Mode & Beauty alle pijlers

Kapper Nijmegen permanent

08-09-2010 14:05 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

heeft iemand ervaring met een kapper in Nijmegen en omstreken die mooie (tijdelijke) permanenten zet?

Ik wil graag grove krullen of misschien alleen maar wat meer volume.
Als je een tijdelijk permanent wilt dan noem je het watergolven.... Een permanent is eh, permanent.

Waarom heb je je huidige kapper niet benaderd hiervoor? Die kan je toch wel helpen lijkt me?
quote:Gravinnetje schreef op 08 september 2010 @ 14:31:

Als je een tijdelijk permanent wilt dan noem je het watergolven.... Een permanent is eh, permanent.

Ja logisch

Waarom heb je je huidige kapper niet benaderd hiervoor? Die kan je toch wel helpen lijkt me?Ik ga nu altijd naar die Brainwash. Lekker goedkoop maar erg goed zijn ze niet. Voor knippen vind ik dat niet zo erg, maar voor een permanent/watergolven wil ik wel graag een goede kapper.
Probeer anders eens Jessica's hairfashion aan de Marialaan, in dezelfde prijsklasse maar dan een stuk beter.
Een permanent is makkelijker dan knippen....... dus je zou het eigenlijk andersom moeten doen.

Zorg in ieder geval dat je goed weet wat je wilt, wil je krullen, wil je slag of inderdaad alleen maar volume?
Ik weet nog niet zo goed wat ik wil. Het stoort me vooral dat mijn haar bovenop mijn hoofd zo plat ligt. Dat het onderaan stijl is maakt me niet zo heel veel uit.

Jessica's hairfashion ken ik niet, eens googlen of ze ook een site hebben.
Bovenop je hoofd plat haar, dat kan prima verholpen worden als het goed geknipt wordt. Ga dus eerst eens naar een goede kapper om het goed in model te laten knippen voor je een permanent overweegt.
En niet onbelangrijk of ze een zure permanent zetten,deze is het minst schadelijk voor het haar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven