Hier is het grijs, aangename temp, buikje vol van een lekker ontbijt eeeh... correctie brunch. Jongste kijkt naar Cartoonnetwork, favoriet vanwege Ben 10, oudsten zitten boven. Even tijd voor mezelf dus.....
En vanaaf lekker en gezellig met de oudste 3 gegeten, lekker gezellig nagetafeld. Heb er heerlijk van genoten, want we zitten niet zo vaak meer met z'n viertjes aan tafel....
Yette, je moet toch jouw systeembeheerder eens er flink van langs geven hoor! Wat een wouws!
Ik zit met Dochter en een biertje in de tuin. Beiden met onze foon. De prachtige pianoklanken van de buurman met een absoluut gehoor, waaien af en toe hierheen. Ik wist dat hij mooi kon spelen, maar had het nog niet gehoord.
Dochter zit met haar voet in een bak soda vanwege een lelijk ontstoken teen. Hoop dat het helpt.
Nou leuke zondag, we hebben de voorraadkast aangevuld en ik haat winkelen... Met Man samen is het wel iets leuker, maar lol zal ik er niet echt in krijgen.
Gisteren was het herfst, maar vandaag weer zomer:) Dochter zit met een handdoek over haar hoofd vanwege de felle zon
Ze heeft van de week vrij onhandig een stuk van haar teennagel proberen te scheuren (geen zin om een nagelschaartje te zoeken) en weigerde de afgelopen dagen sokken of een pleister te gebruiken om het wondje te beschermen. Eigenwijze puber.
Jongste dochter had haar zadelgewricht gekneusd, maar gaat toch die wedstrijd voetballen en zelfs keepen. Gevolg? Nog meer pijn door een grotere zwelling! Morgen even de HA bellen...