Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Mamax, een hele dikke knuffel van mij. Wat een nieuws van je oma, schrikken zeg.

Hel, oh, dat zou leuk zijn als je mee kon met vriend! Hoe is het met Mare?

Jin, vriend heeft de 2de chemokuur gehad en de 1e bestraling (van de 6). Hij heeft zijn haar al heel kort geschoren, het viel vorige week al meer uit dan normaal.

Werkgever Kokosman begon eerst een algemeen praatje totdat de directeur erbij was. Toen Kokosman vertelde dat hij een andere baan had, reageerden ze verbaasd, maar volgens hem was min of meer gespeeld. Ik had ook al gezegd: ze moeten toch een vermoeden hebben, een werknemer wil ze niet spreken om een gezellig praatje.

Maar goed, gesprek is naar tevredenheid verlopen, daar gaat het om.

Lianne stond te springen op de bank. Mag ze niet van mij, want dat gaat er echt wild aan toe, ze springt op en neer en laat zich dan vallen. En toen stond ze brullend op de gang.

Later een knuffel en weer goed gemaakt.

Bridges, rustig aan.
Haaalllllooooooooo......... Stil hier
Ik geef alleen maar aan dat ik een huge ego heb Compu, niet dat ik ego reageer. Voor de Housers onder ons, zij begrijpen wl waar mijn onderschrift over gaat

Bij de BS hier was ie ook uitverkocht Bam. Misschien op de site van BS wel? Daar had ik het gezien.
Ik voel me slecht... Had voor Mare een masepeinen appel gekocht, en voor vriend een chocoladeletter, voor in de schoen. Ik had vanochtend om 11 uur alles al op . En daarnet ook nog eens twéé appelflappen omdat mijn moeder onverwacht eerder weg moest. Ik wil niet weten hoeveel dagen ik moet hongeren om dat goed te maken...

Rissie, helemaal vergeten om je te feliciteren gisteren! Shame on me. Leuke dag gehad met hubbie en kiddo?

Jin, ai, dat klinkt als een behangmomentje . Echt zonde van de blender. Geen losse kommen verkrijgbaar? O, en al een nieuw adres voor de gebortekaartjes gevonden? Kreeg er laatst eentje van vrienden, van rupsje.nl. Vond 'm erg leuk.

Kokos, gaat goed met Mare, thanks. Denk dat ze net een groeihobbeltje achter de rug heeft. Ze is weer wat meegaander (als ze er zin in heeft ).
Whoehahahaahahahha Hel, mafketel.
Ja lach er maar om...

Lekker dat je de Sint boel al binnen hebt. Of moet je nog een keer?

Mare slaapt, ik ga nog even liggen (ben beetje misselijk). Tschuss!
Eigen schuld

Ik heb alles binnen, ben er mooi klaar mee. Morgen naar intocht hier in het dorp.
Aha Star, ik snap 'm! Ik heb het nog niet gezien, maar wel erg veel over gehoord.

Hel, je brengt me op een idee, marsepein! Lekkerrrrr.

Liggen de kindjes al? Hier een vermoeid CG-tje. Dus lekker vroeg naar bedje toe.

Ik heb straks een feest, de zin moet nog komen.
quote:Star schreef op 16 november 2007 @ 14:51:

Ik geef alleen maar aan dat ik een huge ego heb Compu, niet dat ik ego reageer. Voor de Housers onder ons, zij begrijpen wl waar mijn onderschrift over gaat

Oh ja Star dat ken ik wel, dat zegt ie toch altijd als ie lomp is geweest . Maar bedoel je daarmee dat jij wel eens lomp kunt overkomen, nee toch .Ik ben nu de serie van Greys Anatomy op dvd aan het kijken, is ook wel leuk! Wat lekker dat je alles al binnen hebt, ook nog wat voor jezelf gekocht?

Wij gaan morgen naar de intocht met de stoomtrein. Hier kunnen we uit drie dingen kiezen:

1. de boot

2. de stoomtrein

3. op het paard.

Nou de boot is een aanfluiting, daar passen alleen maar 1 Piet en Sint op. Het paard, nou ja dat kennen we al dus we gaan voor de stoomtrein. Mart is helemaal weg van treinen dus ik denk dat ie het wel leuk vindt.

Hel zo jij hebt aardig wat op, heel herkenbaar hoor zo gaat het hier ook weleens, lucht dat een beetje op, dat je niet in je eentje zo raar bent .

Springen op de bank is leuk Kokos! Hier ook een die het steeds weer probeert, het bed is ook favoriet, maar aangezien we een doorzakbed hebben is dat helemaal verboden.

Leuk Compu een poppenbedje, leuk dat ze nu hun voorkeuren hebben voor speelgoed he! En altijd lekker er even tussenuit met z'n tweetjes.

Beterschap Bridge ! Is het op je werk nog wel vol te houden? Enne plaats je ook wat leuke foto's van het leuke kamertje in werking!

Jullie geven miniloco voor Sint? Dan wacht ik even af of de proefkonijnen het leuk vinden en dan vraag ik het voor zijn verjaardag. Hier begint meneer eindelijk plezier te krijgen in boekjes lezen . Soms "leest" hij zelf en dan kun je er al een beetje het verhaal uit halen (oke na 100x voorlezen kan ik het dromen, maar goed... )

Jin vervelend van de blender zeg, geef je hem een nieuwe in zijn schoen en dan neem jij hem in gebruik \\:-)// ! Hier werkt op de gang of in de hoek zetten niet eens meer altijd hoor! Heel vervelend, want nu blijft alleen zijn bed nog over of de schuur maar dat wordt een beetje koud en dan gaan de buren weer klagen over de herrie. Ik heb vandaag wel voor het eerst rustig met hem in een winkel kunnen staan . Hij bleef gewoon keurig netjes naast me staan zonder alle schappen leeg te halen en weg te rennen, heerlijk is dat!
Goedeavond,

Vanochtend geld uitgegeven voor degene die ik heb getrokken. Leuk, leuk, leuk. Nu nog creatief met het gedicht aan de slag.

Rissie, leuke verjaardag gehad, of vier je het dit weekend? Hoe is het met Mark?

Hel, jij snoepkous. Aha, een beetje misselijk... waar zou dat nou van komen???

Compu, Lianne ligt ook al in bed. Rond 19.00u soms een kwartiertje later. Wat voor feest heb je? In ieder geval veel plezier.

Suze, hoe gaat het met Julia?

Jin ik ben zo blij dat Thomas dezelfde buien als Mart heeft . Voor jou is het minder leuk maar dat stukje herkenning vind ik toch wel erg fijn om te lezen!

Hel heb je nu eindelijk je lootje al?

Heftig hoor Mamax om al die herinneringen weer terug te krijgen, maar ook wel goed want dat hoort er ook wel bij om het een plekje te geven. Vervelend voor je oma, heb je al meer gehoord?

Enka als je dan met je billen bloot gaat dan mag daar natuurlijk deze niet bij ontbreken! Veel plezier bij de en op T.

Ris ook nog van harte met je verjaardag! Heb je een leuke dag gehad of moet je het nog vieren?

Wel fijn dat de uitslagen je wat rust geven Compu, zo weet je ook iets meer wat je kan verwachten en waar je aan toe bent of niet? Schrikken zeg dat dat matje afging, wat hebben jullie toen gedaan?

Kokos shopaholic is een chiklit, gaat over iemand die verslaafd is aan geld uitgeven en maakt dan allemaal leuke dingen mee.
Mal is je mannetje alweer thuis?
Wat een voorbeeldkind, Juud! Naast je staan in een winkel en niks pakken.

Luxe keuzes. t.a.v. Sint. Veel plezier en foto's maken he!

Over het matje; je eerste reactie is door elkaar rammelen (al heb ik EHBO gehad). Daarna ging het alweer beter. Gelijk opgenomen in het zh en aan de apparatuur gelegd. Het is niet bekend wat het geweest is. De allereerste wel, dat was als gevolg van een infectie. Dat hoorden we pas na een week.

Kokos, verjaardag van vriendin. Vriend gaat morgen naar een concert, dus dit is mijn uitje.

Jij nog plannen dit weekend?
Hahahaha Juud, lekker bijdehand. Maar het is dus wel duidelijk dat jij geen House kijkt

Ceetje slaapt al, die was niet lekker. Buikpijn enzo. Zielig. Had je CG zo afgemat?

Wat is een doorzakbed? Een overjarig Ikea bed?

Leuk met de stoomtrein! Hier mag je alleen maar naar de Sint kijken en dan achter de stoet aanlopen.
[quote]Juud_ schreef op 16 november 2007 @ 19:37:

Jin ik ben zo blij dat Thomas dezelfde buien als Mart heeft . Voor jou is het minder leuk maar dat stukje herkenning vind ik toch wel erg fijn om te lezen!

Laat ik nou soms precies hetzelfde denken
Juud, in wat voor bui ben je?

Compu, Kokosman gaat morgen weer verder op zolder, schilderen, vloertje leggen en dan is het klaar. Ik zie wel wat ik ga doen. Zondag gaan we naar mijn oma.

Star, ach die Ceetje. Hopelijk slaapt ze goed.

Meiden, tijd voor koffie. Gezellig weekend!
Buikgriepje Star? Dat heerst dacht ik.. Kan ze zelf al aangeven dat ze buikpijn heeft eigenlijk? Sterkte voor haar.

CG slaapt sinds kort 1 keer per dag, maar is 's avonds dan wel gesloopt.
Ja goed he Compu, eens wordt het nog wel wat met ons kleine dwingelandje!

Schrikken zeg! Maar het is hoop ik nu al een hele tijd geleden dat het gebeurd is? Pff lig je zelf nog wel rustig in bed dan?

Star was het maar een Ikeabed... We hebben een heel duur bed gekregen voor ons trouwen, zelf uitgezocht en de grootste miskoop ooit! Een heerlijk matras maar helaas een lattebodem. Het kraakt dus aan alle kanten en ik haat krakende bedden die suggeren wat je aan het doen zou kunnen zijn . Als ik me alleen al omdraai klinkt het al alsof er een vette orgie aan de gang is, dus geen succes helaas.

\\:-)// jij mag het Jin!
Star het heerst wel hoor! Ik heb het ook al gehad en de kindjes op school hebben er ook last van! Volproppen met rijpe bananen en wit brood. Beterschap!
quote:compu schreef op 16 november 2007 @ 20:08:

Buikgriepje Star? Dat heerst dacht ik.. Kan ze zelf al aangeven dat ze buikpijn heeft eigenlijk? Sterkte voor haar.

CG slaapt sinds kort 1 keer per dag, maar is 's avonds dan wel gesloopt.

Wel lekker dat je wat aan je avond hebt toch?

Ja, Ceetje kan al aangeven. Al heeft ze soms ook overal au, dus helemaal betrouwbaar is het niet
Die orgie geen succes of dat bed?

Wij hebben kraakIkeabed. Stront irritant.

Hmmm laat buikgriep maar bij mij uit de buurt blijven dan. Geen zin in. Ik neem nog een oliebol, dan blijft het vast wel weg hè
Hoe plak ik een plaatje Star?
Haha, een orgie in dat bed was geen succes
Meneer was weer aan de beurt voor nieuwe schoenen, maar het is echt niet leuk om voor hem op zoek te gaan. . Hij heeft breedte maat 6.5 en daar is dus echt niets leuks in te vinden. Alle leuke en onder de €80,00 past hij niet. Nu dus een beetje leuke gevonden voor € 85,00 .8-. Hoop geld he! Maar ze zijn wel gaaf. Ik had ook hele gave Bikkembergs gezien voor hem en die paste hij gewoon , maar die neus was van soepel leer en tja dan weet ik wel hoe dat er binnen het uur uitziet, niet dus!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven