Forum Triviant!
maandag 29 oktober 2007 om 15:30
Ik gooi er eens even een spelletje tegenaan. Ik stel de eerste vraag en degene die het goede antwoord geeft, mag de volgende vraag neerzetten! De vragen mogen over vanalles gaan: techniek, kunst, geschiedenis, aardrijkskunde, maffe weetjes enz. enz. Enne: niet gelijk gaan Googelen, laten we het een beetje eerlijk houden! En weet je even geen nieuwe vraag? Zeg dat dan even, dan mag een ander gewoon een vraag neerzetten.
Ok, hierbij de eerste vraag:
De Citroën Traction Avant is een mooie oude auto die in 1934 op de markt kwam. Waar staat Traction Avant voor? (en de bonus: wat was daar zo bijzonder aan?)
Ok, hierbij de eerste vraag:
De Citroën Traction Avant is een mooie oude auto die in 1934 op de markt kwam. Waar staat Traction Avant voor? (en de bonus: wat was daar zo bijzonder aan?)
Ik ben mijn eigen bananenschil
zaterdag 17 november 2007 om 01:18
ik denk die jachthond die er zo sloom uitziet maar heel snel is ik kan zo gauw niet op de naam komen ik zal mijn hersenen nog meer laten kraken
kennisen van ons hebben ook zon hond.
ach hoe heet zo'n hond ook alweer.
wat stom ik zit al 5 min te denken hahahahaha.
ik heb maar ff gegoogld ik weet niet of het het goeie antwoord is maar ik weet wel hoe zo'n hond ook alweer heet.Ik zet het antwoord niet neer want als het goed is is het niet eerlijk.
kennisen van ons hebben ook zon hond.
ach hoe heet zo'n hond ook alweer.
wat stom ik zit al 5 min te denken hahahahaha.
ik heb maar ff gegoogld ik weet niet of het het goeie antwoord is maar ik weet wel hoe zo'n hond ook alweer heet.Ik zet het antwoord niet neer want als het goed is is het niet eerlijk.