Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Handig, die tips van jou Juud . Oh, wat leuk zo´n sintintocht!

Bridges, veel plezier met je opgedofte feestje.
pomtidomtiedom, ik zeg niks! Ha ha ha, leuk man, dit...

Bridge, hoe was je feessie??

C beterschap!

Jin, die taal ben ik van jou niet gewend :-)

Mijn meneer zit trouwens te rellen. Die wil pas in maart ofzo weer een baby gaan proberen te maken. Men, dat schiet echt niet op..... Zeker niet als je weet dat ik echt helemaal geen geduld heb (nooit gehad ook, ik weet het, niet mijn beste eigenschap).

Ik probeer hem nu het plan duidelijk te maken maar dat schiet nog niet op. Plan in het kort: zsm weer zwanger worden en dan na verlof baan op zeggen om me dan bezig te gaan houden met het zoeken naar het ideale huis en het regelen van die verhuizing. Jullie snappen dat ik niet kan wachten om weer zwanger te zijn en ook dat banen gedoe zo snel mogelijk in werking wil zetten. Kerels....

Zo ik ga maar eens even tv kijken...

Bis morgen
Een top secret is hier gaande?!! Spannend...

Suze, erg bedankt voor je enorme compliment. Word er helemaal verlegen van.

En jij omschrijft het weer inspirerend mooi voor mij! Ik ga 'm zelfs opslaan haha, voor een taai moment.

Wat jammer dat vriend zoveel tijd nodig heeft.. Maar misschien wel goed dat hij soms een remmende factor is (op andere momenten dan)?

Mal, wat een superwaterrat heb jij! Fijn dat hij naar die andere groep kan.

Ojee Star, wat vervelend voor d'r. Hoop een rustige nacht voor jullie.

Feestje van gisteren was leuk. En ik mocht uitslapen, ook fijn. Vanavond is gaat vriend naar een concert.

Oja, de Sint-intocht was leuk. Zwarte Pieten op jetski's!!
quote:Jinny schreef op 17 november 2007 @ 19:02:

He gat, arme Ceetje. Komt er een kies door? Beterschap!Ik vermoed van wel, ze zit ook steeds met haar vingers in haar mond. Ze moet er nog drie, dus hopelijk komen ze allemaal in 1 keer, zijn we daar vanaf
Nou Suus heeft dus wel even verraden dat zij niet de draagster van het geheim is....

Hel, kom eens vertellen?

Niet leuk dat je vent zo aan het rellen is Suus. Hoezo maart trouwens? Komt hij met goede argumenten? Dat kan jij beter meis!
Coole Pieten daar Compu! Op jetski's, wel melig. Hoe vond CB het? Keek haar ogen uit?

Sinterklaasfeest nu al Juud? Dat is vroeg!

Bij Starman op het werk ook feest, maar pas vanaf vier jaar. Vind ik wel jammer.
Morgen dames

Star, hij heeft goed geluisterd naar de gyn die zei dat ze normaal gesproken aanraden om 3 normale cyclussen af te wachten. Persoonlijk denk ik: gelijk weer ervoor gaan, waarom wachten? Als mijn lijf er niet klaar voor is lukt het gewoon niet... Na ja, we moeten het er nog maar eens over hebben. Niet vandaga schat ik zo in want meneer kwam vanmorgen om 3 uur aanzetten en zal dus wel niet de gezelligste zijn vandaag
Neuh....dat zou ik ook niet zijn

Je hebt gelijk, het lukt toch niet als lijf het niet wil!
Jij vandaag nog op stap of lekker huis met zieke C? Heeft ze wel een beetje geslapen?
Ja nou bovenop mij ja

Ze kon haar draai niet echt vinden, arm popje.

Ze is wel erg stil nu, maar koorts is iig weg. Misschien zo even naar buiten, is wel prachtig weer. Jouw meneer slaapt ook nog zeker?
die verwacht ik niet voor 12.00 uur beneden nee...

Naar buiten kan geen kwaad, is misschien wel even lekker voor de afleiding. Ik ga ons ook maar eens in de kleren hijsen om even naar park te gaan.
Star, wat zielig toch voor Ceetje. Hopelijk komt de hele bups in één keer! Naar buiten is lekker. Net ook even naar de brievenbus en de bakker gelopen. Was lekker, een frisse neus (en het broodje natuurlijk, oke ik geef het toe, en de taart...).

Compu, jee, hippe pieten! Heb je foto´s gemaakt?

Suze, laat me raden. Is u ten huwelijk gevraagd? Klinkt logisch, drie cycli afwachten, maar ook dat als je lichaam er niet klaar voor is er toch niks gebeurt. Meis, een dikke hug.
Het is zeker prachtig weer. Gelukkig geen koorts meer Star!

Kun je lekker naar buiten.

Hier nog 2 kiezen te gaan, maar ze laten zich voorlopig nog niet zien.

CG snapte niks van die Pieten op die jetski's, zat ook erg naar de golven te kijken.

Suze, mannen volgen idd wat dat betreft geen intuitie ofzo he. De arts adviseert en hij volgt het dus op..mmm. Heb je nog contact met anderen in die hetzelfde hebben meegemaakt? Hoeveel tijd namen zij ervoor?

Hel, ik ga erop los fantaseren hoor!! Spreek je uit alsjeblieft. :-)
Dan ga ik ook raden; Mare krijgt brussie!
quote:compu schreef op 18 november 2007 @ 13:18:

Dan ga ik ook raden; Mare krijgt brussie!Dat had ik ook al bedacht...
Dames, dat Brusje voor Mare zou wel een beetje erg voor de hand liggen he??!? En qua trouwen zitten mijn meneer en ik helemaal op 1 lijn: daar beginnen we niet aan.. Maar, hij is leuk bedacht!

Succes er maar weer mee! :-)
We moeten toch wat Suze? .

Ehm, een nieuw huis gevonden?
Verder is Juul helemaal van de leg. Die wil dus echt niet slapen. Ik snap er niks van, zo best heeft ze vannacht ook niet geslapen. Nu is de man haar in bed aan het leggen maar ze krijst echt alles bij elkaar...

Toch jammer, dat middag dutje ging tot vandaag helemaal zonder zeuren en moeilijk doen.
Ja ik ging ook voor de optie Mare een brusje *slikt weer in en wacht geduldig af*

Grbml die Duitsers en hun taartenwinkelsdieopzondagopenzijn, daar wordt een mens jaloers van

Welke heb je gekocht Jin? Hoe koud is het daar nu trouwens?

Ceetje weer heel naar wakker na haar slaapje, arm popke.
Hmmm misschien is ze er klaar mee met middagslaapje? Zou wel jammer zijn.

Huis zou niet echt een groot spannend geheim zijn toch? Dit klinkt echt als een Groot Spannend Geheim.
Wat?? Zijn hier geheimen? Bah ik vind geheimen nooit leuk, daar word ik altijd zo nieuwsgierig van!

Ik ga zo naar de musical Doe Maar. Heb net Tobias bij oma gebracht en wij gaan zo weg. Heb er helemaal zin in!

Bridges, nog een leuk feestje gehad?

Suze, mhh.. maart, dat klinkt nog wel heel ver weg!

Star, wat zielig voor je popje. Dat klinkt echt heel naar allemaal, diarree, koorst niet kunnen slapen.. Bah beterschap!

Juud, klinkt leuk die intoch van Sinterklaas. Hier komt Sinterklaas pas volgende week aan. Beetje jammer, maar ik zet gewoon mn schoen hoor

Mal, lekker genieten van je weekend!

Kokos, wat kan Lianne al lekker kletsen zeg!

Kan er iemand goed dichten? Ik wil 2 gedichten maken voor allebei de oma's. Ze krijgen allebei een cadeau bon voor het oppassen voor het hele jaar. Maar ik zit al een uur met een pen en een blaadje voor mn neus en er gebeurt nog bar weinig.

Dus degene die ik met het lootje heb, heeft niet zo'n groot gedicht
Ik heb net mijn gedicht gemaakt voor Dgene Die Ik Heb Getrokken.

Naatie, veel plezier. Lijkt me een leuk middagje!

Star, het is pruimentaart geworden, de appeltaart was op helaas (ben echt verslaafd aan appeltaart). MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM.
Van een Turkse bakker, echt zulke lieve mensen! Ik ga graag even naar de bakker wat vers uitzoeken.
Veel plezier Naat, lekker meezingen!
Oeeee hebben ze ook Turkse pizza? Ook zo lekker. Pruimentaart, goed voor ontlastingdietijdenszwangerschaptochnietzogoedloopt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven