The never ending question nr 80!

16-05-2010 21:36 3081 berichten
Iemand stelt een vraag. De volgende geeft antwoord en stelt een nieuwe vraag.

Veel plezier!
Alle reacties Link kopieren
Redelijk lang,gespierd,blauwe ogen en donker haar ,niet te verzorgd .

Naar wie zijn verjaardag ga je liever niet ?
Naar alle verjaardagen van de kinderen van vrienden van ons. Wij hebben best een grote vriendengroep, waar veel kindjes geboren worden. De verjaardag van onze dochter vieren wij met onze gezinnen en niet met onze vriendengroep. Maar de voetbalvrienden van vriend nodigen ons dus wel steeds uit als hun kinderen jarig zijn. Lief bedoeld, maar daar heb ik eigenlijk niet zo'n trek in. Wel de kinderen van mijn beste vriendinnen.

Heb jij vaak "maximum bereikt" als je wil pinnen?
Dat gebeurd me nooit, wel dat er op een gegeven moment gewoon niets meer op staat .

Waar geef jij het meeste geld aan uit?
Boodschappen en uit eten .

Welke muziekstoming vind jij vreselijk ?
Echte hardcore, hardstyle en trance kan ik op z'n tijd nog wel warderen maar hardcore vind ik echt verschrikkelijk! En onlangs had ik op een feestje een gesprek met een jongen die helemaal into de Pirate Metal was, ik heb het samen met een vriendin even opgezocht op Youtube.. en het was echt hilarisch!!

Wat is jouw kledingstijl?
Ik zie er altijd "gewoon" uit, een beetje saai eigenlijk. Zou wel graag iets vrouwelijkers willen, maar het belangrijkste vind ik dat mijn kleding lekker zit en dat is dan toch vaak een spijkerbroek en shirt.

Hoe vaak zie jij jouw ouders?
Ongeveer een keer per maand/ zes weken (lange reisafstand).

Hoe vaak bel jij je ouders?
Ik spreek mijn vader max. 1 keer per week. Eens in de 2 weken komt vaker voor.

Peuzel jij snotjes uit je neus wel eens op?
Zoek mij niet, ik wil niet gevonden worden.
Nee, alleen alssie echt niet meer van mn vinger af te schieten is, en ik niet in de buurt ben van een doekje oid.

Wat vind je van het meisje hiernaast?
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Ik zie geen meisje. Als je die op de homepage bedoelt: mooi.

Ga je dit weekend wat leuks doen?
Nee. Vriend heeft vrij - za - zo late dienst en meestal plan ik in zijn werkweekend niet zoveel. Gewoon lekker thuis met dochtertje en af meestal even langs de opa's en oma's.

Vind jij het vervelend als je partner teveel gedronken heeft?
Nee, bijna nooit. Behalve als ik chagerijnig ben.

Hoe ziet jouw droomvakantie eruit?
Zon, zee, strand, lekker eten, luieren, lezen, en ook wat van het land zien.

welke cupmaat heb jij?
85D

Wat vind je van het meisje op de achtergrond?
Leuke vrolijke foto. Maar als ik haar zie krijg ik de indruk dat ze of héél erg aardig is of juist absoluut niet.

Heb jij dat ook?
Nee, ze lijkt me wel gewoon, niet overdreven geneigd een kant op.

Hoeveel geld zou jij maximaal aan je huisdier besteden aan behandelingen bij de dierenarts?
Kan daar geen uiterlijk bedrag voor noemen.

Jij wel?
Nee, ik denk dat ik er in het ergste geval zelfs misschien wel een lening voor zou afsluiten.

Vind je dat raar?
Nee niet raar. Ligt voor mij aan wat voor huisdier het is, hoe oud hij is, hoe ziek en hoe erg je er aan gehecht bent.

Vind jij het brutaal als kinderen in de supermarkt om een worstje vragen?
Dat ligt eraan. Als een lief jochie van een jaar of 4 uiterst beleefd om een stukje worst vraagt, heb ik daar geen problemen mee. Dan vind ik dat zelfs aandoenlijk. Als een superverwend k*tkind een stukje worst eist en er niet eens voor bedankt, is dat uiteraard weer een ander verhaal.

Met wie zou je wel eens een beschuitje willen eten?
Met een voor jullie onbekende meneer

Zaterdagavond; op stap of lekker thuis?
Lekker thuis. En eens in de zoveel tijd lekker op stap. Maar niet meer (net als vroeger) elke zaterdag op stap.

Wat is het meest beschamende dat jij ooit hebt gedaan toen je dronken was?
Ben nog nooit drnken geweest...

Nav het topic op de sekspijler; ooit wel eens iemand irl mastruberend gezien (niet je eigen partner)?
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Ja, op de Kamasutra beurs. Ging daar met 2 vriendinnen heen en had nooit verwacht dat het "zo heftig" was. Dacht eerder aan allerlei kraampjes met sexartikelen enzo, maar er bleek volop show en "interactie" te zijn. Daar meerdere masturberende mannen gezien. Heb er een paar dagen van bij moeten komen

Gebruik jij altijd vaste merken (shampoo, wasmiddel, etc) of koop je wat in de aanbieding is?
Ja, vwb de meeste spullen wel. Shampoo, douchegel, wasmiddel ed het liefst van een vast merk. Totdat het niet meer zo goed bevalt, en ik ergens hoor dat iets anders heel goed bevalt, dan probeer ik dat nog wel eens uit.

Doe jij je boodschappen in een kratje of grote boodschappentas, of in een kartonnen doosje uit de dozenbak bij de supermarkt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven