3000 + deel 65

10-09-2010 21:58 3010 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 65,..... en we gaan nog niet met pensioen. Onze pensioengerechtigde leeftijd schuiven we al vast op.

Dus iedereen van harte welkom!

Na 3 postings ben je lid, en zit je hier tot dat je het verzorgingshuis in mag!

- we kwoten nooit persoonlijke info!

- leed = leed, en iedereen mag hier posten wat ie kwijt wil!

anoniem_76983 wijzigde dit bericht op 14-09-2010 16:59
Reden: en al weer aangepast :)
% gewijzigd
En Schaap, ik blijf niet knuffelen wijffie
Sorry Sgaap, maar je postings van vannacht kwamen op mij alleen maar heel erg lollig en baldadig over. Ik heb aan de hand daarvan geen moment de link gelegd dat je om minder prettige redenen wakker lag.

Hier is ie dan;

Ik ga er toch iets over zeggen;

Ik vind dat trilvingeren wel grappig eerlijk gezegd.

Het gebeurt op rustige momenten, met bijlezen ben ik snel klaar en lig ik vaak plat van het lachen.

De onzin die we met zijn allen spuien als het bijna O&N is, vind ik persoonlijk veel lastiger.

Het geklets over de boerderie waar ik niets van weet, stoort me niet en als dat mij teveel wordt, ga ik even iets anders doen.

En verder, voor mij is het allemaal niet zo belangrijk.

Ik ben allang blij dat ik weer terug ben
3000 is van ons allemaal (en dus ook van mij )

Dus ik blijf lekker doen en zeggen wat ik altijd al deed.

*te laat naar bed gaan bijvoorbeeld*
Egel onder mijn loepje
Morgen maar Sgaapie, ga nu echt slapen, morgen weer werken.

Truste allen
Ik sluit me aan bij Egel van 23:48 uur.

Zo.... en dan gaan we nu weer lief doen tegen elkaar!
Shit... ik vergis me een uur. Ik leefde in de overtuiging dat het 10 voor 12 was, maar het is al bijna 1 uur.
Ik weet niet waar ik moet beginnen met quoten en ik wil zo graag nog even reageren op wat er nog gezegd is.

- Spuka... ik heb zelf ook meegedaan met trilvingeren weet je nog? Het enige wat ik nu aangeef is dat ik het irritant vind en er komt gelijk een hele - niet prettige - discussie van, daar baal ik echt vreselijk van! Als er eentje is die nooit loopt te zeiken hier, en die met iedereen over alles meepraat en probeert begrip op te brengen dan ben ik het wel (en gelukkig met mij vele anderen). En sinds wanneer is het een probleem als er iets gezegd wordt met de blauwe stuiterende smiley er achter?? Djeezzz zeg... er zijn wel hardere dingen gezegd waar immers meestal smakelijk om gelachen wordt. Vanwaar ineens dit gemierenneuk? En waarom wachten met je irritatie er uit gooien tot iemand anders (in dit geval Sgaap en ik) het er over hebben. En dan inhaken en zeggen: En ohh ja Bi... dat van de portstand vind ik ook irritant Zeg dat dan gewoon en haak niet pas in als de discussie er al is. Bovendien... volgens mij zei Floor het hiervoor al ... hoeveel stuiterende smileys zijn er al niet neergezet als er over de boerderie gepraat werd. Lachen toch? Zodra we hier elk woord op een waagschaaltje moeten gaan leggen gaat de lol er heel snel af en dat zou echt heel jammer zijn.

Goedemorgen enne.....

Zennnnnnnnnnnnnn!
Ik zie dat Floor voor elke forummerT een eigen ontbijtje heeft neergezet. Wat een service
Sgaap... als ik je goed begrijp ben je dus geirriteerd over mn trilvingeropmerking omdat we niet goed hebben ingeschat dat je wakker was omdat je je kut voelde? En hier raak ik het gelijk ook even kwijt... ik ga het niet teruglezen om te zien of ik een post van je gemist heb waarin je aangaf dat het ff niet goed ging maar ik heb het in elk geval niet gelezen. En een beetje vertrouwen daarin zou wel op zn plaats zijn, of denk je dat ik dat bewust genegeerd heb om eens lekker te kunnen zeuren over je trilvingeren?

Precies hetzelfde kan ik uit willen schreeuwen over gisteravond: Is er dan niemand die door mn regels doorleest dat het gewoon even een kutavond is? Nee natuurlijk niet!! Want we zien elkaar niet, we moeten het puur hebben van de woorden die uit onze toetsenborden rollen en that's it. En er wordt over dingen heen gelezen, er wordt ge-olifant enz enz enz... maar jezus zeg... dat is toch juist wat 3000 altijd zo leuk maakt(e)????

Ik blijf in elk geval van het beste van iedereen uit gaan en ben echt niet van plan om de spontaniteit waarmee ik hier dingen neerknal te laten vervagen door op te moeten letten of ik niet vergeet om iemand een knuffel te geven of dat ik kan ruiken dat een blauwe stuitersmiley ineens niet grappig wordt opgevat.
Zo... dat is er uit... en nu ga ik weer over tot de orde van de dag:

Goedmeurning!!!

Lekker ontbijt Floor, wie hebbie allemaal uitgenodigd om dat weg te gaan werken??

Voor iedereen een en een fijn dag vandaag!

Tot vanaaaf
Werkze Bianca

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven