begin zwangerschap

08-09-2010 15:06 112 berichten
Alle reacties Link kopieren
[Beste medeforumleden,

Sinds vandaag heb ik mij aangemeld op het vivaforum!

Op dit moment ben ik een paar dagen overtijd en heb ik vanochtend een zwangerschapstest gedaan! De test streep was zichbaar, maar nog wel dun en vaag!

Nu vraag ik me af hoe dit bij jullie is gegaan, was de streep ook vaag ? En wanneer kan ik het beste weer een test doen ?

Groetjes,

Aira/i]
Ja dat is een voorbeeldig mannetje! Begint net wat te lachen en brabbelen, zo leuk! In tegenstelling tot de zwangerschap vliegen de weken nu voorbij.

De site die kaetje aanraadde is trouwens een leuke: babybytes, daar kun je iedere week kijken hoe je kindje is gegroeid en zo. En ook als hij of zij er is kun je daar iedere maand de ontwikkeling lezen, dat is ook leuk!
Ja de site is leuk! Kom er iedere dag wel ff
Hoi hoi,

Ik ben vanochtend bij de huisarts geweest! Waarschijnlijk ben ik 5 á 6 weken zwanger en mag ik 7 oktober voor een intake en 14 oktober voor een echo komen bij de verloskundige!

Heb me al aangemeld en ga zelfs urine inleveren voor moeders voor moeders!

Gelukkig is er nu al veel meer duidelijk! Ik wacht dus rustig af tot 7 en 14 oktober...

We zijn van plan om het onze ouders 10 oktober te gaan vertellen! Dan weten we ook al meer te vertellen door de intake!

Nu ff rusten, want had de hele nacht niet geslapen door de zenuwen.. Stomme muts

Tot snel maar weer..
quote:Aira30 schreef op 14 september 2010 @ 13:34:

Hoi hoi,

Ik ben vanochtend bij de huisarts geweest! Waarschijnlijk ben ik 5 á 6 weken zwanger en mag ik 7 oktober voor een intake en 14 oktober voor een echo komen bij de verloskundige!

Super! Fijn dat je weet wanneer je je eerste echo krijgt

Heel goed meis, en je krijgt er nog leuke cadeautjes voor terug ook (ik mocht zef helaas niet meedoen, maar een goede vriendin van mij doet mee en krijgt leuke tijdschriften, boeken etc, en dan natuurlijk het meehelpen aan iets heel goed)s

Gelukkig is er nu al veel meer duidelijk! Ik wacht dus rustig af tot 7 en 14 oktober...

We zijn van plan om het onze ouders 10 oktober te gaan vertellen! Dan weten we ook al meer te vertellen door de intake!

Nu ff rusten, want had de hele nacht niet geslapen door de zenuwen.. Stomme muts

Lekker uitgerust inmiddels?

Tot snel maar weer..liefs
Hoi Noodles,

Jesus! Was ff zoeken voordat ik deze topic kon terug vinden...

Ja, ik vind het allemaal wel heel spannend... Het lijkt me minder om op de weegschaal te gaan staan, schreeuwt de verloskundige mijn gewicht dan door het kamertje of schrijft ze het gewoon op :P ?

Heel goed meis, en je krijgt er nog leuke cadeautjes voor terug ook (ik mocht zef helaas niet meedoen, maar een goede vriendin van mij doet mee en krijgt leuke tijdschriften, boeken etc, en dan natuurlijk het meehelpen aan iets heel goed)s

Ja! Ik heb een vriendin die al tijden bezig is met "Zwanger worden" dus ik vind dat uit respect naar haar en andere vrouwen een heel goed doel! En een cadeautje is altijd leuk! Waarom mocht jij niet meedoen ?

Kslaap weer helemaal goed, paar dagen hele nacht wakker geleggen! Natuurlijk ben je druk druk in je hoofd met vanalles..

En hoe gaat het met jou ? November komt dichterbij he...

Tot snel maar weer..

liefs
Hoi Noodles,

Ja, ik vind het allemaal wel heel spannend... Het lijkt me minder om op de weegschaal te gaan staan, schreeuwt de verloskundige mijn gewicht dan door het kamertje of schrijft ze het gewoon op ?

Ja! Ik heb een vriendin die al tijden bezig is met "Zwanger worden" dus ik vind dat uit respect naar haar en andere vrouwen een heel goed doel! En een cadeautje is altijd leuk! Waarom mocht jij niet meedoen ?

Kslaap weer helemaal goed, paar dagen hele nacht wakker geleggen! Natuurlijk ben je druk druk in je hoofd met vanalles..

liefs
quote:Aira30 schreef op 17 september 2010 @ 14:20:

Hoi Noodles,

hey, ja het gaat hier hard, soms is het echt ff zoeken..

Ja, ik vind het allemaal wel heel spannend... Het lijkt me minder om op de weegschaal te gaan staan, schreeuwt de verloskundige mijn gewicht dan door het kamertje of schrijft ze het gewoon op :P ?

Ehhm dat valt mij dus ook steeds zo tegen.. Bij mij is het zo dat ik op de weegschaal moet gaan staan en roepen wat hij aangeeft, zij noteert het vervolgens (ik kijk er altijd enorm tegen op en ben in 31 weken al 17 kilo aangekomen, erg he)

Ja mooie gedachte, daarom wilde ik dus ook meedoen, maar omdat ik vroeger in Engeland woonde mag ik niet meedoen (ze zijn dan bang voor Creutzfeldt-Jakob... terwijl ik toch zeker weet dat ik dat niet heb ;)

jaja, het gaat echt hard nu, en ik moet nog heel wat doen.. maar ik kijk er ook wel naar uit om die kleine vast te hebben en niet meet zwanger te zijn (voel me echt een olifant hihi)

Tot snel maar weer..

liefs
Maak je niet druk om je gewicht, je bent zwanger dus je hoort aan te komen

Ik vond de weegschaal toch altijd wel een goede motivatie om niet meer dan 2 (oke 3) ijsjes per dag te eten Ik kwam dan ook ruim 25 kilo aan en ben er nu toch wel al zo'n 15 weer kwijt (na 7 weken).

Spannend hoor, intake en echo!

Ik kreeg van moeders voor moeders een boek en een fotolijstje. Niets bijzonders, maar wel leuk dat je er iets voor terug krijgt. En goed dat je andere vrouwen kan helpen natuurlijk!
.
.
Hoi meiden,

Dat weegschaal-gedoe lijkt me niks... Maar volgens mij heeft "bijna" iedere vrouw dat! Ik zal wel ff zeggen dat ik niet ga scheeuwen en dat ze het maar zwijgzaam moet noteren :P..

@ Noodles, die moeders voor moeders vrouw komt donderdag bij mij langs, ik hoorde al dat je heel wat urine moet inleveren, maar dat heb ik er wel voor over! Als ik nodig moet hoef ik mn bed ook niet uit.. (grapje).

Kan me voorstellen als je 31weken bent je het tijd vind dat de het eens zover is... Zie je tegen de bevalling op of helemaal niet ?

@ 19 juni 15 kilo in 7 weken is netjes hoor!

Goed weekend![/quote][/quote]
Mwah, meteen na de bevalling was er al 10 af, dus dan is het eigenlijk pas 5 kilo hoor

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven