superreis in het water

04-09-2010 16:20 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
heyhey,

Ik moet even van me afschrijven hoor. Ik zou 15 september naar Tanzania reizen om daar de Kilimanjaro te beklimmen op safari te gaan en dan bij te komen op Zanzibar. En nu zit ik met m'n poot in het gips op de bank...maanden van trainen en voorbereiden in een lullig ogenblik weggevaagd.

Waarschijnlijk kan de reis wel verzet worden, maar we waren er nu net helemaal klaar voor en dan moeten we weer opnieuw gaan trainen en alles.

Sorry dat ik het forum hiermee vervuil, maar ik moest het even kwijt.
Wat kut voor je.

Het is zo ontzettend mooi daar. Ik hoop dat je snel weer hersteld en opnieuw de motivatie vind om te gaan trainen.
Dat is balen!!! Kan me voorstellen dat je ontzettend teleugesteld bent. Hopelijk kan hij verzet worden!

En je bent nu wel mooi goed getraind!
Wat sneu! Hopelijk kun je je reis verzetten. Maar ik kan heeeeel goed begrijpen dat je nu zwaar zit te balen!

Enne, beterschap met het pootje!
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Wat balen zeg! Zou je samen met anderen reizen die nu ook niet gaan?

Hoe heb je je been gebroken?
Oh dat is echt enorm balen zeg! Wat is er gebeurd met je been?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
He verdorie, ik zou ook zwaar teleurgesteld zijn! Ik hoop dat je idd kunt verzetten en over een poosje alsnog die kant uit kunt reizen.

Beterschap!
oh balen... ik kan me voorstellen dat je zo toeleeft naar je avontuur en dan gaat het (even) niet door...

Beterschap!
Wat ongelooflijk lullig voor je! Maar hee, beter hier dan op die berg . Veel sterkte en ik hoop dat je snel weer goed genoeg bent om te gaan!
Oh bagger!

Beterschap!
Zo zeg, dat is gewoon zwaar kut! Kan me voorstellen dat je echt mega de balen hebt!

Sterkte en beterschap!
En het is zelfs maar een middenvoetsbeentje...hoe lullig is dat? Ik ben van een trap gedonderd gisteravond.

En er zijn natuurlijk ergere dingen, maar vandaag mag ik wel even flink balen van mezelf.

Ik vind het ook erg lullig voor mijn beste vriendin met wie ik dit avontuur zou aangaan. Ze is nog even langsgekomen en was wel erg lief. We gaan nu proberen om in Januari te gaan.
Natuurlijk mag je balen, Horekaatje! Dit is gewoon ronduit k*t.

Gelukkig is het maar een middenvoetsbeentje qua zelfredzaamheid, maar voor nú en het moeten annuleren van de reis misschien wel erger dan wanneer je bijv. een scheenbeen had gebroken.

Hopelijk kun je in januari alsnog die droom laten uitkomen. Red je dat naar verwachting qua genezen en dan weer opbouwen van conditie etc.?
when you wish upon a star...
Je mag zeker wel ff balen! Wat ongelooflijk k*t. Ik kan me heel goed indenken dat je super teleurgesteld bent. Ben je dan zo lang mee bezig qua voorbereiding...maar je moet maar zo denken, nu kan je er een paar maanden langer over dromen Succes met je herstel, hopelijk in januari een nieuwe kans!
Bedankt voor jullie lieve reacties. Heb nu al genoeg van dat gips... Nou ik heb in elk geval voorlopig genoeg tijd om eens lekker veel te lezen en wat series te kijken die ik nog heb liggen.

En natuurlijk weer beginnen met een nieuwe planning voor Tanzania.
Denk niet te licht over middenvoetsbeentjes: herstellen gaat soms niet zo makkelijkafgankelijk van welk botje het precies is helaas...... Dat het botje op zich kleiner is dan bv je scheenbeen, wil niet zeggen dat het sneller heelt.
Jeetje wat lees ik nou, dat is knap balen Horekaatje. Hoop dat je de komende maanden kunt herstellen en weer kunt trainen.

Sterkte.
En ik maar denken wat zou een superreis zijn in het water, of bedoelt ze op het water? Maar in het water gevallen. Balen, en beterschap!

En off-topic, tegen jeuk in je gips heb je tegenwoordig goede spray!
@reisa1978: bedankt voor de tip! Tot nu toe geen last gehad, maar weet je hoe dat spul heet?

@SFO, ja balen he, krijg ik weer voor elkaar dit soort nonsens!Heb je een fijne zomer gehad met je gast? En hoe is het met mrs SFO?

Ik blijf verder positief denken wat betreft de genezing. Ook omdat degene die het gips eromheen deed zei dat een duikvakantie die begin november op de planning staat gewoon door kan gaan. En dat doe je toch ook niet als je nog last hebt van je voet.

Bedacht me vanochtend wel dat ik nu een paar maanden extra heb om te sparen, denk dat ik dan misschien de safari zelfs nog een dagje uitbreid en nu toch maar ook naar Tarangine ga (die zouden we eigenlijk overslaan). Als troost zeg maar,,,
Klote zeg!

En natuurlijk lekker hier spuien! Het is toch ook k*t!
Confort Aid spray, ik heb het hier bij de apotheek laten bestellen toen mijn dochter in het gips zat. Dan hadden we het maar vast in huis, uiteindelijk een paar keer gebruikt.
Dank je, ik zal ernaar vragen bij de apotheek.
Wat ontzettend balen, sterkte hoor..
Nou gelukkig heb ik andere mensen gevonden die onze plaatsen bij de safari wilden innemen. Anders waren we dat geld wel kwijt geweest...

Maandag moet ik weer naar het ziekenhuis, dan maar eens even goed doorvragen naar de normale revalidatietijd want werktechnisch zou December wel beter zijn, maar dan heb ik maar 8 weken om weer te trainen nadat ik uit het gips ben...
quote:Nou gelukkig heb ik andere mensen gevonden die onze plaatsen bij de safari wilden innemen. Anders waren we dat geld wel kwijt geweest...

Daar is je annuleringsverzekering toch goed voor?

Verder natuurlijk ontzettend balen dat je reis nu niet door kan gaan. Aan de andere kant, als je in januari gaat, dan sla je wel 'n stukje nederlandse rotwinter over, terwijl je nu hier van de nazomer kunt genieten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven