Good Luck!
maandag 6 september 2010 om 21:40
maandag 6 september 2010 om 21:47
Weet je Mal: Iedereen is anders, en iedereen ervaart het anders, je kan gewoon niet met ieders gevoelens rekening houden, ook al probeer je dat wel, want dat zou betekenen dat je in deze groep al zo,n 14 personen die allemaal anders denken. Het is zoals het is. En al zijn sommige dingen moeilijk om te lezen en zou je het graag bij jezelf anders zien, dat wil niet zeggen dat iemand jouw je zwangerschap/uitlatingen niet gunt. Ik denk dat ik hiermee ook wel voor Jinny mag spreken al weet zij dat vast veel mooier te verwoorden dan ik
Het zou jammer zijn als je je niet meer zou kunnen uiten, omdat je rekening met anderen wilt houden.
Zie je wel bam het kan ook in het kort
Het zou jammer zijn als je je niet meer zou kunnen uiten, omdat je rekening met anderen wilt houden.
Zie je wel bam het kan ook in het kort
maandag 6 september 2010 om 21:49
Dan moet je zoiets nemen: http://www.eurofysica.nl/arachna.aspx?id=498&lng=6
maandag 6 september 2010 om 22:01
Hai allen!
Rel gemist? Zo maar eens even zoeken of er nog iets bij te lezen valt...
Mal: voor jou en ik sluit me aan bij de mooie woorden van Bam!
Bam: Mijn complimenten dus voor de mooie woorden! En ook voor de kilo's! (Ook al ben je zelf misschien niet tevreden, ik vind het knap van je!)
Star: succes morgen alvast hè! Ben benieuwd hoe je het vindt! Ceetje van de witte pup af?
Compu: je klinkt blij, leuk! Fijn dat het goed gaat!
Naatie: - 12, knap hoor! Recept:
Bagels & Beans Cheesecake
sap van ½ verse citroen
2 ½ zakje vanillesuiker
1 eetlepel bakpoeder
90 gram custard
300 gram witte basterdsuiker
1 kilo magere kwark
200 gram boter
1 ei
4 eidooiers
1 pak bastognekoeken
Vet een springvorm in, verkruimel de bastognekoeken en verdeel ze op de bodem van de bakvorm. Klop de boter tot het romig is en klop er de suiker, de eieren afzonderlijk en daarna alle overige ingrediënten geleidelijk doorheen.
Bak het geheel op 170 graden C gedurende 40 minuten in een voorverwarmde oven
Haal de cake uit de oven en laat het afkoelen. Verpak de cake in plastic folie en laat het geheel in ruim 2 uur in de koelkast koud worden.
Eet smakelijk!
Rel gemist? Zo maar eens even zoeken of er nog iets bij te lezen valt...
Mal: voor jou en ik sluit me aan bij de mooie woorden van Bam!
Bam: Mijn complimenten dus voor de mooie woorden! En ook voor de kilo's! (Ook al ben je zelf misschien niet tevreden, ik vind het knap van je!)
Star: succes morgen alvast hè! Ben benieuwd hoe je het vindt! Ceetje van de witte pup af?
Compu: je klinkt blij, leuk! Fijn dat het goed gaat!
Naatie: - 12, knap hoor! Recept:
Bagels & Beans Cheesecake
sap van ½ verse citroen
2 ½ zakje vanillesuiker
1 eetlepel bakpoeder
90 gram custard
300 gram witte basterdsuiker
1 kilo magere kwark
200 gram boter
1 ei
4 eidooiers
1 pak bastognekoeken
Vet een springvorm in, verkruimel de bastognekoeken en verdeel ze op de bodem van de bakvorm. Klop de boter tot het romig is en klop er de suiker, de eieren afzonderlijk en daarna alle overige ingrediënten geleidelijk doorheen.
Bak het geheel op 170 graden C gedurende 40 minuten in een voorverwarmde oven
Haal de cake uit de oven en laat het afkoelen. Verpak de cake in plastic folie en laat het geheel in ruim 2 uur in de koelkast koud worden.
Eet smakelijk!
maandag 6 september 2010 om 22:29
quote:bambino schreef op 06 september 2010 @ 21:43:
Die met die foto's is niks dat kent juul wel. Juul is vooral geintereseerd wat er in zijn lichaam zit. zucht....
Kwam Star zoeken
Nemo heeft laatst ergens een aflevering van een hele oude tekenfilmserie gezien over het menselijk lichaam. Sindsdien heeft hij het over bloedmannetjes. Geen idee hoe het precies heet maar misschien is dat iets?
Heb even gezocht: Er was eens...het leven. Ook op youtube te zien, echt afgrijselijk maar mijn kind heeft dan ook echt geen smaak.
Die met die foto's is niks dat kent juul wel. Juul is vooral geintereseerd wat er in zijn lichaam zit. zucht....
Kwam Star zoeken
Nemo heeft laatst ergens een aflevering van een hele oude tekenfilmserie gezien over het menselijk lichaam. Sindsdien heeft hij het over bloedmannetjes. Geen idee hoe het precies heet maar misschien is dat iets?
Heb even gezocht: Er was eens...het leven. Ook op youtube te zien, echt afgrijselijk maar mijn kind heeft dan ook echt geen smaak.