Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ah wat lief kleine Bikkembergjes.. Welk merk heb je nu?

Tja, de tijd heeft ons geleerd dat we weer rustig in bed konden liggen.

Het speelde zich af rond de zes maanden oud.

Star een kraakikeabed-->vreselijk! Doe 'm maar weg als de babymaaksex in aantocht is.
De lama's komen alweer niet op tv..., jammer zeg!

Compu ik weet niet hoe ze heten en de doos ligt nog in de auto... Al zin om naar je feestje te gaan?

Ik ga maar even Greys kijken met warme chocolademelk en een stuk banketstaaf, hmmmm!

Star heb je alle oliebollen al op?
ik weet een heeeeeel leuk geheimpje!
Hello ladies,

Alles goed? Hier prima.

Gisteren lekker met Hellus uit eten (en wijntjes drinken) geweest. Was gezellig!

Op werk mwah, maar ik heb een strategie. Ik zal het vanmiddag op groep wel even neerzetten

Verder Juultje gisteren goedgekeurd door de zuster (ik zag Sjors nog wel door de gang scharrelen maar helaas.... ). Uitslag is ws allergie en qua groei zit ze boven gemiddeld op 88 cm en 12,6 kilo.

En met jullie? Alles ok?

Cin, werken en 3 kinderen, is dat een beetje te doen meis? Of ben je helemaal gesloopt?

Star en Juud, lekker dan, krakende bedden... Ook dunne muurtjes of dat net niet :-)

Bammetje, eindelijk tijd gehad de kleurplaat uit te printen voor J. Ze vindt hem prachtig!

Bridge, gaat tie? Valt je zwaar he, deze zwschap? Knuffel voor jou! Wel schitterende foto's zeg. Ik zeg meisje...

Met je vriendinnetje alles goed?

Jinny, en hoe is de yoga?

Compu, had ik al eens gezegd dat ik diepe bewondering heb voor je? Nee? Bij deze dan. Je optimisme en vertrouwen in de mogelijkheden van je meisje vind ik zo mooi om te lezen!

Malletje, hoe is het daar meis? Mr J een blij mannetje en je grote meneer ook weer beter en thuis?

Ris, ik ben je verjaardag helemaal vergeten.. Schaam, schaam, schaam...

Nog van harte gefeliciteerd!

Heb je een leuke dag gehad? Leuk cadeautje gehad van de heren??

Kokos, hoe is het met je vrienden?

Zo, ik ga douchen want Polletje slaapt.

Kus, kus!
Suus! SUUUS!!! Hier komen!!! Geheimpje vertellen of op groep zetten!!!! Dit kun je niet maken hoor!
oh jewel hoor Bridge
Goedemiddag,

We hebben de intocht van Sinterklaas op TV gekeken (hij komt volgende week hier); Lianne riep steeds 'Sintuhkaas, Sintuhkaas'. Wel grappig, alsof ze de beste man al heel goed kent. En direct erachteraan:"Sintuhkaas muts op!"

Suus, vertel, vertel!

Fijn dat Juul weer is goed gekeurd

En met Hel gegeten en gedronken: gezellig!

Met vrienden gaat het wel oké. Vriend moet elke werkdag voor bestraling naar A., wel vermoeiend. Maar het gaat goed. Oudste heeft 2 dagen gelogeerd bij opa en oma omdat hij heel erg bezig is met: papa wordt niet beter, papa gaat dood. Zo zielig. Ik hoop dat hij wat afleiding heeft gehad en zijn mama wat meer rust.

Compu, gezellig feest gehad?

Ga weer, kijken of ik nog wat voor Kokosman kan doen op zolder.
hallo allemaal! Ik ben druk aan het werk, heb een spoedklus, ben nu even wat aan het drinken en forummen, wou even laten weten dat het goed gaat. Dat M weer beter is en die is nu met Mr J op bezoek bij mijn oma. Ik ben donderdag toch weer naar babyzwemmen geweest, dat ging beter nu en Jonathan mag naar de volgende groep. Ze begon daar zelf over dus dat is wel fijn dat Jonathan mee kan met zijn vriendje. Ik let wel goed op mezelf hoor. Het is ook fijn om hem zo te zien genieten in het water.

Compu, ik stuur je dit wekend de kid-n test!
Stressed is just desserts spelled backwards
Hé Mal, lekker van het weekend genieten meid!
Hmm Suze heeft een geheimpje en is gister met Hel op stap geweest..., misschien moeten we dan maar aan Hel vragen wat het geheimpje is.....
Slim Juud, heel slim! Dat doen we! Hel, pssssttt....

Compu, hoe was je feestje? Wat voor feestje was het?

Bam, loop je kleurplatenaktie nog zo goed

Mal, wat fijn dat het zwemmen een succes was dit keer. Heel goed!!! En ook fijn dat Malman weer beter is.

Suze, ik is niet nieuwsgierig hoor... Yoga was trouwens prima. Ben eigenlijk niet zo´n yogamens, maar een uurtje ontspanning, speciaal voor mijzelf is erg prettig. Ik ga gewoon een aantal lessen en dat is lekker denk ik.

Juud, wat balen van de schoenen (lees voeten van Mart)! Gelukkig toch leuke gevonden. Ik heb soort hoge schoenen, gevoerd voor ventje gekocht. Het is hier zo koud telkens, dus die moesten met voering. Geen puf om stad en land af te sjouwen, dus ben al blij dat ik wat heb gevonden.
Naaaaaaaaaaa ik is ook helemaal niet nieuwsgierig
Ik dacht, misschien is er al nieuws .

Weet iemand of Ikea ook (houten) keukentjes verkoopt?
Haai Star.
Haha mijn collega-aagje kwam ook al even spieken
Poeh, zal eens kijken bij Ikea, dacht het niet.
Zie het niet staan op de site.
Maar zou even aan Bam vragen als ik jou was, die kan wel aan dat soort dingen komen dacht ik.
Dacht het ook niet bij Ikea, had ook al op de site gekeken. Hoe was Sinterklaas in Nederland? Dar is wel een gemis hier hoor. Maar ja, om nou zelf als een Pietje rond te springen hier in huis...
Haha Pietje met dikke buik wel charmant

Ceetje vond het erg leuk. High five met Piet gedaan, snoepjes gekregen en gedanst op mooie hoempapa Sinterklaasliedjes.

Je kan trouwens op www.uitzendinggemist.nl de intocht vast wel terug zien, da's wel leuk.
Een of andere lul heeft onze boxen niet goed gemonteerd, aangesloten (oid) en we zijn tot nu toe te lui geweest om het goed aan te sluiten, dus zonder geluid is zo kaal. Plus dat de kamer waar de computer staat niet kindvriendelijk is (lees een paradijs voor in techniek geinteresseerde jongetjes), dus dat is niet zo´n succes. Ik hoop dat woensdag a.s. als we met de Nederlandse moeders en kindjes hebben afgesproken, iemand het heeft opgenomen en we het dan gaan kijken.

Wat leuk dat Ceetje het zo leuk vond. En dus vond moeders het ook leuk en dus zag ik opa ook stralen op de foto. Superrrrrrrrrrrrrrr.

Is ze nog ziekjes trouwens?
Ja nu koorts, knalrode wangen, beetje kokhalzen steeds, vieze luiers. Arm mopje.

Opa vond het super inderdaad. Handig hoor, zo'n lange man. Starman is niet zo lang dus kon ze nog niets zien

Hopelijk heeft iemand het opgenomen, kom je een beetje in de stemming!
He gat, arme Ceetje. Komt er een kies door? Beterschap!
Haha arme kleine Starman! Bij het uitzoeken van je vriendje heb je dus niet aan de optochten gedacht... Niet zo slim Star!

He bah een ziek Ceetje! Die kiezen zijn rot! Mart (lees ik) heeft er echt weken last van gehad! Hmmm klinkt niet zo opbeurend he?

Hier zijn we bij de stoomtrein geweest. De trein was erg leuk, het getoeter was even schrikken maar toen we weer terug naar huis gingen was het steeds trein, trein, trein. Sint is hem denk ik niet eens opgevallen. Morgen Sintfeest op Vent z'n werk en verder doen we, behalve boekjes lezen en zingen, er dit jaar nog niet aan.

Keukentjes van hout zijn leuk! Mart heeft er ook een, ooit gekregen van een collega en het is een enorm succes! Je hebt ook een website die ze heel mooi maakt, heeft mijn schoonzusje die van haar ook vandaan. Weet alleen niet welke site, handig he!

Hel en Suze kom op met dat geheim! Ik houd niet van geheimpjes...

Fijn Mal dat hij door mag naar een volgend groepje! Is het een beetje gelukt met je spoedopdracht?

Kokos is de zolder nu helemaal klaar? Ben je er blij mee?
Suus ik vind het niet kunnen! Hel: jij weet er vast meer vanaf: ook melden!

Moet weg, feestje vanavond dus ben helemaal opgedoft en ready to go. Morgen wil ik geheimpjes lezen hoor!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven