Doutzen Kroes
zaterdag 17 november 2007 om 14:32
Ik zag haar pas bij de Wereld draait door. Ik vind haar zo'n verwonderlijk mooi meisje! Echt niet normaal meer. Ik zag haar weleens op foto's, maar op tv vond ik haar echt super knap..
Wilde dit gewoon even kwijt. Heb het bij weinig mensen dat ik iemand zo mooi vind.
Wat vinden jullie??
Of bij wie hebben jullie dit??
Wilde dit gewoon even kwijt. Heb het bij weinig mensen dat ik iemand zo mooi vind.
Wat vinden jullie??
Of bij wie hebben jullie dit??
zaterdag 17 november 2007 om 19:24
Dat Frieze taaltje vind ik juist wel grappig! We mogen er wel trots op zijn: zo'n mooie hollandse meid, ze is echt beeldschoon en daarnaast ook nog eens aardig en erg leuk. En een geweldige uitstraling van energie en vrolijkheid.
En suikervij: ik ben het helemaal met je eens, er zit niks in de Yfke, mooie gezicht, maar daar is alles mee gezegd. Een beetje een saaie vind ik...
En suikervij: ik ben het helemaal met je eens, er zit niks in de Yfke, mooie gezicht, maar daar is alles mee gezegd. Een beetje een saaie vind ik...
zondag 18 november 2007 om 23:29
Het is bij haar ook bij wie ik als eerste heb dat ik even geen mooier iemand weet op te noemen. Ben er ook gewoon wel een beetje jaloers op. Ik heb dat echt pas nadat ik haar bij De wereld draait door heb gezien.
Maarja, ook zij wordt straks ouder en rimpeliger, dat is dan weer een troost. ; )
Maarre wat zitten er een lelijke meiden tussen bij HNTM zeg... Kan er geeneen opnoemen die ik echt mooi vind.
Maarja, ook zij wordt straks ouder en rimpeliger, dat is dan weer een troost. ; )
Maarre wat zitten er een lelijke meiden tussen bij HNTM zeg... Kan er geeneen opnoemen die ik echt mooi vind.
maandag 19 november 2007 om 09:37
Ik vond haar erg mooi in DWDD.
In de l'Oreal reclame vind ik haar niet zo mooi, ze hebben haar daar niet in een goede hoek gefilmd waardoor haar gezicht heel hoekig lijkt.
Overigens geldt dit ook voor Penelope Cruz in de l'Oreal reclame, die is ook heel lelijk in beeld gebracht. Ik heb al een paar keer naar de foto daarvan zitten turen en ik herken haar gewoon niet!
In de l'Oreal reclame vind ik haar niet zo mooi, ze hebben haar daar niet in een goede hoek gefilmd waardoor haar gezicht heel hoekig lijkt.
Overigens geldt dit ook voor Penelope Cruz in de l'Oreal reclame, die is ook heel lelijk in beeld gebracht. Ik heb al een paar keer naar de foto daarvan zitten turen en ik herken haar gewoon niet!
maandag 19 november 2007 om 13:30
maandag 19 november 2007 om 19:34
Doutzen is voor mij het mooiste nederlandse model, en misschien ook wel daarbuiten, heb haar een paar maanden geleden bij Jensen gezien en sindsdien ben ik 'fan'.
Een tijdje daarna heb ik haar ouders ontmoet, en nou wil ik niet lullig doen, maar ik weet niet van wie ze al die schoonheid heeft :s
het zijn wel hele aardige nuchtere mensen
X E.
Een tijdje daarna heb ik haar ouders ontmoet, en nou wil ik niet lullig doen, maar ik weet niet van wie ze al die schoonheid heeft :s
het zijn wel hele aardige nuchtere mensen
X E.
maandag 19 november 2007 om 20:17
maandag 19 november 2007 om 20:26
maandag 19 november 2007 om 22:57
dinsdag 20 november 2007 om 09:12
quote:Femme2 schreef op 19 november 2007 @ 20:17:
Ben ik de enige die haar dan niet echt bijzonder vind? Het is wel een mooie meid, maar vind het echt een van de velen. Beetje een barbie model.
Het is niet zo dat ik dit zeg uit jaloezie, maar vind haar niet iets eigens hebben of karakter uitstralen.
Nee hoor, ik vind haar ook geen bijzonder mooie meid, ze is natuurlijk wel mooi, maar om nou te zeggen wow ?? ik vind haar gezicht vrij gewoontjes.
Heeft idd niets met jaloezie te maken, meer met persoonlijke smaak.
Ik vind een kate moss zelf veel mooier, brutaler en een meer aparte uitstraling hebben.
Ben ik de enige die haar dan niet echt bijzonder vind? Het is wel een mooie meid, maar vind het echt een van de velen. Beetje een barbie model.
Het is niet zo dat ik dit zeg uit jaloezie, maar vind haar niet iets eigens hebben of karakter uitstralen.
Nee hoor, ik vind haar ook geen bijzonder mooie meid, ze is natuurlijk wel mooi, maar om nou te zeggen wow ?? ik vind haar gezicht vrij gewoontjes.
Heeft idd niets met jaloezie te maken, meer met persoonlijke smaak.
Ik vind een kate moss zelf veel mooier, brutaler en een meer aparte uitstraling hebben.