F2006
maandag 6 september 2010 om 23:09
En ik weer eens bonje op andere forum.
Maar heeft Dick niet een goed woordje voor je gedaan dan?
Lau beterschap!
Marlee niet weer te laat naar bed gegaan?
Nic daar zitten nog wel leuke dingen bij ja, uit weten bijvoorbeeld! En studie, daar zeg je me wat, ik moet ook weet an de bak, laatste boek vh eerste jaar.
Nu slapen, anders morgen ook brak... Heb al zeer keeltje.
Vis hopelijk morgen goed nieuws!
Maar heeft Dick niet een goed woordje voor je gedaan dan?
Lau beterschap!
Marlee niet weer te laat naar bed gegaan?
Nic daar zitten nog wel leuke dingen bij ja, uit weten bijvoorbeeld! En studie, daar zeg je me wat, ik moet ook weet an de bak, laatste boek vh eerste jaar.
Nu slapen, anders morgen ook brak... Heb al zeer keeltje.
Vis hopelijk morgen goed nieuws!
dinsdag 7 september 2010 om 15:24
Nogsteeds niks Vis? Hebben ze wel gezegd wanneer ze het wel weten? Of moet er nog een gesprek komen ofzo?
Heb je nou alweer bonje over anale sex Cees?
Tieg, hoe is het daar? Wil wel graag keertje komen gluren hoor!
Gaat wel goed hier, heb vandaag weer halve dag geslapen, dat helpt wel. Nu maar eens bedenken wat we gaan eten. Ik heb het koud, dus trek in zuurkoolstamppot
Heb je nou alweer bonje over anale sex Cees?
Tieg, hoe is het daar? Wil wel graag keertje komen gluren hoor!
Gaat wel goed hier, heb vandaag weer halve dag geslapen, dat helpt wel. Nu maar eens bedenken wat we gaan eten. Ik heb het koud, dus trek in zuurkoolstamppot
dinsdag 7 september 2010 om 15:56
hier ook ijskoud, blauwe nagels.. brrrr.
heb mijn bodywarmer van 2 maten te klein maar weer tevoorschijn getoverd..
Wil graag hoody/ hoodie maar vind hork niks.. tsssjjj ik ben toch knap in alles??
Er is een dame op dat forum die nogal wat van zich zelf vindt. Ik probeer nog fatsoenlijk te blijven maar zij verwijt me nu dat ik rare taal gebruik.. Ikke??
heb mijn bodywarmer van 2 maten te klein maar weer tevoorschijn getoverd..
Wil graag hoody/ hoodie maar vind hork niks.. tsssjjj ik ben toch knap in alles??
Er is een dame op dat forum die nogal wat van zich zelf vindt. Ik probeer nog fatsoenlijk te blijven maar zij verwijt me nu dat ik rare taal gebruik.. Ikke??
dinsdag 7 september 2010 om 16:06
Wil de haard ook wel aan! Prut weer.
Vanmorgen flink nat geregent nadat ik stoer op de fiets was gegaan. Blijkt mijn waterdichte jas toch niet zo waterdicht. Mijn hele rechtermouw was best wel nat.
Zal nog eens met de fiets gaan ipv de auto.
Vish, hoop dat je snel wat hoort.
Heb net een bak spaghetti gekregen dus dat eten we vanavond.
Vanmorgen flink nat geregent nadat ik stoer op de fiets was gegaan. Blijkt mijn waterdichte jas toch niet zo waterdicht. Mijn hele rechtermouw was best wel nat.
Zal nog eens met de fiets gaan ipv de auto.
Vish, hoop dat je snel wat hoort.
Heb net een bak spaghetti gekregen dus dat eten we vanavond.
dinsdag 7 september 2010 om 16:13
Ik wou dat ik een surinaams gastkindje had en dat die ouders mij af en toe wat eten toeschoven. Kreeg ik eerder nog wel eens toen ik in een winkel werkte, heeeeerlijk!
Waarom krijg jij spaghetti?
Hoor net dat ik vanaf okt weer een stagiaire krijg! Dat scheelt toch weer wat! Kan ik alleen niet meer de hele tijd achter de pc, maar is mss maar beter ook!
En er komt morgen een hondje te logeren. Erg benieuwd hoe de kids dat gaan vinden!
Zal eens in de schriftjes van de kinderen gaan schrijven, en dan eten klaar voorbereiden (bloemkool, aard en saucijzen, bleh..)
Waarom krijg jij spaghetti?
Hoor net dat ik vanaf okt weer een stagiaire krijg! Dat scheelt toch weer wat! Kan ik alleen niet meer de hele tijd achter de pc, maar is mss maar beter ook!
En er komt morgen een hondje te logeren. Erg benieuwd hoe de kids dat gaan vinden!
Zal eens in de schriftjes van de kinderen gaan schrijven, en dan eten klaar voorbereiden (bloemkool, aard en saucijzen, bleh..)
dinsdag 7 september 2010 om 20:58
Balen Vis
Lau, 't wordt even kijken wanneer, een keer op een woensdag? Of is dat niet handig? 's Avonds doen we geen bezoek namelijk, eerst even gewoon in een ritme komen. En voordat we dan een beetje rustig kunnen gaan zitten, is het vaak richting 9 uur Da's wel even wennen.
Vandaag ook andere kraamhulp gehad, dat was ook wel wennen. Man voelde zich uiteindelijk niet eens meer welkom thuis Morgen is laatste dag, we hebben heel erg zitten twijfelen wat te doen, of we zouden afbellen of niet. Uiteindelijk besloten om haar toch nog maar te laten komen, eens kijken of ik 'r aan het werk kan zetten... :-s
Nu nog even wat nuttigs doen, dan nog even voeden en maar eens richting bed. Hopelijk weer zo'n nacht als vannacht, gewoon 5 uur slaap gehad!
Lau, 't wordt even kijken wanneer, een keer op een woensdag? Of is dat niet handig? 's Avonds doen we geen bezoek namelijk, eerst even gewoon in een ritme komen. En voordat we dan een beetje rustig kunnen gaan zitten, is het vaak richting 9 uur Da's wel even wennen.
Vandaag ook andere kraamhulp gehad, dat was ook wel wennen. Man voelde zich uiteindelijk niet eens meer welkom thuis Morgen is laatste dag, we hebben heel erg zitten twijfelen wat te doen, of we zouden afbellen of niet. Uiteindelijk besloten om haar toch nog maar te laten komen, eens kijken of ik 'r aan het werk kan zetten... :-s
Nu nog even wat nuttigs doen, dan nog even voeden en maar eens richting bed. Hopelijk weer zo'n nacht als vannacht, gewoon 5 uur slaap gehad!
dinsdag 7 september 2010 om 21:57
He gets Vis! Hebben ze nog verteld waarom niet? Of gewoon moeilijke keus en knoop doorgehakt? Ik zit aan de andere kant van de tafel en vind dat best lastig, al die mensen die langskomen en hopen dat ze de baan krijgen en ik die dan moet afwegen en afwijzen. En hopen dat ik de juiste kies zonder ze echt te kennen.
Tieg, 5 uur In totaal of aaneengesloten?
Tieg, 5 uur In totaal of aaneengesloten?
woensdag 8 september 2010 om 08:51
Oh zeg, wat waardeloos Vis! Maar niet bij de pakken neer gaan zitten hoor, komt straks gewoon superbaan voor je!
Rustig aan hoor Tieg, jullie inderdaad eerst maar even in een ritme komen! Kan me goed voorstellen dat je savonds niets doet, keertje op een woensdag lijkt me prima, maar dat komt dan nog wel.
Kraam inderdaad maar gewoon flink aan het werk zetten vandaag dan hoor, en man moet natuurlijk niets van haar aantrekken, maar dat zal niet altijd meevallen lijkt me. Ik ken het hoor, wij hebben de kraam bij Nina ook 2 dagen eerder naar huis gestuurd, maarja, toen hadden we alleen maar 1 baby om voor te zorgen, dat scheelt nogal.
Morgen bij Nina op school kleuterdag, thema voor hun klas is Afrika. Ze moeten verkleed komen, iemand een idee voor een leuke, niet al te ingewikkelde of dure verkleedoptie voor haar?
Rustig aan hoor Tieg, jullie inderdaad eerst maar even in een ritme komen! Kan me goed voorstellen dat je savonds niets doet, keertje op een woensdag lijkt me prima, maar dat komt dan nog wel.
Kraam inderdaad maar gewoon flink aan het werk zetten vandaag dan hoor, en man moet natuurlijk niets van haar aantrekken, maar dat zal niet altijd meevallen lijkt me. Ik ken het hoor, wij hebben de kraam bij Nina ook 2 dagen eerder naar huis gestuurd, maarja, toen hadden we alleen maar 1 baby om voor te zorgen, dat scheelt nogal.
Morgen bij Nina op school kleuterdag, thema voor hun klas is Afrika. Ze moeten verkleed komen, iemand een idee voor een leuke, niet al te ingewikkelde of dure verkleedoptie voor haar?
woensdag 8 september 2010 om 09:03
Andere kandidaat had zoveel ervaring dat ze de mevrouw zelf nog iets kon leren. Feit dat ze zo twijfelde was omdat ze mij leuk vond maar geen ervaring. Andere afwijzingen voornamelijk op leeftijd en werk zou te simpel zijn voor me. Uhhh ik weet toch waar ik op reageer?? Maar goed. Ik ben er even klaar mee ben al blij als ik mijn bed uit kan komen.
Afrika? Uhh schminken als negert?
Zet die hulp lekker aan het soppen Tieg, huppakee.
Afrika? Uhh schminken als negert?
Zet die hulp lekker aan het soppen Tieg, huppakee.