ik dat nou ook weer niet hoor... vertel, vertel!
Rasa, ik vind dus ook dat hij de keuze kon maken. En die heeft hij misschien ook gemaakt, maar daar wil jij nu achter komen.

Ik wilde gewoon leuke single mensen ontmoeten dus dan is speeddaten de snelste manier.

Het was leuk en leerzaam, ik had een erg leuke avond.

Het is wel intensief maar je leert vanzelf om het een beetje tactisch aan te pakken. Het kletsen in de pauzes is ook leuk, en het borrelen na afloop is nog leuker (als je blijft).

Ik heb leuke gesprekken gehad, ook met mannen, het is een relaxte sfeer.

Ik had meerdere 'vinkjes' in de kolom met ja maar een dame stak er wat mij betreft wel bovenuit, en dat werd bevestigd door het leuke kletsen, inclusief veel humor, na afloop.

And guess what: met haar heb ik een match, via de organisatie hebben we nu elkaars mail adres gekregen.

Het is in die zin on-topic omdat ik het internetdaten voor me uitschuif. Dit is sneller, minder 'gedoe' maar je kunt natuurlijk na zo'n avond ook zonder match blijven.
quote:sailor schreef op 05 september 2010 @ 20:45:

Pacalle, ik zou een bericht sturen. Hij heeft gezegd dat hij wat zou sturen en doet dat niet. Als het jou je eer te na is dan gebeurt er misschien niets. Stuur hem een bericht. Als hij niet reageert dan kun je het altijd nog einde oefening noemen. Ik vind een bericht niet 'je eer te na'. 

Ik hem mijn date gisteren een mail gestuurd dat ik inmiddels de indruk heb dat er geen tweede date gaat komen en dat ik het jammer vind dat ik door de manier van communicatie daar zelf achter moet komen.

Ik had vrij snel antwoord! Dat het haar leuk had geleken om over een tijdje weer eens af te spreken maar dat mijn tempo qua reacties gaar overvalt en nu wel blijkt dat we er anders in staan. Yeah right! Communiceer dat dan, hoe moeilijk kan het zijn. Ik ben er wel klaar mee. (al vind ik het jammer)

Ik had geen zin om nog langer op contact van haar kant te wachten.

Ik heb me, ter afleiding en vooral gedreven door pure nieuwsgierigheid, vrijdag nog ingeschreven voor speeddaten. Ook off-topic.

Maar het was gisteren. En wow, bijzondere ervaring, in de positieve zin!

Communiceren is heel erg moeilijk, blijkt wel.

Vind het gewoon respectloos, heb het zelf ook nog nooit gedaan, kleine moeite om even te laten weten hoe en wat.

Vind het toch wel pijnlijk, is eerste blauwtje dat ik loop en dat voelt niet goed....zeker de manier waarop niet.

Ga hem een mailtje sturen, ben benieuwd met wat voor flauwe smoes hij aankomt.

Vind, dat ik het hem moet gaan vragen al genant genoeg, aan de andere kant, laat gewoon weten hoe je erover denkt...word vervolgd....(als ik antwoord krijg)

Maar even nieuwsgierig, dat lijkt me ook wel wat, speeddaten, waar doe je dat?
@sailor, leuk! Keep us posted, ook al ken je haar niet van internet. Zelf ook weleens gedaan dat speeddaten. Eigenlijk zijn het twee kanten van dezelfde medaille: via internet weet je allerlei 'features' van elkaar maar niet of er chemie is, bij speeddaten is het bijna precies andersom. En inderdaad, de borrel na afloop vond ik ook het meest geslaagd.

Zo, kogel is door de kerk. Dag over nagedacht, maar zojuist lauwe vent per mail gevraagd wat hij nou eigenlijk van me vindt. Ik verwacht 'alleen maar gezellig, maar voel niet meer'. Laat maar komen, ik wil duidelijkheid. Al ga ik wel balen. Ik vind zelden een man echt leuk. Zie er tegenop om na al die maanden geklooi met lauwe vent weer te gaan internetdaten. Van de andere kant is de behoefte aan een relatie niet verdwenen...

@hevig, ik ook snel te weten of lauw nou eenmaal zijn middle name is of dat hij 'just not that into me' is...

@naomii, inderdaad, dit heeft nu wel lang genoeg geduurd, hij moet nu maar eens hom of kuit geven...
Djiez, voel me zenuwachtig nu ik die mail heb verstuurd...

Zou ik dan toch meer voor hem voelen dan ik denk?
quote:Rasa schreef op 05 september 2010 @ 22:12:

Djiez, voel me zenuwachtig nu ik die mail heb verstuurd...

Zou ik dan toch meer voor hem voelen dan ik denk?Tuurlijk, vooral dat onbereikbare maakt hem aantrekkelijk.
O Rasa wat spannend! Hopelijk krijg je snel antwoord. Ik duim voor je! Heb het idee dat we hier wat teleurgesteld worden lately?

Sailor ga je afspreken met je speeddate? Inderdaad, waar doe je zoiets?

Ik heb me vanavond weer op paiq ingeschreven en wat gechat. Zonder foto. Twee leuke gesprekken, waarvan eentje heel lang en leuk. Aan het einde toch maar een foto geplaatst, wat denk je? gesprek voorbij. Hij zegt niets meer en verwijdert me.

*AUW*

Tweede gesprek, idemdito.

Pijnlijk dit....
Sjees, wat lullig taksi... Niet onzeker van worden hoor! Ik ben nogal dubbel over dat fotogedoe bij paiq. Van de ene kant heel goed om eerst wat te kletsen waardoor zo'n foto veel meer gaat leven, van de andere kant altijd weer ingewikkeld als zo'n foto tegenvalt. Wat zeg je dan? In ieder los je het niet op zoals die twee heren bij jou hebben gedaan...
Oké, en nu ga ik steeds in mijn mail zitten kijken of hij al gereageerd heeft. Tijd om naar bed te gaan...
Tja, ik begrijp dat het tegen kan vallen, dat iemand gewoon niet je type is. Hij was ook niet direct mijn type, maar het gesprek was verder wel leuk..

Ik had nu helemaal geen foto, en pas na een lang gesprek een foto geplaatst omdat hij daar om vroeg.

Misschien kan ik mijn strategie beter wijzigen en gewoon een foto plaatsen. Als we tegelijk elkaars foto's zien dan is het misschien beter. Als je op een gegeven moment - tatarataaa- een foto plaatst dan ligt er zo'n hooggespannen druk op he?

Maar goh, ben er wel een beetje ondersteboven van.. stom he? :P

Als een foto van een chat mij tegenvalt, dan praat ik meestal nog even door en dan ga ik offline. Ik spreek iemand dan niet meer aan verder of ik meld dat ik het gevoel heb dat we niet genoeg overeenkomsten hebben. Wil iemand niet kwetsen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven