Eten in het openbaar... brr...
donderdag 9 september 2010 om 18:14
Ik zit nu in de trein met tegenover mij een vrouw die zeer luidruchtig een peer eet. Inclusief hard geschraap, luid gesmak en ranzig geslurp. Zoo goor! Ogenschijnlijk stoort niemand zich er verder aan en ik moet mezelf ook dwingen om te blijven zitten omdat mijn irritatiesensor wellicht wat overgevoelig is. Maar jemig, wat heb ik een hekel aan luid in het openbaar etende mensen. Doe het zelf nooit, juist omdat ik het zo vies vind.
Dit topic heeft verder totaal geen doel. Mevrouw kluift vrolijk verder en ik heb wat afleiding. Per ongeluk keek ik haar net aan. Zat ze met haar tong te spelen met een schil die zichtbaar tussen haar tanden zat. Brr...
Dit topic heeft verder totaal geen doel. Mevrouw kluift vrolijk verder en ik heb wat afleiding. Per ongeluk keek ik haar net aan. Zat ze met haar tong te spelen met een schil die zichtbaar tussen haar tanden zat. Brr...
donderdag 9 september 2010 om 18:49
donderdag 9 september 2010 om 18:56
donderdag 9 september 2010 om 19:01
quote:wishmeluck schreef op 09 september 2010 @ 18:59:
Ik heb serieus iemand eens zijn nagels zien knippen in het OV. Man, wat smerig, doe dat lekker thuis!
Eten in het OV ook... tenzij iemand het zonder smakken, kraken etc. kan en met manieren!
Sterkte TO!Ja dat heb ook meerdere(!!!) malen meegemaakt. Met zo'n knipper. Men, wat ranzig!
Ik heb serieus iemand eens zijn nagels zien knippen in het OV. Man, wat smerig, doe dat lekker thuis!
Eten in het OV ook... tenzij iemand het zonder smakken, kraken etc. kan en met manieren!
Sterkte TO!Ja dat heb ook meerdere(!!!) malen meegemaakt. Met zo'n knipper. Men, wat ranzig!
donderdag 9 september 2010 om 19:11
Ik heb anderhalf jaar lang elke dag met de trein gereisd (de horror) en één heenreis kan ik me nog zo goed herinneren... Het was te vroeg, te druk en koud en ik zag opgepropt in zo'n oude trein waar veel te weinig voetenruimte is in de 4zitjes. Tegenover mij heeft een man ANDERHALF uur elke 5 seconden zijn neus op zitten halen Ik hád het niet meer Heb nog nooit zó gewenst dat ik een zakdoekje bij me had!
donderdag 9 september 2010 om 19:22
Ik snap het niet helemaal. Moeten mensen dan naar het toilet om te eten? Of neus te snuiten?
Als ik erg verkouden ben kan ik iedere 10 minuten wel snuiten. Dan zou ik dus niet meer met de trein kunnen...
"Hoi baas, ik kom niet werken, moet namelijk zo vaak mijn neus snuiten dus dat gaat niet lukken met OV"
Als ik erg verkouden ben kan ik iedere 10 minuten wel snuiten. Dan zou ik dus niet meer met de trein kunnen...
"Hoi baas, ik kom niet werken, moet namelijk zo vaak mijn neus snuiten dus dat gaat niet lukken met OV"
donderdag 9 september 2010 om 19:22
donderdag 9 september 2010 om 19:26
quote:Bella1 schreef op 09 september 2010 @ 18:44:
menen jullie het nou werkelijk, dat jullie je ergeren aan mensen die eten in het openbaar???Ik erger me zo weinig mogelijk maar begrijp niet waarom al dat geknaag in de openbare ruimte moet plaatsvinden als die daarvoor niet is bestemd; al helemaal niet als het gaat om voedsel dat sterk ruikt of niet in stilte verorberd kan worden.
menen jullie het nou werkelijk, dat jullie je ergeren aan mensen die eten in het openbaar???Ik erger me zo weinig mogelijk maar begrijp niet waarom al dat geknaag in de openbare ruimte moet plaatsvinden als die daarvoor niet is bestemd; al helemaal niet als het gaat om voedsel dat sterk ruikt of niet in stilte verorberd kan worden.
donderdag 9 september 2010 om 19:37
quote:Liondevil76 schreef op 09 september 2010 @ 18:14:
Maar jemig, wat heb ik een hekel aan luid in het openbaar etende mensen. Doe het zelf nooit, juist omdat ik het zo vies vind.
Dit topic heeft verder totaal geen doel. Mevrouw kluift vrolijk verder en ik heb wat afleiding....Zonet is er een topic geopend, door iemand die zich groen en geel ergert aan die meid tegenover haar in de trein, met die penetrante okselgeur, en dat snotje aan haar neus, die al een uur aan haar telefoontje zit te pielen.
Maar jemig, wat heb ik een hekel aan luid in het openbaar etende mensen. Doe het zelf nooit, juist omdat ik het zo vies vind.
Dit topic heeft verder totaal geen doel. Mevrouw kluift vrolijk verder en ik heb wat afleiding....Zonet is er een topic geopend, door iemand die zich groen en geel ergert aan die meid tegenover haar in de trein, met die penetrante okselgeur, en dat snotje aan haar neus, die al een uur aan haar telefoontje zit te pielen.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
donderdag 9 september 2010 om 19:47
donderdag 9 september 2010 om 20:08
Dan hebben sommige van jullie een hekel aan mij! Ik moet vaak na een dag werken en een paar uur trainen daarna nog eten en terug naar huis met de trein. Soms is dat een patatje of een stuk pizza in de trein(lekker!). Ik eet met mijn mond dicht hoor, dat wel!. Maar je ruikt het wel. Ach ik vind de sigarettengeur die om mensen heen hangt op mijn beurt weer afschuwelijk. So be it.
donderdag 9 september 2010 om 20:10
Ik moet langs schiphol met de trein en kennelijk leven mensen dan in een hele andere tijdzone dan ik. Zie de vreemdste dingen naar binnen geschoven worden op de bizarste tijden.
Laatst had ik een kaartje voor de 1e klas. En het rook toch naar wiet....niet normaal. Dus ik kijk eens goed om me heen, zit er iemand spacecake te eten, donkergroen. En er nog heel serieus bij te kijken ook.
Laatst had ik een kaartje voor de 1e klas. En het rook toch naar wiet....niet normaal. Dus ik kijk eens goed om me heen, zit er iemand spacecake te eten, donkergroen. En er nog heel serieus bij te kijken ook.