Afvegen na grote boodschap...
maandag 13 september 2010 om 11:31
quote:juno2001 schreef op 13 september 2010 @ 11:27:
Ik zeg: kannetje koud/lauw warm water met zachte zeep.. Niks geen 30.000 keer vegen. 2 Keer volstaat en je preoppuccupatie laten varen, klinkt bijna obsessief!Ik zou de zeep juist laten voor wat ie is. Hoe mild ook, het verstoort de anusflora
Ik zeg: kannetje koud/lauw warm water met zachte zeep.. Niks geen 30.000 keer vegen. 2 Keer volstaat en je preoppuccupatie laten varen, klinkt bijna obsessief!Ik zou de zeep juist laten voor wat ie is. Hoe mild ook, het verstoort de anusflora
Zoek mij niet, ik wil niet gevonden worden.

maandag 13 september 2010 om 11:33
maandag 13 september 2010 om 11:36
quote:GeorgetteDansLeTabac schreef op 13 september 2010 @ 11:33:
[...]
Laat dan de natte doekjes achterwege. Als je niet ten prooi wilt vallen aan overmatige candida infecties of allergieën.
Die verstoren idd ook de anusflora. Daar heb je helemaal gelijk in.
Waar hebben we het eigenlijk over?
[...]
Laat dan de natte doekjes achterwege. Als je niet ten prooi wilt vallen aan overmatige candida infecties of allergieën.
Die verstoren idd ook de anusflora. Daar heb je helemaal gelijk in.
Waar hebben we het eigenlijk over?
Zoek mij niet, ik wil niet gevonden worden.

maandag 13 september 2010 om 11:38
maandag 13 september 2010 om 11:39
maandag 13 september 2010 om 11:41
maandag 13 september 2010 om 11:43
maandag 13 september 2010 om 11:54
quote:Hummeltje_ schreef op 13 september 2010 @ 11:44:
[...]
Dat eerste vind ik niet zo fris. Mijn moeder weigert om heter dan 40 graden te wassen. En dat 2e gaat nogal moeilijk om elke keer dat te doen.
Dan kan ik op sommige dagen wel 6 keer onder de douche...
Want je moet zes keer per dag poepen?
Zit het niet gewoon tussen je oren?
Ik ken niemand die zo vaak moet afvegen en zelfs dan het gevoel heeft niet schoon te zijn.
[...]
Dat eerste vind ik niet zo fris. Mijn moeder weigert om heter dan 40 graden te wassen. En dat 2e gaat nogal moeilijk om elke keer dat te doen.
Dan kan ik op sommige dagen wel 6 keer onder de douche...
Want je moet zes keer per dag poepen?
Zit het niet gewoon tussen je oren?
Ik ken niemand die zo vaak moet afvegen en zelfs dan het gevoel heeft niet schoon te zijn.
maandag 13 september 2010 om 11:58
quote:Twister2010 schreef op 13 september 2010 @ 11:51:
Ik vond de tip van nat wc-papier ook goed! Simpel doch hygienisch. En niet schadelijk voor de anusflora.
Nat wc-papier verliest zijn sterkte
Even serieus nu: TO, maakt het verschil of je op een gewone toalet zit, of zoals ik eerder zei, op een 'turks' toilet?
De houding van het lichaam in gehurkte houding is natuurlijk veel natuurlijker voor een goede grote-boodschap-doen.
Dus ik zou toch je vader maar bellen en alsnog zo'n toalet aanschaffen. In veel arabische landen is die gebruikelijk, en, ook gebruikelijk in veel landen, het gebruik van water ( eventueel uit een meegebrachte fles.)en een handdoekje, als finishing touch.
Ik vond de tip van nat wc-papier ook goed! Simpel doch hygienisch. En niet schadelijk voor de anusflora.
Nat wc-papier verliest zijn sterkte
Even serieus nu: TO, maakt het verschil of je op een gewone toalet zit, of zoals ik eerder zei, op een 'turks' toilet?
De houding van het lichaam in gehurkte houding is natuurlijk veel natuurlijker voor een goede grote-boodschap-doen.
Dus ik zou toch je vader maar bellen en alsnog zo'n toalet aanschaffen. In veel arabische landen is die gebruikelijk, en, ook gebruikelijk in veel landen, het gebruik van water ( eventueel uit een meegebrachte fles.)en een handdoekje, als finishing touch.