Poetsen, poetsen, poetsen en alles weer zo vies!
maandag 6 september 2010 om 14:42
Even mijn frustraties uiten!
Ik poets en stofzuig een paar keer per week, maar na een dag is alles weer zo vies, terwijl we hier thuis niet op schoenen binnen lopen.. Gisteren nog alles afgestoft en het ziet er weer uit alsof ik, ik weet niet hoe lang niet heb gepoetst
Herkenbaar? Of ben ik nou de enige met dit probleem?
Ik poets en stofzuig een paar keer per week, maar na een dag is alles weer zo vies, terwijl we hier thuis niet op schoenen binnen lopen.. Gisteren nog alles afgestoft en het ziet er weer uit alsof ik, ik weet niet hoe lang niet heb gepoetst
Herkenbaar? Of ben ik nou de enige met dit probleem?
maandag 6 september 2010 om 14:52
maandag 6 september 2010 om 14:57
Heel herkenbaar. Ik heb een oud huis (uit 1929) en drie katten... Daar is niet tegenop te poetsen....
Soms doe ik maar gewoon de ogen een beetje dicht, wat ik niet zie, stoort me ook niet
Soms doe ik maar gewoon de ogen een beetje dicht, wat ik niet zie, stoort me ook niet
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor

maandag 6 september 2010 om 15:09
quote:lichtpuntjes schreef op 06 september 2010 @ 15:03:
Haha oke, ben blij dat ik niet de enige ben Bah ik word daar idd echt chagerijnig van! Het erge is ook nog dat ik echt pietje precies ben en niet tegen viezigheid kan..
Had je maar een wasstraat, maar dan voor je huis... zucht..Vloeren en muren betegelen, zodat je elke keer de tuinslang er op kan zetten.
Haha oke, ben blij dat ik niet de enige ben Bah ik word daar idd echt chagerijnig van! Het erge is ook nog dat ik echt pietje precies ben en niet tegen viezigheid kan..
Had je maar een wasstraat, maar dan voor je huis... zucht..Vloeren en muren betegelen, zodat je elke keer de tuinslang er op kan zetten.
maandag 6 september 2010 om 15:12
maandag 6 september 2010 om 15:15
quote:lichtpuntjes schreef op 06 september 2010 @ 15:03:
En waar word je dan precíes chagrijnig van? Van je huis (wat je niet kunt veranderen) of van je eigen houding (die je wel kunt veranderen)?
En waar word je dan precíes chagrijnig van? Van je huis (wat je niet kunt veranderen) of van je eigen houding (die je wel kunt veranderen)?

maandag 6 september 2010 om 15:18
Ik heb hier een grote hond rondlopen. Het verbaast me dat her überhaupt nog haar op dat beest zit. Alles ligt op de grond. Stofzuigen doe ik om de dag. En het gewone stof... ik kan het 's ochtends doen en 's avonds nog een keer.
Dat is het nadeel van een houten vloer en plafond. Elke stap die je zet veroorzaakt een stofgolf.
Ik erger me er niet zo aan maar mijn vriend wel. Het volgende huis is van beton!!
Dat is het nadeel van een houten vloer en plafond. Elke stap die je zet veroorzaakt een stofgolf.
Ik erger me er niet zo aan maar mijn vriend wel. Het volgende huis is van beton!!
maandag 6 september 2010 om 15:20
Eeehhh, ik zie het nooit geloof ik. De hulp komt hier 3x per week een halve dag (3 à 4 uur) en die stoft ook rustig 2 of 3 keer per week af. Nu is ze pas weer terug van 3 weken vakantie en ik geloof dat ik 2 keer afgestoft heb in die 3 weken. Vind dat toch wel zo'n stompzinnig klusje. En dan hebben wij op een paar kunstwerken/beelden na verder geen andere dingen staan die je op moet tillen om er onderdoor of achterlangs af te stoffen. Dan zou ik er echt niet aan moeten denken. En de boekenkasten daar begin ik niet eens aan.
Stofzuigen vind ik lang niet zo erg, dat gebeurt hier ook 3x per week en in de vakantie van de hulp heb ik dat zelf denk ik 2x per week gedaan. Dan zie ik tenminste echt resultaat. Met afstoffen zie ik geen verschil.
Wat ik persoonlijk altijd heel irritant vind, zijn de ramen net allemaal binnen en buiten gelapt en dan begint het of te hosen of er komt zo'n schijtlijster voorbij die de boel onderkakt.
Stofzuigen vind ik lang niet zo erg, dat gebeurt hier ook 3x per week en in de vakantie van de hulp heb ik dat zelf denk ik 2x per week gedaan. Dan zie ik tenminste echt resultaat. Met afstoffen zie ik geen verschil.
Wat ik persoonlijk altijd heel irritant vind, zijn de ramen net allemaal binnen en buiten gelapt en dan begint het of te hosen of er komt zo'n schijtlijster voorbij die de boel onderkakt.
maandag 6 september 2010 om 15:20
maandag 6 september 2010 om 15:21

maandag 6 september 2010 om 15:25
maandag 6 september 2010 om 15:26
Lichtpuntjes, daar had ik ook last van.... tot ik chronisch ziek was en besloot dat ik het zonde vond om mijn (verminderde) energie te verspillen aan zoiets onbenulligs en niet-ter-zake-doendes als of ergens wel of geen stof ligt.
Begrijp me niet verkeerd: als jij zin hebt om je lekker te ergeren, dan moet je dat vooral blijven doen ( ), maar je kúnt die houding dus ook aanpakken. 't Kost wat moeite, maar dan heb je ook wat. (Zoals: een dikke laag stof op de bovenste plank, want die zie ik toch nooit, dus waarom de moeite doen. )
Begrijp me niet verkeerd: als jij zin hebt om je lekker te ergeren, dan moet je dat vooral blijven doen ( ), maar je kúnt die houding dus ook aanpakken. 't Kost wat moeite, maar dan heb je ook wat. (Zoals: een dikke laag stof op de bovenste plank, want die zie ik toch nooit, dus waarom de moeite doen. )