Goede dag, slechte dag
donderdag 24 september 2009 om 13:13
Omdat ik in Stap voor Stap alleen maar positief mag wil schrijven, open ik dit topic. Soms heb ik goede dagen, vaak heb ik kutdagen. En dat moet ik kwijt. En dat wil ik hier kwijt. En zo zijn er vast nog meer mede forummers. Iedereen is welkom! Lees wat je wil lezen!
Ik ben Choco, was ben depressief en gediagnosticeerd met een angststoornis met depressieve gedachten en gevoelens.
Ik zit aan de AD en oxazepam en ik kom niet veel buiten ik ben weer bezig mijn leven op te pakken. Ik hoop dat ik hier mijn verhaal kwijt mag doe gewoon elke dag hier mijn verhaal en nodig anderen ook uit dit hier te doen. Want dit forum helpt me.
Ik ben Choco, was ben depressief en gediagnosticeerd met een angststoornis met depressieve gedachten en gevoelens.
Ik zit aan de AD en oxazepam en ik kom niet veel buiten ik ben weer bezig mijn leven op te pakken. Ik hoop dat ik hier mijn verhaal kwijt mag doe gewoon elke dag hier mijn verhaal en nodig anderen ook uit dit hier te doen. Want dit forum helpt me.
anoniem_77625 wijzigde dit bericht op 04-11-2009 13:32
Reden: OP aangepast
Reden: OP aangepast
% gewijzigd
dinsdag 24 augustus 2010 om 20:24
Choco, beterschap!
Fijn om je weer hier te lezen Violetje!
Maar vervelend dat het niet goed gaat.
Het klinkt inderdaad wel alsof alles samenkomt. Heftig hoor!
Gelukkig zijn met jezelf is volgens mij inderdaad het belangrijkste! Goed dat je dat inziet.
Jij bent het belangrijkste in je leven. De mensen om je heen kunnen helaas komen en gaan of je kan juist besluiten om bewust het contact met iemand te beeindigen, maar je hebt wel altijd met jezelf te maken. Je kan nooit afstand nemen van jezelf en dan is het belangrijk dat je gelukkig bent met jezelf.
Die angst om alleen te zijn en te blijven herken ik heel goed...
Fijn om je weer hier te lezen Violetje!
Maar vervelend dat het niet goed gaat.
Het klinkt inderdaad wel alsof alles samenkomt. Heftig hoor!
Gelukkig zijn met jezelf is volgens mij inderdaad het belangrijkste! Goed dat je dat inziet.
Jij bent het belangrijkste in je leven. De mensen om je heen kunnen helaas komen en gaan of je kan juist besluiten om bewust het contact met iemand te beeindigen, maar je hebt wel altijd met jezelf te maken. Je kan nooit afstand nemen van jezelf en dan is het belangrijk dat je gelukkig bent met jezelf.
Die angst om alleen te zijn en te blijven herken ik heel goed...

woensdag 25 augustus 2010 om 13:21
Ik ben zo kwaad op mijn spv'er dat ik hem eruit gegooid heb. Heb map en pasje terug gegeven en de deur dicht gedaan. Hij heeft mijn vertrouwen enorn beschadigd. In janken uitgebarsten toen hij weg was puur uit woede. Hij heeft later gebeld om excuus aan te bieden en een soort van oplossing. Heb gezegd dat ik er nog over moet nadenken. Heb geen nieuwe afspraak staan met hem.

woensdag 25 augustus 2010 om 17:03
Mag ik ook?
Ik zit aan de paroxetine, 40 mg en ben het aan het afbouwen
vandaag 30 mg genomen, voor het eerst
en ik voel me zo rot.
Op het werk loopt het niet lekker, mijn vriend is internationaal vrachtwagenchauffeur en kan dus niet snel thuis zijn
mijn zoontje is bij mijn ouders
ik heb knallende ruzie met mijn ouders
en ook nog migraine
stel ik me nou aan?
Ik zit aan de paroxetine, 40 mg en ben het aan het afbouwen
vandaag 30 mg genomen, voor het eerst
en ik voel me zo rot.
Op het werk loopt het niet lekker, mijn vriend is internationaal vrachtwagenchauffeur en kan dus niet snel thuis zijn
mijn zoontje is bij mijn ouders
ik heb knallende ruzie met mijn ouders
en ook nog migraine
stel ik me nou aan?
donderdag 26 augustus 2010 om 13:47
He grungy, tuurlijk mag jij ook
He wat rot zeg! Ben je in overleg aan het afbouwen?
En nee je stelt je niet aan, mijn schoonzusje heeft ook migraine en kan dan niks aan. Bel je ouders als je migraine weg is en leg ze uit dat het even niet lekker ging/gaat. En je mag altijd komen schrijven hier!
Ieb, wazzup?! Als je het hier niet kwijt wilt weet je me te vinden!
He wat rot zeg! Ben je in overleg aan het afbouwen?
En nee je stelt je niet aan, mijn schoonzusje heeft ook migraine en kan dan niks aan. Bel je ouders als je migraine weg is en leg ze uit dat het even niet lekker ging/gaat. En je mag altijd komen schrijven hier!
Ieb, wazzup?! Als je het hier niet kwijt wilt weet je me te vinden!

zondag 29 augustus 2010 om 17:02
donderdag 2 september 2010 om 11:55

maandag 6 september 2010 om 15:09

donderdag 9 september 2010 om 17:00
Ik heb een stressweek. Om iets dat ik eng vind. En dat werkt weer andere dingen in de hand.
Nou ja, het is een beetje het oude verhaal en vind het zo stom om er weer over te beginnen, maar ik voel me alleen en wat angstig.
Eenzaam. Etc.
Ik vind het soms zo zwaar dat je (ik) nooit afstand kan nemen van jezelf. Zolang je leeft heb je altijd met jezelf te maken. Terwijl ik dat soms gewoon niet wil.
Nou ja, ik vind het een beetje lastig om mezelf onder woorden te brengen.
Ook voor jou een
Nou ja, het is een beetje het oude verhaal en vind het zo stom om er weer over te beginnen, maar ik voel me alleen en wat angstig.
Eenzaam. Etc.
Ik vind het soms zo zwaar dat je (ik) nooit afstand kan nemen van jezelf. Zolang je leeft heb je altijd met jezelf te maken. Terwijl ik dat soms gewoon niet wil.
Nou ja, ik vind het een beetje lastig om mezelf onder woorden te brengen.
Ook voor jou een