Good Luck!
zaterdag 17 november 2007 om 21:38
pomtidomtiedom, ik zeg niks! Ha ha ha, leuk man, dit...
Bridge, hoe was je feessie??
C beterschap!
Jin, die taal ben ik van jou niet gewend
Mijn meneer zit trouwens te rellen. Die wil pas in maart ofzo weer een baby gaan proberen te maken. Men, dat schiet echt niet op..... Zeker niet als je weet dat ik echt helemaal geen geduld heb (nooit gehad ook, ik weet het, niet mijn beste eigenschap).
Ik probeer hem nu het plan duidelijk te maken maar dat schiet nog niet op. Plan in het kort: zsm weer zwanger worden en dan na verlof baan op zeggen om me dan bezig te gaan houden met het zoeken naar het ideale huis en het regelen van die verhuizing. Jullie snappen dat ik niet kan wachten om weer zwanger te zijn en ook dat banen gedoe zo snel mogelijk in werking wil zetten. Kerels....
Zo ik ga maar eens even tv kijken...
Bis morgen
Bridge, hoe was je feessie??
C beterschap!
Jin, die taal ben ik van jou niet gewend

Mijn meneer zit trouwens te rellen. Die wil pas in maart ofzo weer een baby gaan proberen te maken. Men, dat schiet echt niet op..... Zeker niet als je weet dat ik echt helemaal geen geduld heb (nooit gehad ook, ik weet het, niet mijn beste eigenschap).
Ik probeer hem nu het plan duidelijk te maken maar dat schiet nog niet op. Plan in het kort: zsm weer zwanger worden en dan na verlof baan op zeggen om me dan bezig te gaan houden met het zoeken naar het ideale huis en het regelen van die verhuizing. Jullie snappen dat ik niet kan wachten om weer zwanger te zijn en ook dat banen gedoe zo snel mogelijk in werking wil zetten. Kerels....
Zo ik ga maar eens even tv kijken...
Bis morgen
zaterdag 17 november 2007 om 21:54
Een top secret is hier gaande?!! Spannend...
Suze, erg bedankt voor je enorme compliment. Word er helemaal verlegen van.
En jij omschrijft het weer inspirerend mooi voor mij! Ik ga 'm zelfs opslaan haha, voor een taai moment.
Wat jammer dat vriend zoveel tijd nodig heeft.. Maar misschien wel goed dat hij soms een remmende factor is (op andere momenten dan)?
Mal, wat een superwaterrat heb jij! Fijn dat hij naar die andere groep kan.
Ojee Star, wat vervelend voor d'r. Hoop een rustige nacht voor jullie.
Feestje van gisteren was leuk. En ik mocht uitslapen, ook fijn. Vanavond is gaat vriend naar een concert.
Oja, de Sint-intocht was leuk. Zwarte Pieten op jetski's!!
Suze, erg bedankt voor je enorme compliment. Word er helemaal verlegen van.
En jij omschrijft het weer inspirerend mooi voor mij! Ik ga 'm zelfs opslaan haha, voor een taai moment.
Wat jammer dat vriend zoveel tijd nodig heeft.. Maar misschien wel goed dat hij soms een remmende factor is (op andere momenten dan)?
Mal, wat een superwaterrat heb jij! Fijn dat hij naar die andere groep kan.
Ojee Star, wat vervelend voor d'r. Hoop een rustige nacht voor jullie.
Feestje van gisteren was leuk. En ik mocht uitslapen, ook fijn. Vanavond is gaat vriend naar een concert.
Oja, de Sint-intocht was leuk. Zwarte Pieten op jetski's!!

zondag 18 november 2007 om 10:32
Morgen dames
Star, hij heeft goed geluisterd naar de gyn die zei dat ze normaal gesproken aanraden om 3 normale cyclussen af te wachten. Persoonlijk denk ik: gelijk weer ervoor gaan, waarom wachten? Als mijn lijf er niet klaar voor is lukt het gewoon niet... Na ja, we moeten het er nog maar eens over hebben. Niet vandaga schat ik zo in want meneer kwam vanmorgen om 3 uur aanzetten en zal dus wel niet de gezelligste zijn vandaag
Star, hij heeft goed geluisterd naar de gyn die zei dat ze normaal gesproken aanraden om 3 normale cyclussen af te wachten. Persoonlijk denk ik: gelijk weer ervoor gaan, waarom wachten? Als mijn lijf er niet klaar voor is lukt het gewoon niet... Na ja, we moeten het er nog maar eens over hebben. Niet vandaga schat ik zo in want meneer kwam vanmorgen om 3 uur aanzetten en zal dus wel niet de gezelligste zijn vandaag

zondag 18 november 2007 om 13:09
Star, wat zielig toch voor Ceetje. Hopelijk komt de hele bups in één keer! Naar buiten is lekker. Net ook even naar de brievenbus en de bakker gelopen. Was lekker, een frisse neus (en het broodje natuurlijk, oke ik geef het toe, en de taart...).
Compu, jee, hippe pieten! Heb je foto´s gemaakt?
Suze, laat me raden. Is u ten huwelijk gevraagd? Klinkt logisch, drie cycli afwachten, maar ook dat als je lichaam er niet klaar voor is er toch niks gebeurt. Meis, een dikke hug.
Compu, jee, hippe pieten! Heb je foto´s gemaakt?
Suze, laat me raden. Is u ten huwelijk gevraagd? Klinkt logisch, drie cycli afwachten, maar ook dat als je lichaam er niet klaar voor is er toch niks gebeurt. Meis, een dikke hug.
zondag 18 november 2007 om 13:13
Het is zeker prachtig weer. Gelukkig geen koorts meer Star!
Kun je lekker naar buiten.
Hier nog 2 kiezen te gaan, maar ze laten zich voorlopig nog niet zien.
CG snapte niks van die Pieten op die jetski's, zat ook erg naar de golven te kijken.
Suze, mannen volgen idd wat dat betreft geen intuitie ofzo he. De arts adviseert en hij volgt het dus op..mmm. Heb je nog contact met anderen in die hetzelfde hebben meegemaakt? Hoeveel tijd namen zij ervoor?
Hel, ik ga erop los fantaseren hoor!! Spreek je uit alsjeblieft.
Kun je lekker naar buiten.
Hier nog 2 kiezen te gaan, maar ze laten zich voorlopig nog niet zien.
CG snapte niks van die Pieten op die jetski's, zat ook erg naar de golven te kijken.
Suze, mannen volgen idd wat dat betreft geen intuitie ofzo he. De arts adviseert en hij volgt het dus op..mmm. Heb je nog contact met anderen in die hetzelfde hebben meegemaakt? Hoeveel tijd namen zij ervoor?
Hel, ik ga erop los fantaseren hoor!! Spreek je uit alsjeblieft.

zondag 18 november 2007 om 13:46

zondag 18 november 2007 om 13:49

zondag 18 november 2007 om 13:52
Wat?? Zijn hier geheimen? Bah ik vind geheimen nooit leuk, daar word ik altijd zo nieuwsgierig van!
Ik ga zo naar de musical Doe Maar. Heb net Tobias bij oma gebracht en wij gaan zo weg. Heb er helemaal zin in!
Bridges, nog een leuk feestje gehad?
Suze, mhh.. maart, dat klinkt nog wel heel ver weg!
Star, wat zielig voor je popje. Dat klinkt echt heel naar allemaal, diarree, koorst niet kunnen slapen.. Bah beterschap!
Juud, klinkt leuk die intoch van Sinterklaas. Hier komt Sinterklaas pas volgende week aan. Beetje jammer, maar ik zet gewoon mn schoen hoor
Mal, lekker genieten van je weekend!
Kokos, wat kan Lianne al lekker kletsen zeg!
Kan er iemand goed dichten? Ik wil 2 gedichten maken voor allebei de oma's. Ze krijgen allebei een cadeau bon voor het oppassen voor het hele jaar. Maar ik zit al een uur met een pen en een blaadje voor mn neus en er gebeurt nog bar weinig.
Dus degene die ik met het lootje heb, heeft niet zo'n groot gedicht
Ik ga zo naar de musical Doe Maar. Heb net Tobias bij oma gebracht en wij gaan zo weg. Heb er helemaal zin in!
Bridges, nog een leuk feestje gehad?
Suze, mhh.. maart, dat klinkt nog wel heel ver weg!
Star, wat zielig voor je popje. Dat klinkt echt heel naar allemaal, diarree, koorst niet kunnen slapen.. Bah beterschap!
Juud, klinkt leuk die intoch van Sinterklaas. Hier komt Sinterklaas pas volgende week aan. Beetje jammer, maar ik zet gewoon mn schoen hoor
Mal, lekker genieten van je weekend!
Kokos, wat kan Lianne al lekker kletsen zeg!
Kan er iemand goed dichten? Ik wil 2 gedichten maken voor allebei de oma's. Ze krijgen allebei een cadeau bon voor het oppassen voor het hele jaar. Maar ik zit al een uur met een pen en een blaadje voor mn neus en er gebeurt nog bar weinig.
Dus degene die ik met het lootje heb, heeft niet zo'n groot gedicht