F2006

15-07-2010 07:13 2306 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Wat zal ik kijken:

-Joran spreekt

-Candid camera

- Matrix 3

Moeilijk, ineens is er keuze!
Iig Fans natuurlijk! Maar dat is pas om 22 uur.
Zo ik heb een hele chocolade laptop opgevroten.
En ik weer eens bonje op andere forum.

Maar heeft Dick niet een goed woordje voor je gedaan dan?

Lau beterschap!

Marlee niet weer te laat naar bed gegaan?

Nic daar zitten nog wel leuke dingen bij ja, uit weten bijvoorbeeld! En studie, daar zeg je me wat, ik moet ook weet an de bak, laatste boek vh eerste jaar.

Nu slapen, anders morgen ook brak... Heb al zeer keeltje.

Vis hopelijk morgen goed nieuws!
Vish, al iets gehoord? Of hebben ze al gezegd wanneer ze dan wel wat laten horen.

Nog niks, wel afwijzing voor een andere.
Balen, Vis... Ik hoop dat ze snel beslissen (en natuurlijk in jouw voordeel ).

Lau, hoe is het met je, voel je je al wat beter??

Cees, lag keurig op tijd in bed en heb heerlijk geslapen!!
Nogsteeds niks Vis? Hebben ze wel gezegd wanneer ze het wel weten? Of moet er nog een gesprek komen ofzo?

Heb je nou alweer bonje over anale sex Cees?

Tieg, hoe is het daar? Wil wel graag keertje komen gluren hoor!

Gaat wel goed hier, heb vandaag weer halve dag geslapen, dat helpt wel. Nu maar eens bedenken wat we gaan eten. Ik heb het koud, dus trek in zuurkoolstamppot
Ik zat ook al in de stamppothoek te denken Lau. Nog steeds niet helemaal lekker dus?

Nee nog steeds geen nieuws.
hier ook ijskoud, blauwe nagels.. brrrr.

heb mijn bodywarmer van 2 maten te klein maar weer tevoorschijn getoverd..

Wil graag hoody/ hoodie maar vind hork niks.. tsssjjj ik ben toch knap in alles??

Er is een dame op dat forum die nogal wat van zich zelf vindt. Ik probeer nog fatsoenlijk te blijven maar zij verwijt me nu dat ik rare taal gebruik.. Ikke??
Kan me er niets bij voorstellen Cees
Wil de haard ook wel aan! Prut weer.

Vanmorgen flink nat geregent nadat ik stoer op de fiets was gegaan. Blijkt mijn waterdichte jas toch niet zo waterdicht. Mijn hele rechtermouw was best wel nat.

Zal nog eens met de fiets gaan ipv de auto.

Vish, hoop dat je snel wat hoort.

Heb net een bak spaghetti gekregen dus dat eten we vanavond.
Ik wou dat ik een surinaams gastkindje had en dat die ouders mij af en toe wat eten toeschoven. Kreeg ik eerder nog wel eens toen ik in een winkel werkte, heeeeerlijk!

Waarom krijg jij spaghetti?

Hoor net dat ik vanaf okt weer een stagiaire krijg! Dat scheelt toch weer wat! Kan ik alleen niet meer de hele tijd achter de pc, maar is mss maar beter ook!

En er komt morgen een hondje te logeren. Erg benieuwd hoe de kids dat gaan vinden!

Zal eens in de schriftjes van de kinderen gaan schrijven, en dan eten klaar voorbereiden (bloemkool, aard en saucijzen, bleh..)
Wrom maak je het dan als je het goor vind?

Ja Surinaams etuhhhhh, hongerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.

Nieuwe regenjas dan maar Nico!
Nou ik heb hem dus niet.
Ah nee, wat ontzettend kl*te vis!
Wat kl*te, Vis ;-(
Balen Vis

Lau, 't wordt even kijken wanneer, een keer op een woensdag? Of is dat niet handig? 's Avonds doen we geen bezoek namelijk, eerst even gewoon in een ritme komen. En voordat we dan een beetje rustig kunnen gaan zitten, is het vaak richting 9 uur Da's wel even wennen.

Vandaag ook andere kraamhulp gehad, dat was ook wel wennen. Man voelde zich uiteindelijk niet eens meer welkom thuis Morgen is laatste dag, we hebben heel erg zitten twijfelen wat te doen, of we zouden afbellen of niet. Uiteindelijk besloten om haar toch nog maar te laten komen, eens kijken of ik 'r aan het werk kan zetten... :-s

Nu nog even wat nuttigs doen, dan nog even voeden en maar eens richting bed. Hopelijk weer zo'n nacht als vannacht, gewoon 5 uur slaap gehad!
He gets Vis! Hebben ze nog verteld waarom niet? Of gewoon moeilijke keus en knoop doorgehakt? Ik zit aan de andere kant van de tafel en vind dat best lastig, al die mensen die langskomen en hopen dat ze de baan krijgen en ik die dan moet afwegen en afwijzen. En hopen dat ik de juiste kies zonder ze echt te kennen.

Tieg, 5 uur In totaal of aaneengesloten?
Oh zeg, wat waardeloos Vis! Maar niet bij de pakken neer gaan zitten hoor, komt straks gewoon superbaan voor je!

Rustig aan hoor Tieg, jullie inderdaad eerst maar even in een ritme komen! Kan me goed voorstellen dat je savonds niets doet, keertje op een woensdag lijkt me prima, maar dat komt dan nog wel.

Kraam inderdaad maar gewoon flink aan het werk zetten vandaag dan hoor, en man moet natuurlijk niets van haar aantrekken, maar dat zal niet altijd meevallen lijkt me. Ik ken het hoor, wij hebben de kraam bij Nina ook 2 dagen eerder naar huis gestuurd, maarja, toen hadden we alleen maar 1 baby om voor te zorgen, dat scheelt nogal.

Morgen bij Nina op school kleuterdag, thema voor hun klas is Afrika. Ze moeten verkleed komen, iemand een idee voor een leuke, niet al te ingewikkelde of dure verkleedoptie voor haar?
Andere kandidaat had zoveel ervaring dat ze de mevrouw zelf nog iets kon leren. Feit dat ze zo twijfelde was omdat ze mij leuk vond maar geen ervaring. Andere afwijzingen voornamelijk op leeftijd en werk zou te simpel zijn voor me. Uhhh ik weet toch waar ik op reageer?? Maar goed. Ik ben er even klaar mee ben al blij als ik mijn bed uit kan komen.

Afrika? Uhh schminken als negert?

Zet die hulp lekker aan het soppen Tieg, huppakee.
Kweetniet of dat wel politiek verantwoord is Vis Zou ik haar in een leeuwenvel met speer, krullenpruik en helemaal bruin geschminkt naar school kunnen sturen?

nog een voor Vis.
Lasse is ergens naar op zoek maar ik weet niet precies wat. Hij zegt steeds dat hij zijn turk niet kan vinden
Ik zeg doen.

En haal die turk eens onder je bed vandaan.
Ik kan haar zeker ook niet mijn lingeriesetje met panterprintje aantrekken?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven