Good Luck!
maandag 6 september 2010 om 21:29
maandag 6 september 2010 om 21:33
ow en ik heb nog een streven, heb van de zomer een zomerjas gekocht bij de neckermann, maar veeeeeeeeeeels te klein ( wel mijn maat maar hij valt gewoon klein), maar ik vind hem zo onwijs leuk en ik weiger ook om een maat groter te kopen.
Dus dat ding hangt hier aan de kapstok te wachten tot hij past
Dus dat ding hangt hier aan de kapstok te wachten tot hij past
maandag 6 september 2010 om 21:40
Jinny, sorry dat ik soms misschien wat te enthousiast of te klagerig ben, ik wil ook rekening houden met jou, maar ik ben er soms zo vol van dat ik het vergeet is niet onaardig bedoeld hoor.
Bam, misschien moet je ons gebruiken als stok achter de deur, of als aanmoedigmaatjes! Bovenin een tabelletje en wij moedigen je aan. Jammer dat je zo baalt van het eten en dat dat stukje niet lukt. Bewegen doe je genoeg.
Suus, jij was vanmiddag ook wel aardig wakker
Star, ik ga zo even spieken, Ceetje vond het vast prachtig!
Sjonge, ik was toch een aantal keer flabbergasted vanmiddag en het gaat maar door. Toch wel knap om een vruchtbare gesteriliseerde man te hebben
Bam, misschien moet je ons gebruiken als stok achter de deur, of als aanmoedigmaatjes! Bovenin een tabelletje en wij moedigen je aan. Jammer dat je zo baalt van het eten en dat dat stukje niet lukt. Bewegen doe je genoeg.
Suus, jij was vanmiddag ook wel aardig wakker
Star, ik ga zo even spieken, Ceetje vond het vast prachtig!
Sjonge, ik was toch een aantal keer flabbergasted vanmiddag en het gaat maar door. Toch wel knap om een vruchtbare gesteriliseerde man te hebben
Stressed is just desserts spelled backwards