Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Leuk dat 't zo storm loopt met de kleurplaten Bam! Zal Mare nu dan toch eens echt aan het werk zetten met de kleurkrijtjes!

Goed brak dus Star... Sterkte meis. Hopelijk kan je vandaag nog even bijtanken. Boordje pom en roti kip hier (heb me ingehouden maar zag er erg lekker uit). Kan je denk ik beter even laten staan

Vandaag alleen maar vergaderingen. Bah.
Ik denk het ook Hel, maar broodje pom is wel errug lekker!

Vergaderse dan maar, yak.

Ben zolang hier niet meer geweest.....Straks krijg ik nog een mailtje dat ik niet meer hoef te komen vanwege desinteresse....

Anyway, ik wilde nog even vertellen, voordat ik bij ga lezen, dat Laurens heel blij was met zijn klompen die hij van jullie heeft gekregen.

Maaaaarrrr.... toen het laatst een beetje druk was met kinderen hier, werd de hond een beetje nerveus en heeft 1 klomp half op zitten kauwen. Zonde!!!! In die andere die nog goed is ga ik maar heel oud Hollands een bloemetje zetten ha ha.

Anyway, we waren zaterdag in Bridgesstad toen we een paar dagen op vakantie waren en daar heb ik nieuwe klompjes gekocht. Eerst schoof Laurens er alleen maar mee, maar nu kan hij er heel goed op lopen. Zo schattig! En een aanspraak wat je krijgt op straat, ha ha.

En met Berend gaat het ook goed, behalve dat hij soms bijna stikt en helemaal een blauwe kin krijgt . Ik heb het CB maar gebeld en die belde vandaag terug dat het toch handig is om even bij de ha langs te gaan. Had ik zelf ook al bedacht. Het is heel eng: hij gaat dan pieperig huilen, ademt snel en hard door zijn neus, zijn lip en kin wordt blauw en er komt helder slijm uit zijn mond. Dat duurt wel een minuut of 5. Zo naar! Hij heeft het pas2x gehad hoor, maar het is doodeng.

Goed, een poging om bij te lezen ga ik wagen, maar B kan elk moment wakker worden.
He gets Amaal, dat klinkt niet prettig. Zou maar snel even gaan als ik jou was. Sterkte!
Oh jin, werkeloze vrouw... tja, ik zit ngo een week in mijn zw.verlof dus ben nog niet werkloos.

En ik heb alweer gesolliciteerd, ha ha! Bij het kdv waar laurens zit. Goed hè? Maar ik wil pas in april weer werken, dan is B een half jaar.

Oja, had ik al gezegd dat lief en ik samen een week gaan skieën in maart? Echt spannend, zonder kinderen...slik
Heej Amalia! Wat een vreemde klachten bij Berend. Al afspraak bij ha? En weer gesolliciteerd, da's snel! Leuk. Wanneer hoor je wat?

Eindelijk uitvergaderd....
Goedemiddag (bijna weer avond). En toen was het alweer dinsdag...

Zaterdag heeft man op zolder geschilderd, het dekte niet goed dus nog een laag erover. Het is nog niet af. Zijn toch de kleine afwerkingen, die het meeste tijd kosten. Maar Juud, het wordt wel naar mijn zin. Het scheelt dat wij heel erg op 1 lijn zitten. Het is de bedoeling dat het een kamer voor Lianne wordt, maar dan moet ik wel zwanger worden natuurlijk. Qua aankleding houden we het nog even neutraal. Laminaat vloer gaat er wel in, zelfde als bij Lianne nu.

Zondag even bij mijn oma geweest, ze zat in de algemene woonkamer van het verzorgingshuis. Was blij verrast, zei gelijk Lianne toen ze haar zag. Dat is de eerste keer.

Star, beterschap! Hoe is het met opa?

Hel, bah, de hele dag vergaderingen. Nu heb je het zeker helemaal gehad?

Amalia, ha, ha, alweer een nieuw baantje. Leuk joh!

Wat eng van Berend en dan 5 minuten lang! Bah. Hopelijk kan de huisarts er iets mee.

Bam, leuk dat die kleurplaten actie zo goed loopt!

Meisje is wakker, ga weer. Vanavond weer

Oeps... een beetje groot :-)
Haha Kokos, we denken nu de hele avond aan je.

Amalia, wat schrikken. Succes bij h.a.!

Bridgestown?? Die woont er niet meer.

Maar..je was wel heel dichtbij mij! Weet je nog waar je ze aangeschaft hebt?

Hel, goeie visie op de zaak. Wij hebben het ook laten zien dat het weer goed was, dus geen trauma vooralsnog haha.

Jij had je er dus ook al een beetje in verdiept?

Is het nu rustig bij jullie in da house?

Gaat het Star? Lukt het avondeten of niet?
Nou het zit er in Compu
Laat het erin blijven Star!

(heb trouwens net broodje pom gegoogled en ga nu op zoek naar een surinaams eethuisje hier)
Klinkt goed hè?! Moet je meteen pasteitjes kopen
Hai!

Ik ga even voor foto's van onze kleine paleisje zorgen...Verder leef ik nog hoor!
Haai!

Star, beterschap. Ik duim voor een betere nacht. Mijne was ook ruk (niet letterlijk). Gewoon niet geslapen. Drie uur naar het plafond gekeken. Beeh (en niet een sgepiekerd, gewoon niet kunnen slapen).

Kokos, klinkt erg mooi de zolder. Ik hoop dat Lianne daar snel kan slapen en dat haar kamer snel nodig is. Muziek ze!

Amalia, spannend van de sollicitatie. Wanneer hoor je meer? Wat voor functie? Leidster? Hoeveel dagen? Lijkt me zo´n pittig beroep! Heftig met Berend zeg. Hopelijk is het zo verholpen.

Enka, we hebben al gemaild...

Hel, vergaderingen overleefd?

CD, beterschap! Heb je je baan al opgezegd trouwens? Of weet je het nog niet zeker?

Zo´n gave skippybal gekocht. Echt tof ding. We moesten nog een cadeautje kopen voor sintfeest op de ambassade. Is helemaal leuk gelukt. Rood skippybeest met grote oren, dus op de rug hupsen en de oren vastpakken.
Iemand enig idee hoe hamertje tik heet in het Duits? , zoek me ene breuk haha.
Goedzo Bridges! Taaie tijden he. Zwangerschap in combi met 'r' in de maand..

Lekker veel met vriendin aan het babybeppen?

Surinaams eethuisje gevonden, vlakbij! Is broodje pom erg spicey? Ik durf het bijna niet te zeggen, maar daar kan ik niet zo goed tegen.

En die pasteitjes Star, met vleesvulling?

(sorry, jij bent niet in eetmood, ik weet het)

Iemand al gehoord over 'Le Premier Cri'? Het is een franse film die hier nog niet in de bios is. Het gaat over vrouwen over de hele wereld die zwanger zijn en bevallen. Het lijkt met zo indrukwekkend.
Jinny, ik kan het vragen aan mijn duitse vriendinnetjes?

Hopelijk een betere nacht vannacht! Ben je erg gegroeid de laatste tijd trouwens?
Zwangerschapsnietslapen Jin? Vervelend. Wat warme melk en dat soort trucs halen ook niets uit?

Pom niet spicey. Pasteitjes kan met van alles dacht ik. Eet jij geen vlees dan? Weet even niet meer?
Hammer Klaps
hammer schlagg?
Hahahahaa Bridge, dat was mijn tweede optie.
hmmm gaf de vertaalcomp. van google aan...
Gevonden op amazon.de Jin:

Werkbank mit hammer

Klopfbank

Hier
Ris van harte gefeliciteerd! Wat fijn zeg! Al een afspraak kunnen maken? (vond ik toen zo domper toen ik heel blij ging bellen, moest ik rond de 10 weken maar terug bellen, huh, ik wil nu! ) Maarre waarom moet je ook een afspraak maken bij de gyn?

Cin jij hebt het echt druk! Gaat alles wel goed met jou en de kindjes en hoe doet kleine Cas het?

Star ik trapte er bijna in maar gelukkig is Compu zo oplettend! Is het alweer wat beter met de meisjes in huize Star?

Compu het is ook heel logisch hoor dat het niet altijd lukt om je groot te houden soms barst gewoon de bom en als ze maar zien dat je ook in staat bent om het weer goed te maken, dan leren ze daar ook weer wat van.

Enka hoe was het met de pup?

Mal heb je alweer een nieuwe agenda gemaakt?

Leuk Bam al die kleurplaten, heb je ze door het hele huis hangen?

Wat is een broodje pom?

He bah Amalia, dat is schrikken zeg! Heb je al een afspraak bij de ha gemaakt? Hoe reageerde ze op je ontslag? En wil je als leidster op het kdv werken? Is er geen baan daar op een school?

Haha Compu bedoel je babyboom, die film hebben we ook hier hoor!

Leuk Jin een skippybal, wanneer is het feest? Je hoefde het cadeau toch niet zelf in te pakken of moet ie nog opgeblazen worden?

Zo als het goed is hierbij dan de foto's... Van begin tot einde...

Cin: tsja druk geloof ik direct allemaal... Trek je het een beetje zo alles bij elkaar? Met werk en zo? Moet je alweer voor 80 % aan de slag?

Amaal: oei klinkt naar inderdaad. Wanneer mag je naar huisarts? Leuk hoor klompjes! Bridgesstad blijft gewoon bridgesstad hoor, zo voelt het tenminste nog steeds. En bridgesdorp klinkt zo stom... dus ik hou hem erin! Oeh spannend solliciteren!

Star: hè get ziek. Balen zeg. Ceetje wel weer helemaal beter eigenlijk?

Juud: hoe bevalt het werk? en al nieuws over nieuwe kdv?

Ris: leuk leuk leuk!

Jin: psst... er zit een verstopte buikfoto in fotoserie van kamertje...

Hel: maak ons maar lekker! hier in dorp absoluut niets surinaams te bekennen helaas. Maar ga morgen naar bridgesstad dus wie weet hop ik even ergens langs... Hoe staat het met de spannende plannen daar?

Compu: hmmm niet gehoord van die film. Was jij zaterdag bij de intocht? CG zich niet rot geschrokken van de commotie?

Kokos: oeh fijn dat zolder op schiet. Tsja afwerken kost veel tijd. Gaat Lianne niet sowieso naar zolder? Leuk dat oma haar zo herkende!

Mal: hoe is het daar?

Enka: heb je al foto's van puppie??? Wanneer haal je hem/haar precies op?

Mamax: hoe staat het metd e huizenplannen daar? Marlisa was erg enthousiast over Max! Was gezellig begreep ik! wat een binkie wordt het al op de foto's zeg!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven