Full House
woensdag 9 juni 2010 om 20:21
naamleeftijduitgerekendleeftijd kinderenbijzonderhedenRoze wolk3022 apr. '104 en 2 Bevallen!!
07-04-2010Aapjeopeenstokje308 mei '104 en 2 Bevallen!!
10-05-2010Amalia356 jun. '104 en 2,5Bevallen!!
16-06-2010Sardegna358 jul. '107 en 5Bevallen!!
10-07-2010Viooltje3326 aug. '1011, 9 en 6Bevallen!!
15-07-2010Tieger3130 aug. '104 en 2Bevallen!!
02-09-2010Pinkeltje81295 okt. '103 en 1Bevallen!!
07-09-2010Rikst3121 okt. '105 en 1,5It's a girl!!Bengel358 feb. '113 en 2 It's a boy!!Uma2912 mrt '113 en 2 It's a girl!!5x5264 en 2
Link naar het eerste deel, een derde kindje in 2010
Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling
07-04-2010Aapjeopeenstokje308 mei '104 en 2 Bevallen!!
10-05-2010Amalia356 jun. '104 en 2,5Bevallen!!
16-06-2010Sardegna358 jul. '107 en 5Bevallen!!
10-07-2010Viooltje3326 aug. '1011, 9 en 6Bevallen!!
15-07-2010Tieger3130 aug. '104 en 2Bevallen!!
02-09-2010Pinkeltje81295 okt. '103 en 1Bevallen!!
07-09-2010Rikst3121 okt. '105 en 1,5It's a girl!!Bengel358 feb. '113 en 2 It's a boy!!Uma2912 mrt '113 en 2 It's a girl!!5x5264 en 2
Link naar het eerste deel, een derde kindje in 2010
Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling
dinsdag 7 september 2010 om 16:27
nog geen nieuws???
ja moeilijk soms he te ontdekken wat je baby wil. En dan nog twee oudere kinderen erbij pffff ik ben net onwijs tegen dochter uit gevallen, ze staat echt al dagen op uitbarsten. huilt overal om, is heel snel boos en omdat ik dan soms geen zin heb in gegil geef je haar zo lang mogelijk haar zin...
net dus ook maar ze bleef huilen toen heb ik haar boos op haar kamer gezet zodat ik even tot 10 kon tellen
ja moeilijk soms he te ontdekken wat je baby wil. En dan nog twee oudere kinderen erbij pffff ik ben net onwijs tegen dochter uit gevallen, ze staat echt al dagen op uitbarsten. huilt overal om, is heel snel boos en omdat ik dan soms geen zin heb in gegil geef je haar zo lang mogelijk haar zin...
net dus ook maar ze bleef huilen toen heb ik haar boos op haar kamer gezet zodat ik even tot 10 kon tellen
dinsdag 7 september 2010 om 16:41
Gezellig dus ook daar RW.
Hier is het momenteel heel gezellig. De jongens zijn aan het kleien en A ligt in bed. Allemaal gemoederlijk.
Ik heb ook even (tijdelijk) de tv afgeschaft. Ze mogen normaal van 5 tot 6 kijken. Wel zo makkelijk met koken en opruimen en zij zijn moe. Maar eigenlijk is gezelliger nu ze niet meer kijken. Ze waren nl erg aan het zeuren om tv en ik merkte dat ze niet zelf iets konden bedenken om te doen. En nu hebben ze de auto;s weer ontdekt, de lego en de klei. Fijn.
Hier is het momenteel heel gezellig. De jongens zijn aan het kleien en A ligt in bed. Allemaal gemoederlijk.
Ik heb ook even (tijdelijk) de tv afgeschaft. Ze mogen normaal van 5 tot 6 kijken. Wel zo makkelijk met koken en opruimen en zij zijn moe. Maar eigenlijk is gezelliger nu ze niet meer kijken. Ze waren nl erg aan het zeuren om tv en ik merkte dat ze niet zelf iets konden bedenken om te doen. En nu hebben ze de auto;s weer ontdekt, de lego en de klei. Fijn.
dinsdag 7 september 2010 om 19:42
Hyves !
Hm het zat dus in de lucht! Ruzies met de kinderen.
Vergeet niet de impact van de eerste weken school.
Hier zijn ze door de bocht genomen onhebbelijk maar tegen mij. Spelen prima. Zitten heel de dag te lezen. Maar tegen mii pffffff
ik wordt woest als ze zo brutaal praten tegen mij.
Ik heb bedacht meer rust en stilte in het huis te brengen door ehhhhh zen oefeningen ofzo
maar het is hier al best stil.
Maar het helpt vast als ik heel erg in balans ben
vaag figuur haha
ohhh ik heb zo'n leuk rokje gekocht, echt helemaal onterecht en er liggen rekeningen en fikse boete man - vond toch dat het moest. Twintig euro bij vera moda.
Ik heb net al een heel setje voor morgen klaargelegd. Leuk! Alleen jas daar ben ik nog niet uit.
En ik wil heel graag uggs voor bij mn korte rokjes. Laarsjes staan altijd leuk en ze lijken me xo lekker bij al dat geloop.
Vriendin wil ze meenemen uit Shanghai.
Ik wou zo graag die met hippiebloemen. Maar neutraal is ook wat.
Als ik fiets neem ik weer wat elegants...
Ben niet zo van heel lang op hakken lopen.
Gek genoeg vorig jaar drie dagen innlonden op hakken.geen last.
Allemaal hyves kijken voor baby nieuws !!!
Hm het zat dus in de lucht! Ruzies met de kinderen.
Vergeet niet de impact van de eerste weken school.
Hier zijn ze door de bocht genomen onhebbelijk maar tegen mij. Spelen prima. Zitten heel de dag te lezen. Maar tegen mii pffffff
ik wordt woest als ze zo brutaal praten tegen mij.
Ik heb bedacht meer rust en stilte in het huis te brengen door ehhhhh zen oefeningen ofzo
maar het is hier al best stil.
Maar het helpt vast als ik heel erg in balans ben
vaag figuur haha
ohhh ik heb zo'n leuk rokje gekocht, echt helemaal onterecht en er liggen rekeningen en fikse boete man - vond toch dat het moest. Twintig euro bij vera moda.
Ik heb net al een heel setje voor morgen klaargelegd. Leuk! Alleen jas daar ben ik nog niet uit.
En ik wil heel graag uggs voor bij mn korte rokjes. Laarsjes staan altijd leuk en ze lijken me xo lekker bij al dat geloop.
Vriendin wil ze meenemen uit Shanghai.
Ik wou zo graag die met hippiebloemen. Maar neutraal is ook wat.
Als ik fiets neem ik weer wat elegants...
Ben niet zo van heel lang op hakken lopen.
Gek genoeg vorig jaar drie dagen innlonden op hakken.geen last.
Allemaal hyves kijken voor baby nieuws !!!
dinsdag 7 september 2010 om 19:54
Hier heb ik de hele middag in de clinch gelegen met mijn meiden. IK werd gewoon knettergek van ze. Dacht van het weekend dat het iets beter met mij ging, maar na vandaag weet ik dat dat slechts een momentopname was.
Dus ik had vandaag zelf weer een superslechte dag, en mijn meiden waren ook stront vervelend. Geen goeie combi dus!
Nou klaagt mijn oudste sinds begin van de avond ook nog over oorpijn. Iemand daar ervaring mee, of tips voor, want mijn kinderen hebben nog nooit oorpijn gehad. Maar ze ligt echt te jammeren van de pijn in bed op dit moment. Zo zielig!
Hè boodschapper Viool, ik heb het goede nieuws gelezen op hyves. Fantastisch hoor, ik ben erg blij voor haar!
Dus ik had vandaag zelf weer een superslechte dag, en mijn meiden waren ook stront vervelend. Geen goeie combi dus!
Nou klaagt mijn oudste sinds begin van de avond ook nog over oorpijn. Iemand daar ervaring mee, of tips voor, want mijn kinderen hebben nog nooit oorpijn gehad. Maar ze ligt echt te jammeren van de pijn in bed op dit moment. Zo zielig!
Hè boodschapper Viool, ik heb het goede nieuws gelezen op hyves. Fantastisch hoor, ik ben erg blij voor haar!
dinsdag 7 september 2010 om 20:00
Jaaa minipinkel is er!! Kan niet reageren op Hyves grrrr.
Gaaf, goed nieuws .
Nou, ik heb een onwijs leuke middag en bedritueel met de jongens gehad, heel fijn.
Oudste: mogen we tv kijken?
Ik: nee.
Oudste: mag dat niet omdat we moeten leren zelf te spelen?
Ik denk dus dat ik dat gezegd heb maar kan het me helemaal niet herinneren ha ha.
Vader van msn plots naar zkh, nu mis ik de ouderavond van oudste. Balen, kon geen oppas krijgen. Man zou gaan.
Valt overigens mee met z'n vader gelukkig,
Tv hangen maar. Meisje slaapt even in de box, lekker. Normaal zit ze de hele avond bij mij.
Gaaf, goed nieuws .
Nou, ik heb een onwijs leuke middag en bedritueel met de jongens gehad, heel fijn.
Oudste: mogen we tv kijken?
Ik: nee.
Oudste: mag dat niet omdat we moeten leren zelf te spelen?
Ik denk dus dat ik dat gezegd heb maar kan het me helemaal niet herinneren ha ha.
Vader van msn plots naar zkh, nu mis ik de ouderavond van oudste. Balen, kon geen oppas krijgen. Man zou gaan.
Valt overigens mee met z'n vader gelukkig,
Tv hangen maar. Meisje slaapt even in de box, lekker. Normaal zit ze de hele avond bij mij.
dinsdag 7 september 2010 om 20:05
dinsdag 7 september 2010 om 20:18
hihi bengel geeft geen paracetamol?
Ik heb ook oorpijn, heb oordruppels van dokter vogel maarja daar heb je nu niks aan... En neusspray maar dat helpt ook pas na een paar dagen. Verder geen tips helaas ben er eigenlijk ook niet bekend mee.
haha amalia lekker bijdehand! jaja ze hebben veel door hoor! Wel slim, hier word er sinds oudste naar school is ook een stuk minder tv gekeken, s'ochtends als ze helemaal klaar zijn (ontbijt, aangekleed etc) mogen ze tv kijken als beloning, is meestal 10 minuten. En dan inderdaad na 17.00. Hier ook een bart smit aan speelgoed word ook weinig mee gespeeld. zucht
Ik heb ook oorpijn, heb oordruppels van dokter vogel maarja daar heb je nu niks aan... En neusspray maar dat helpt ook pas na een paar dagen. Verder geen tips helaas ben er eigenlijk ook niet bekend mee.
haha amalia lekker bijdehand! jaja ze hebben veel door hoor! Wel slim, hier word er sinds oudste naar school is ook een stuk minder tv gekeken, s'ochtends als ze helemaal klaar zijn (ontbijt, aangekleed etc) mogen ze tv kijken als beloning, is meestal 10 minuten. En dan inderdaad na 17.00. Hier ook een bart smit aan speelgoed word ook weinig mee gespeeld. zucht
dinsdag 7 september 2010 om 20:33
Dikke knuffel voor alle mama's die in de clinch liggen met peuters/kleuters. Dat kan zo vervelend zijn. Ik voel me vaak ook achteraf nog schuldig, dat ik de sfeer niet naar standje gezellig kan krijgen.
Hier juist lieve jongens, weinig gedoe de laatste tijd. Al zijn ze wel moe van school en sportclubjes, is toch weer even wennen. Weinig tv, ik lees vaak voor, of oudste leest jongste voor en ze spelen veel bord/kaartspelletjes aan tafel, met z'n 2-en of soms doe ik mee, maar dat lukt niet altijd met Lmeisje. Die had vandaag dus een mama-plakdag. Ik heb nadat de jongens naar bed waren babymassage met haar gedaan, badje, lekker drinken, nog even knuffelen en nu ligt ze dan toch lekker te slapen in haar bedje. Ben benieuwd hoe de nacht gaat, hoop dat ze die 'gewoon' doet.
Nu gauw naar hyves voor pinkeltje-nieuws!
Hier juist lieve jongens, weinig gedoe de laatste tijd. Al zijn ze wel moe van school en sportclubjes, is toch weer even wennen. Weinig tv, ik lees vaak voor, of oudste leest jongste voor en ze spelen veel bord/kaartspelletjes aan tafel, met z'n 2-en of soms doe ik mee, maar dat lukt niet altijd met Lmeisje. Die had vandaag dus een mama-plakdag. Ik heb nadat de jongens naar bed waren babymassage met haar gedaan, badje, lekker drinken, nog even knuffelen en nu ligt ze dan toch lekker te slapen in haar bedje. Ben benieuwd hoe de nacht gaat, hoop dat ze die 'gewoon' doet.
Nu gauw naar hyves voor pinkeltje-nieuws!
dinsdag 7 september 2010 om 20:34
hihi ik heb vandaag kruidnootjes op de markt gekocht mmmmmm ik riep nog nouja nu al??? Toen zei de marktmeneer dat de R in de maand zit, de R van kRuidnootjes dat vond ik wel een goede rede hihi nadeel is dat hier het bakje vanmiddag over de grond werd gestrooid haha er moest zwarte piet gespeeld worden...
dinsdag 7 september 2010 om 20:37
dinsdag 7 september 2010 om 20:42
Ja van die lekkere kleine harde kruidnootjes, die zijn idd lekker RW!
Welja lekker glaasje port (met een heerlijk kaasje erbij), mmmmm... het water loopt me inde mond. Helaas ik sla de komende maanden nog over.
Welja lekker glaasje port (met een heerlijk kaasje erbij), mmmmm... het water loopt me inde mond. Helaas ik sla de komende maanden nog over.
anoniem_78897 wijzigde dit bericht op 07-09-2010 21:18
Reden: Sorry sorry sorry
Reden: Sorry sorry sorry
% gewijzigd