Remt de pil echt je libido?

14-09-2010 10:58 64 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben benieuwd naar de ervaringen van anderen.

Ik heb zelf een jaar of 13 de pil geslikt en toen gestopt omdat we aan kinderen begonnen. Daardoor nam mijn libido toe, maar ik dacht dat dat kwam doordat we graag kinderen wilden. Maar nu na twee kinderen is mijn libido eigenlijk super en dat wil ik graag zo houden. Ik ben dus nu in dubio of ik weer aan de pil wil. Maar ik ben de condooms spuugzat. Voordeel voor mij met de pil is ook nog dat je door kan slikken en niet zo heftig menstrueert....

Spiraaltje is niet echt een optie voor mij.
quote:Star schreef op 14 september 2010 @ 11:08:

Nee, geen last van persoonlijk.Ik ook niet.
Bij mij zeker het geval. Pas achtergekomen toen ik na 13 jaar stopte omdat ik zwanger wilde worden. Nu is man gelukkig gesterilliseerd.
quote:ikdoehet schreef op 14 september 2010 @ 10:58:

Ik ben benieuwd naar de ervaringen van anderen.

Ik heb zelf een jaar of 13 de pil geslikt en toen gestopt omdat we aan kinderen begonnen. Daardoor nam mijn libido toe, maar ik dacht dat dat kwam doordat we graag kinderen wilden. Maar nu na twee kinderen is mijn libido eigenlijk super en dat wil ik graag zo houden. Ik ben dus nu in dubio of ik weer aan de pil wil. Maar ik ben de condooms spuugzat. Voordeel voor mij met de pil is ook nog dat je door kan slikken en niet zo heftig menstrueert....

Spiraaltje is niet echt een optie voor mij.

mijn vrouw slikte eerste de pil, wilde daarna een spiraal(marena ofzo iets) maar dat was ook niks.

de spiraal is er uit gehaald en moest toen stoppen met de pil omdat het lichaam niet aan kon,(2 a 3 x per maand ongesteld)

omdat ze geen hormonen meer binnen kreeg, wil ze vaker seks.

en daar komt bij dat de seks nog beter is geworden.
quote:mama1982 schreef op 14 september 2010 @ 11:48:

Nu is man gelukkig gesterilliseerd.voor mij aanstaande vrijdag
wieowie wijzigde dit bericht op 14-09-2010 12:27
Reden: ..
% gewijzigd
Ja, de pil remt mijn libido, maar of dat voor iedereen geldt? Denk het niet.
toen wij nog aan de condooms waren ook die van de kruidvat eigen merk. Durex scheurde steeds.

Jippie was ik ook erg tevreden over.

Nuva ring is voor mij een libido killer.

Nu weer aan een zware pil en na (ja echt) 2 dagen merkte ik al verschil.

Ik denk dat ik toch voor een sterilisatie ga.
Eerst Pil de deur uit, als dat niet helpt je kerel, want dan heb je een ander probleem.

odi et amo
quote:Wieowie schreef op 14 september 2010 @ 12:18:

[...]

voor mij aanstaande vrijdag Succes!
@OP

JA.

Neem het koperspiraaltje. Je wordt dan een
@ TO: ja, in mijn geval in ieder geval wel.
quote:Wieowie schreef op 14 september 2010 @ 12:18:

[...]

voor mij aanstaande vrijdag super! heel erg stoer! succes!
Ja, dat doet-ie
die ik wilde bestaat al...
Nou, vrijwel iedereen is het eens.

Ik ga nog eens goed moeten nadenken wat ik doe...
IDH waarom geen spiraaltje??
A dirty mind is a joy forever
Twee vriendinnen van mij hebben daar behoorlijke problemen mee gehad. Ik wil ivm herkenbaarheid hier de details niet neerzetten maar ze zijn beiden in het ziekenhuis beland. Geen spiraaltje voor mij dus...
Ook ik heb problemen gehad met een spiraaltje mirena om precies te zijn. Meer als alleen een verminderd libido..
Ja, de pil werkt duidelijk libidoverlagend. Vervanging zoeken dus.
Ik heb mijn spiraaltje bij de huisarts laten zetten, is helemaal mis gegaan.

Later bij een gyno laten zetten en dat is prima gegaan !

Dus altijd door iemand laten doen die verstand ervan heeft. Huisartsen willen nogal graag hobby-en.
Ik zeg ook: 'ja' libidokiller. Voor mij geen hormonen meer. Ik heb 3 verschillende soorten pillen gebruikt, volgens de huisarts zou het probleem dan opgelost zijn. Alleen tijdens de stopweek had ik nog zin in seks en werd ik geestelijk en lichamelijk opgewonden. Het scheelt denk ik wel per persoon. Een vriendin van me heeft juist meer zin in seks door de pil.quote:Cherrybomb schreef op 14 september 2010 @ 14:15:

@OP

JA.

Neem het koperspiraaltje. Je wordt dan een Is dat zo? Ik wil misschien een spiraaltje laten plaatsen, maar de mirena schijnt ook invloed te hebben op je libido..
daarom, het koperspiraaltje en niet de Mirena.
Voor mij niet. Ik heb dan ook een standaardpil (dus niet zo zwaar), maar ik merk geen verschil, of durf zelfs te beweren dat mijn libido hoger is geworden
Ik had eindelijk een libido toen ik stopte met de pil. En heb die libido nu al 3 jaar lang dus! Echt briljant! En ik hoor er vaak over...
Bij mij onderdrukt de pil beslist mijn libido. Ik wist niet wat me overkwam toen ik stopte.
Ik ben op jonge leeftijd, toen ik nog niet eens wist wat libido was , begonnen met de pil. Toen ik vier jaar geleden stopte met de pil, wist ik niet wat me overkwam! Nooit geweten dat ik zóveel zin in seks kon hebben!

Bij mij heeft de pil mijn libido dus wel degelijk verminderd, maar heb ik me dat nooit gerealiseerd en heb ik dat dus ook nooit aangekaart bij de huisarts.
Hier is de pil geen libidokiller hoor....Na de geboorte van de tweede eerst een tijd aan de condooms geweest, vond ik helemaal niks. Het spontane ging er helemaal af omdat dat moment van condoom eromdoen er tussen zat, vond ik helemaal niks. Toen Mirena spiraal. Voelde me er niet goed bij, kan niet goed uitleggen waarom. Ik werd helemaal niet meer ongesteld, voelde niet gezond. Spiraal eruit laten halen en er kwam me toch een lading. Nu weer aan de pil. Niet zo'n zware, maar bevalt goed. Straks mag manlief zich laten helpen. Ik vind ons nu nog te jong, manlief is net 32. Overigens wil hij het liefst onder algehele narcose.....hahahah mannen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven