werkrooster
zaterdag 11 september 2010 om 16:04
een client die ik 1 keer per weken heb kon afgelopen week niet nu wil ze dat ik volgende week kom en dan weer iedere 2 weken. i.pv de even de onevenweken
Nu heb ik volgende week de ochtend vrij die de client wil dat ik kom , maar ik heb een afspraak staan en heb om de week al meerdere afspraken staan.
Zouden jullie die omgooien of niet en gewoon zegggen dat je niet ka
Nu heb ik volgende week de ochtend vrij die de client wil dat ik kom , maar ik heb een afspraak staan en heb om de week al meerdere afspraken staan.
Zouden jullie die omgooien of niet en gewoon zegggen dat je niet ka
zaterdag 11 september 2010 om 16:37
Ligt er aan hoe belangrijk die client voor je is lijkt me. Niet belangrijker dan andere afspraken: dan gewoon zeggen dat je niet kan en vertellen wanneer je dan wel kunt. Wel belangrijker dan andere afspraken: rooster omgooien.
Als het vrij eenvoudig is om je rooster aan te passen dan kun je natuurlijk altijd deze client tegemoet komen.
Dit is toch niet de eerste keer in je leven dat iemand iets met jou af wilt spreken op een tijdstip dat jij niet kunt, of wel?
Als het vrij eenvoudig is om je rooster aan te passen dan kun je natuurlijk altijd deze client tegemoet komen.
Dit is toch niet de eerste keer in je leven dat iemand iets met jou af wilt spreken op een tijdstip dat jij niet kunt, of wel?
zondag 12 september 2010 om 11:19
zondag 12 september 2010 om 17:00