Wegen is weten?
dinsdag 7 september 2010 om 12:40
dinsdag 7 september 2010 om 13:26
quote:pantalaimon schreef op 07 september 2010 @ 13:24:
Easyjet heeft, zoals ik al eerder meldde, beperkingen wat betreft de afmetingen van handbagage.plus elke maatschappij heeft eisen aan de grootte van de bagage. De opbergrekken zijn u al vol, laat staan als ze dit niet gaan eisen van de reiziger!
Easyjet heeft, zoals ik al eerder meldde, beperkingen wat betreft de afmetingen van handbagage.plus elke maatschappij heeft eisen aan de grootte van de bagage. De opbergrekken zijn u al vol, laat staan als ze dit niet gaan eisen van de reiziger!
dinsdag 7 september 2010 om 13:40
Op de weegschaal op de groente afdeling van de plaatselijke Appie wegen?
En anders in je bagage je keukenweegschaal meenemen, alles apart wegen en dan gewichten bij elkaar optellen.
Of een slager/groenteboer opzoeken en het daar op de wegert leggen.
Vragen of je op de weegschaal mag van de vrouw van de hotelmanager.
Nog meer opties nodig?
En anders in je bagage je keukenweegschaal meenemen, alles apart wegen en dan gewichten bij elkaar optellen.
Of een slager/groenteboer opzoeken en het daar op de wegert leggen.
Vragen of je op de weegschaal mag van de vrouw van de hotelmanager.
Nog meer opties nodig?
Nope
dinsdag 7 september 2010 om 13:53
quote:AadvdHeuvel schreef op 07 september 2010 @ 13:26:
[...]
plus elke maatschappij heeft eisen aan de grootte van de bagage. De opbergrekken zijn u al vol, laat staan als ze dit niet gaan eisen van de reiziger!
Als je dit weet is onderstaande opmerking dan niet een beetje dom?
quote:AadvdHeuvel schreef op 07 september 2010 @ 13:23:
[...]
ik dacht dat je met Easyjet onbeperkt handbagage mee mocht nemen. of hebben ze dat veranderd?
[...]
plus elke maatschappij heeft eisen aan de grootte van de bagage. De opbergrekken zijn u al vol, laat staan als ze dit niet gaan eisen van de reiziger!
Als je dit weet is onderstaande opmerking dan niet een beetje dom?
[...]
ik dacht dat je met Easyjet onbeperkt handbagage mee mocht nemen. of hebben ze dat veranderd?
dinsdag 7 september 2010 om 13:54
[...]
ik dacht dat je met Easyjet onbeperkt handbagage mee mocht nemen. of hebben ze dat veranderd?onbeperkt gewicht zolang je het zelf in the overheadlocker kunt tillen en zolang het binnen de afmetingen past en maar 1 handbagage per persoon ( dus niet 1 laptoptas & 1 handbagage )
[...]
ik dacht dat je met Easyjet onbeperkt handbagage mee mocht nemen. of hebben ze dat veranderd?onbeperkt gewicht zolang je het zelf in the overheadlocker kunt tillen en zolang het binnen de afmetingen past en maar 1 handbagage per persoon ( dus niet 1 laptoptas & 1 handbagage )
dinsdag 7 september 2010 om 17:09
quote:pantalaimon schreef op 07 september 2010 @ 12:48:
Ja, dat is leuk en aardig met die weegschaal, maar bij EasyJet mag mijn handbagage niet groter zijn dan 55x40x25 cm.
En hoe kom ik daar nou achter??
Hoe in vredesnaam??
Ik heb toch niet zo'n rek thuis om in te passen?????Meetlint?Of denk ik nou te makkelijk?
Ja, dat is leuk en aardig met die weegschaal, maar bij EasyJet mag mijn handbagage niet groter zijn dan 55x40x25 cm.
En hoe kom ik daar nou achter??
Hoe in vredesnaam??
Ik heb toch niet zo'n rek thuis om in te passen?????Meetlint?Of denk ik nou te makkelijk?