Dezelfde dag jarig als.....

06-09-2010 17:25 114 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik kom er net achter dat ik op dezelfde dag jarig ben als Geert Wilders. En nu?

Ik schaam me dood. In mijn beleving is Geert de ergste, engste man die rondloopt hier in Nederland.

Hoe kom ik dit te boven?
Ohjee.

Kruip terug in je moeder en kom er op een andere datum weer uit.
quote:Taha schreef op 06 september 2010 @ 17:25:

Ik kom er net achter dat ik op dezelfde dag jarig ben als Geert Wilders. En nu?

Ik schaam me dood. In mijn beleving is Geert de ergste, engste man die rondloopt hier in Nederland.

Hoe kom ik dit te boven?Nou, je hebt in ieder geval een andere sterfdag.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Therapie!
Stel je niet zo aan.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.

Verschrikkelijk!

Wil je ruilen?

Dan ben je voortaan op 4 mei jarig.
quote:mylenevalerie schreef op 06 september 2010 @ 17:26:

Stel je niet zo aan.

Eensch!

En dan ook nog stom dat je dit op Actueel post. Duh. Alsof dat voor forummers een actueel item is.

aanvulling: als je topic als 'grappig' was bedoeld, ik vind het niet grappig.
Stel je niet aan.
Dan doe je het slechter dan ik, bij mij op dezelfde dag als Reinout Oerlemans.
Ben je bijna jarig of zo, is dit een verkapte oproep tot felicitaties?

(heb geen zin om te googlen naar de datum)
De geboren Venloër Geert Wilders brengt maandagavond ter ere van zijn 47e verjaardag een vlaai met slagroom mee naar de koningin

Het zou jou sieren als je ons een taart bracht, Taha.

In ieder geval ; van harte!
aha, ik had gelijk

Nou, joh, gefeliciteeeeeeeerd!
quote:thee schreef op 06 september 2010 @ 17:28:

[...]

Eensch!

En dan ook nog stom dat je dit op Actueel post. Duh. Alsof dat voor forummers een actueel item is.

Ligt eraan wanneer TO/Geert W. jarig is
Oh vandaag. Gefeliciteerd.
Oh ik vind het wel een leuk topic.

Kijken met wie je tegelijk jarig bent.

Ik zag afgelopen zaterdag een rouwadvertentie in de krant. Tweede naam was Adolf. Dat is toch best balen. (En zijn geboortedatum was 1924 of zo dus dat konden zijn ouders ook nog niet weten).
Het Viva forum is papaja.
quote:Garden_of_Sarah schreef op 06 september 2010 @ 17:26:

Ohjee.

Kruip terug in je moeder en kom er op een andere datum weer uit.Moeder is al hemelen, anders had ik dit serieus als optie overwogen.
quote:Whiskers schreef op 06 september 2010 @ 17:27:

Verschrikkelijk!

Wil je ruilen?

Dan ben je voortaan op 4 mei jarig. Ja graag
■Carla Honing (7 september 1957)

■Peter Heerschop (7 september 1960)

■Do (7 september 1981)
Jij morgen jarig dan, BGB?
Nou geregelt dan!

Jij met dodenherdenking en ik met Geertjuh!

Dit is actueel, want vandaag. Ik stel mij niet aan volgens mijn maatstaven. Ik vind Wilders echt heeeeeeeeeeeel erg.

Ik schaam mij kapot.

Ik wil best aandacht, maar hoef dat niet voor mijn verjaardag. Ik ben geschokt.
7 septemberGloria Gaynor is vandaag jarig. Deze Amerikaanse zangers wordt vandaag 61 jaar.

De geboortedag van Gloria Gaynor

Gloria Gaynor (Bron Flickr/Foto Courtesy of The Recording Academy®/Brendan Hoffman) Gloria Gaynor wordt in 1949 geboren in Newark in de Verenigde Staten. Op negentienjarige leeftijd zet ze haar eerste handtekening onder een platencontract. Ze begint haar carrière als zangers bij de Soul Satisfiers. Dit is in de jaren 60 een jazz pop band. Haar eerste solo single is She'll Be Sorry/ Let Me Go Baby in 1965.

In 1973 schrijft ze geschiedenis door als eerst de nummer-1 positie te bereiken op Disco Action Charts. Het nummer Never Can Say Goodbye staat daar een paar weken in. In 1978 komt I Will Survive uit, een B-kant. Maar doordat de A-kant met het nummer Substitute door de radio-dj's minder gedraaid wordt, besluit de platenmaatschappij de zijdes om te draaien. I Will

Gloria Gaynor (Bron Flickr/Foto Courtesy of The Recording Academy®/Brendan Hoffman) Survive is een nummer dat iedereen kent.

In de jaren 90 is ze regelmatig op tv te zien. Zij acteert dan onder andere in The Wayans Bros, Ally McBeal en That '70s Show. Vervolgens is ze een tijd te zien op Broadway in Smokey Joe's Cafe. In 2002 komt haar eerste album uit sinds twintig jaar. Op het album I Wish You Love staan de singles Just Keep Thinking About You en I Never Knew die hoog in de Amerikaanse hitlijsten komt te staan. Gloria Gaynor treedt af en toe nog op. Ze is een woordvoerster voor de Amerikaanse diabetes vereniging.

Website Gloria Gaynor

Meer jarigen op 7 september

•Nadieh (Den Haag, 1958) is een Nederlandse zangeres. In 1986 breekt ze onder de naam Nadieh door met het nummer Windforce 11. Het debuutalbum Land of Tá wordt bekroond met een Zilveren Harp en een Edision Music Award. Daarna volgen nog enkele albums totdat zij zich in 1992 terug trekt uit de showbusiness. Ze houdt zich nog wel bezig met muziek maken. In 1996 overlijdt zij op 37-jarige leeftijd.

•Chrissie Hynde (Akron, Ohio, VS, 1951) is een Amerikaanse muzikante. Het grote publiek kent haar vooral van de rockgroep The Pretenders. Zij zingt, schrijft nummers en is een gitarist. Zij is het enige constante bandlid van The Pretenders. In 1985 scoort ze een nummer 1 hit met het nummer I got you babe.

•Buddy Holly (Lubbock, Texas, VS, 1936) is een rock-'n-roll-zanger, gitarist en componist. Hij begint met countrymuziek, maar na een optreden van Elvis Presley gezien te hebben verdwijnt de viool en concentreert hij zich meer op rock 'n roll. Met het nummer That 'll be the Day verovert de Verenigde Staten en Groot-Brittannië. Vele hits volgen. Na een optreden op 2 februari 1959 verongelukt Buddy Holly samen met The Big Bopper en Ritchie Valens met een gecharterd vliegtuigje. Deze dag wordt later bekend als The day the music died. Don McLean heeft een hit in 1972 met de gelijknamige titel over de dood van dit jong gestorven drietal.

Populair > Buddy Holly

Historische gebeurtenissen

1953: Nikita Chroestjov is de nieuwe leider van de Sovjet-Unie.

1957: Laatste aflevering van Jip en Janneke in Het Parool.

1966: Johan Cruijff debuteert in het Nederlands Elftal. Oranje speelt met 2-2 gelijk tegen Hongarije. Johan Cruijff scoort meteen bij zijn debuut.

1968: Laatste aflevering van Jazuster, nee zuster wordt bij de VARA uitgezonden.
Ach gut, wat vreselijk. Kan me voorstellen dat dit ernstige mentale schade veroorzaakt. Sterkte.

Ben op dezelfde dag jarig als Viggo Mortensen (o.a. Lord of the Rings). En nee, ik wil niet ruilen.

*Houdt geboortedatum klemvast*
quote:Ainne schreef op 06 september 2010 @ 17:31:

Jij morgen jarig dan, BGB?Ik ben altijd jarig; het is elke dag mijn feestje.
Ik ben op dezelfde dag jarig als Prins Johan Friso. Lekker puh.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven