Werk & Studie alle pijlers

werkrooster

11-09-2010 16:04 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
een client die ik 1 keer per weken heb kon afgelopen week niet nu wil ze dat ik volgende week kom en dan weer iedere 2 weken. i.pv de even de onevenweken

Nu heb ik volgende week de ochtend vrij die de client wil dat ik kom , maar ik heb een afspraak staan en heb om de week al meerdere afspraken staan.

Zouden jullie die omgooien of niet en gewoon zegggen dat je niet ka
Gewoon zeggen dat je niet kan, opgelost.
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
Gewoon zeggen dat dat niet mogelijk is. En als ze het toch wil een datum noemen vanaf wanneer het wel zou kunnen.
Als je andere afspraken hebt staan kun je niet. Als je geen afspraken hebt staan kun je wel. Waarom wil ze ineens in de andere weken afspreken?
Het lijkt mij ook afhangen van je positie. Werk je in loondienst of werk je voor jezelf?
Ligt er aan hoe belangrijk die client voor je is lijkt me. Niet belangrijker dan andere afspraken: dan gewoon zeggen dat je niet kan en vertellen wanneer je dan wel kunt. Wel belangrijker dan andere afspraken: rooster omgooien.

Als het vrij eenvoudig is om je rooster aan te passen dan kun je natuurlijk altijd deze client tegemoet komen.

Dit is toch niet de eerste keer in je leven dat iemand iets met jou af wilt spreken op een tijdstip dat jij niet kunt, of wel?
ik werk in loondienst
Dan is de vraag wat jij met je werkgever hebt afgesproken over werktijden. Heb je de vrijheid om dat zelf in te plannen en dagen vrij te houden voor eigen afspraken? Of wordt je geacht om je rooster aan te passen aan de wensen van de client? Bij twijfel zou je dit na kunnen vragen bij je werkgever.
Ik ben voor deze week nog niet ingepland op dat dagdeel

Mijn werkgever overlegt de werktijden met mij of ik dan kan of niet heb normaal dezelfde werktijden wekelijks.

alleen bij deze client 1 keer per 14 dagen nu nog maar 2,5 uur want ze heeft zelf een half uur ingeleverd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven