Mode & Beauty alle pijlers

Doutzen Kroes

17-11-2007 14:32 126 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zag haar pas bij de Wereld draait door. Ik vind haar zo'n verwonderlijk mooi meisje! Echt niet normaal meer. Ik zag haar weleens op foto's, maar op tv vond ik haar echt super knap..

Wilde dit gewoon even kwijt. Heb het bij weinig mensen dat ik iemand zo mooi vind.

Wat vinden jullie??

Of bij wie hebben jullie dit??
mooie meid,alleen ze moet geen fries praten
is het een zuss van Wolter Kroes?..dan is Wolter wel erg tekort gedaan.
Alles is niets, Niets is alles
quote:disney1 schreef op 17 november 2007 @ 14:44:

mooie meid,alleen ze moet geen fries praten

????????????

Nee, dan liever plat Amsterdams.
Ik vind haar ook heel erg mooi om te zien. Zo puur en fris. Maar inderdaad, zodra ze Fries gaat praten... :S

Overigens vind ik Yfke Sturms helemaal niets....Na HNTM ben ik helemaal op haar afgeknapt. Wat kan zij slecht presenteren/spreken.
Ik ben een groot fan van het Nederlandse model Bette Franke, maar Doutzen is zeker een goede tweede. Ik vind het juist wel leuk dat ze een accent heeft eigenlijk!
Dat Frieze taaltje vind ik juist wel grappig! We mogen er wel trots op zijn: zo'n mooie hollandse meid, ze is echt beeldschoon en daarnaast ook nog eens aardig en erg leuk. En een geweldige uitstraling van energie en vrolijkheid.

En suikervij: ik ben het helemaal met je eens, er zit niks in de Yfke, mooie gezicht, maar daar is alles mee gezegd. Een beetje een saaie vind ik...
ik vind haar erg mooi en lief, ben blij met mezelf maar word beetje jaloers van haar ..
Doutzen is zoo mooi
Doutzen is erg mooi en het mooie aan Doutzen is dat ze heel gewoon is

gebleven, en dat is wat haar siert.Dit is nu die friese nuchterheid.
Doutzen WOW, wat een prachtige vrouw zeg. Lieke, ik ken geen mooiere.
Ik heb even moeten googelen om te weten over wie het gaat, ze is bij ons niet zo gekend.

Inderdaad, zeer mooie dame, natuurlijke uitstraling, mooi lichaam en een knap gezicht.
Het is bij haar ook bij wie ik als eerste heb dat ik even geen mooier iemand weet op te noemen. Ben er ook gewoon wel een beetje jaloers op. Ik heb dat echt pas nadat ik haar bij De wereld draait door heb gezien.

Maarja, ook zij wordt straks ouder en rimpeliger, dat is dan weer een troost. ; )

Maarre wat zitten er een lelijke meiden tussen bij HNTM zeg... Kan er geeneen opnoemen die ik echt mooi vind.
Een verdomd mooi meisje! Maar jaloers? Dat snap ik dan weer even niet hoor.
Ja, wil ik ook niet zijn hoor, ik ben het ook niet echt echt. Meer bij wijze van spreken
Ik zag haar laatst in een interview in een blaadje. Ze is echt zo'n mooie meid! Prachtig! Ze gaat het nog ver schoppen!

@Belgenmoppie: je onderschrift, geweldig!
Ik vond haar erg mooi in DWDD.

In de l'Oreal reclame vind ik haar niet zo mooi, ze hebben haar daar niet in een goede hoek gefilmd waardoor haar gezicht heel hoekig lijkt.

Overigens geldt dit ook voor Penelope Cruz in de l'Oreal reclame, die is ook heel lelijk in beeld gebracht. Ik heb al een paar keer naar de foto daarvan zitten turen en ik herken haar gewoon niet!
quote:BarbaraAnn schreef op 19 november 2007 @ 09:28:

Ik zag haar laatst in een interview in een blaadje. Ze is echt zo'n mooie meid! Prachtig! Ze gaat het nog ver schoppen!

@Belgenmoppie: je onderschrift, geweldig!
Ik zou haar ook niet willen zijn.... Maar wel zo verdomd mooi!!

Ik ben wel een mooie meid volgens velen, maar hier en daar heb ik toch een schoonheidsfoutje. Het lijkt me gewoon zo lekker dat je je om je uiterlijk gewoon geen druk hoeft te maken net als zij...
Doutzen is voor mij het mooiste nederlandse model, en misschien ook wel daarbuiten, heb haar een paar maanden geleden bij Jensen gezien en sindsdien ben ik 'fan'.

Een tijdje daarna heb ik haar ouders ontmoet, en nou wil ik niet lullig doen, maar ik weet niet van wie ze al die schoonheid heeft :s

het zijn wel hele aardige nuchtere mensen

X E.
Ben ik de enige die haar dan niet echt bijzonder vind? Het is wel een mooie meid, maar vind het echt een van de velen. Beetje een barbie model.

Het is niet zo dat ik dit zeg uit jaloezie, maar vind haar niet iets eigens hebben of karakter uitstralen.
Ze is prachtig vind ik. Maar er zijn meer prachtige modellen. Noem Kate Moss, al is zij wel een beetje haar beste tijd voorbij. En Gisele Bundchen.

Doutzen Kroes heeft wel iets wat haar heel schattig maakt. Lieve uitstraling. Ze komt ook sympathiek over.
Ik heb na zitten denken, maar ik vind Doutzen wel een beetje dezelfde uitstraling hebben als nog iemand anders.... He shit, ik ben haar naam kwijt...

Beetje vaag zo, maar heeft iemand een idee wie ik bedoel? Ik ga er even weer over nadenken..
Doutzen lijkt op Denise Richards
quote:Femme2 schreef op 19 november 2007 @ 20:17:

Ben ik de enige die haar dan niet echt bijzonder vind? Het is wel een mooie meid, maar vind het echt een van de velen. Beetje een barbie model.

Het is niet zo dat ik dit zeg uit jaloezie, maar vind haar niet iets eigens hebben of karakter uitstralen.

Nee hoor, ik vind haar ook geen bijzonder mooie meid, ze is natuurlijk wel mooi, maar om nou te zeggen wow ?? ik vind haar gezicht vrij gewoontjes.

Heeft idd niets met jaloezie te maken, meer met persoonlijke smaak.

Ik vind een kate moss zelf veel mooier, brutaler en een meer aparte uitstraling hebben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven