Misdragen op je werk
dinsdag 7 september 2010 om 17:47
Vorig weekend hadden we een uitje met het werk. Het was allemaal supergezellig en ik weet nog niet goed hoe het heeft kunnen gebeuren, maar ik werd superdronken. Daarna moesten we ook nog in een bus. Ik ben altijd erg autoziek en toen werd het nog erger. Ik kon bijna de bus niet meer uit. Ze hebben mij geholpen. Buiten op een bankje gezeten en binnen ook. Toen naar de kamer. Ik schaam mij nu zo erg. Ik durf morgen bijna niet meer naar het werk. De collega's deden niet moeilijk. Maar ik ben best netjes en heb altijd wel de controle. Dit is mij nog nooit overkomen! Ik heb nu al buikpijn voor morgen. Hebben jullie dit wel eens gehad? Gelukkig heb ik geen gekke dingen gezegd. Ik zag er alleen maar heel erg dronken uit hoorde ik. De volgende dag werd ik wakker met mijn kleren nog aan. Bleek dat een collega mij in bed had gelegd. Ik weet er niets meer van, echt vreselijk!
dinsdag 7 september 2010 om 21:13
quote:Nelladella1 schreef op 07 september 2010 @ 21:12:
Is Erica Terpstra al genoemd? Kan je die niet aanhalen als je weer naar je werk gaat? Die was laatst dronken op tv, en iedereen ging alleen maar meer van haar houden.Precies.........
Is Erica Terpstra al genoemd? Kan je die niet aanhalen als je weer naar je werk gaat? Die was laatst dronken op tv, en iedereen ging alleen maar meer van haar houden.Precies.........
King Louie, je weet wel, dat Oililly-spul voor rimpelige ouwe Viva-meisjes. Blijf van m\'n bakfiets af!
dinsdag 7 september 2010 om 21:14
dinsdag 7 september 2010 om 21:17
quote:nummerzoveel schreef op 07 september 2010 @ 21:13:
Dorah, gezien het niveau van jouw reacties kun je er vanuit gaan dat Suus meer carriere heeft gemaakt dan jij...
Kijk........"heeft gemaakt".............dus nu niet meer.............
Waarom verklaart dit voor mij nou de zurigheid?
Dorah, gezien het niveau van jouw reacties kun je er vanuit gaan dat Suus meer carriere heeft gemaakt dan jij...
King Louie, je weet wel, dat Oililly-spul voor rimpelige ouwe Viva-meisjes. Blijf van m\'n bakfiets af!
dinsdag 7 september 2010 om 21:17
Ik vind het ook ongepast op personeelsfeestjes. Ik heb er vele meegmaakt en ook vele collega's dronken gezien. Aangeschoten kan wel eens grappig zijn, maar dronken kan ronduit vervelend en afstotelijk zijn. En ik kan me er 1 in het bijzonder herinneren, kon niet van de vrouwen afblijven (ook heel leuk voor zijn partner), was geen land mee te bezeilen. Ik walgde echt van hem.
Daar is ook lange tijd schande van gesproken.
Ook van de afdelingschef die met zijn dronken kop fijn in de auto stapte om zelf naar huis te rijden. De idioot.
Ik drink meestal fris, want ik moet er niet aan denken.
Daarbuiten is er wel een groepje collega's waar ik mee ga borrelen en dan drink ik wel wat. Maar dan hou ik het nog goed in de peiling.
Daar is ook lange tijd schande van gesproken.
Ook van de afdelingschef die met zijn dronken kop fijn in de auto stapte om zelf naar huis te rijden. De idioot.
Ik drink meestal fris, want ik moet er niet aan denken.
Daarbuiten is er wel een groepje collega's waar ik mee ga borrelen en dan drink ik wel wat. Maar dan hou ik het nog goed in de peiling.
Known to cause insanity in laboratory mice
dinsdag 7 september 2010 om 21:19
quote:Dorah schreef op 07 september 2010 @ 21:17:
[...]
Kennen wij elkaar? Weet jij wie je voor je hebt? Weet jij van mijn situatie? Ik dacht het niet aangezien ik mij niet begeef onder jouw soort.
Houd dus gewoon lekker op met je gestang en gejengel. Droeftoeter.
[...]
Kennen wij elkaar? Weet jij wie je voor je hebt? Weet jij van mijn situatie? Ik dacht het niet aangezien ik mij niet begeef onder jouw soort.
Houd dus gewoon lekker op met je gestang en gejengel. Droeftoeter.
dinsdag 7 september 2010 om 21:20
quote:februari schreef op 07 september 2010 @ 21:06:
Ach, ik vind het wel meevallen hoor. Heb veel genantere drama`s meegemaakt, zowel bij mezelf als bij collega`s. (Ik zit altijd in het liederlijke groepje ja.) Gevoelens van spijt en schaamte zijn ook een beetje inherent aan de kater. Sterkte ermee en overmorgen denkt niemand er meer aan hoor, want is er allang weer een nieuw verhaal.Ik wil het niet erger maken voor TO hoor maar dat is niemand overmorgen vergeten. Dat zijn de story' s die nog jaren te pas en te onpas worden verteld op borrels en andere bedrijfsuitjes.
Ach, ik vind het wel meevallen hoor. Heb veel genantere drama`s meegemaakt, zowel bij mezelf als bij collega`s. (Ik zit altijd in het liederlijke groepje ja.) Gevoelens van spijt en schaamte zijn ook een beetje inherent aan de kater. Sterkte ermee en overmorgen denkt niemand er meer aan hoor, want is er allang weer een nieuw verhaal.Ik wil het niet erger maken voor TO hoor maar dat is niemand overmorgen vergeten. Dat zijn de story' s die nog jaren te pas en te onpas worden verteld op borrels en andere bedrijfsuitjes.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
dinsdag 7 september 2010 om 21:20
dinsdag 7 september 2010 om 21:21
who the fuck is Dorah?
Ik ben nooit lam geweest op een bedrijfsfeestje, uitje etc. Nooit.
Wel heb ik jarenlang bedrijfsreisjes georganiseerd. 4 dagen naar het buitenland. Feesten, dansen, eten, etc. en wat ik daar allemaal heb meegemaakt en gezien met collega's, echt te grappig soms. Ja, ik kan er een boek over schrijven.
Maar nee, zelf doe ik daar niet aan mee.
Ik ben nooit lam geweest op een bedrijfsfeestje, uitje etc. Nooit.
Wel heb ik jarenlang bedrijfsreisjes georganiseerd. 4 dagen naar het buitenland. Feesten, dansen, eten, etc. en wat ik daar allemaal heb meegemaakt en gezien met collega's, echt te grappig soms. Ja, ik kan er een boek over schrijven.
Maar nee, zelf doe ik daar niet aan mee.
DTEEZ!
dinsdag 7 september 2010 om 21:23