Good Luck!

29-08-2010 20:35 2513 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oja! Mag ik weer helpen ?
Er gaat niets boven de steken van mijn schoonzus.... Bewijst ze maar weer eens dit weekend.

Amalia, voeg mijn oudste maar toe aan het rijtje niet zo-briljante-slapers....

Zo, morgenochtend werken en dan even shoppen (waar jij ook was Star).
Dan gaat het shoppen vast wel lukken Jin

Ik was jouw Oudste niet vergeten hoor Jin, maar ik noemde even de meisjes
Ik heb weer even een tip nodig en ik wil niet net als een andere forummer tig topics openen , maar Mr J maakt tegenwoordig de autogordel los. Gisteren zat ik op een drukke weg, en ik kon nergens afslaan, staat hij ineens achter me te grijnzen, had zich losgemaakt en vond zichzelf reuze grappig. Ik ben heel boos geworden, maar ja, dat helpt niet echt.

Bestaan daar oplossingen voor?
Stressed is just desserts spelled backwards
Volgens mij niet. Blijven herhalen maar.
Ik schrok me echt rot gisteren. Malman zei; je hebt hem vast niet goed vastgemaakt , dat je het niet meer weet. Dus ik werd al boos, maar nu zeiden ze vanmorgen in het busje dat hij het daar ook al doet.
Ja dat is weer zo'n faaaaaaaase.
Ja hoor Amaal, je had weer mogen helpen, maar ik ga echt echt echt geen lootjes trekken met schoonmuts. Je kunt te veel willen

Ah Jin, jij ook al zo'n leuke schoonmuts? Shopze!

Mal, volgens mij had iemand daar niet zo lang geleden een topic over geopend. Zal even kijken of ik hem kan vinden.
mariken in "zoon van 2,5 maakt autogordel los, TIPS???"
Alweer drie jaar geleden deze Mamax
Hij bestaat nog wel, dat stekeltje

Maar misschien moet er gewoon een andere gordel in, 5 punts ofzo. Want hij zit ook altijd aan die gordels te trekken.
Nee, het was een andere uit juni, heb hem net gevonden. Maar daar wurmde hij zich uit de gordeltjes, maakte niet het gordeltje open. Kun je niet een stukje tape op de sluiting plakken? Voor hij dat er af gepeuterd heeft.
Wurmen uit gordels *check*

dus als hij de gordel niet los krijgt dan gymt hij zich er wel uit.
Ow, bij ons hielp heel goed dat we een keer aangehouden werden omdat vriend z'n gordel niet om had. Maatje was helemaal in paniek, zo zielig. Maar mooi dat dus ze keurig in de riemen blijft zitten (en ons ruim voordat we de motor starten vrindelijk maar dringend verzoekt onze gordels om te doen).

Getsie voor de schoonmuts Mamax. Zo normaal mogelijk doen en het verder bij haar laten, maar dan nog kom je soms in lastige situaties waar je helemaal geen zin in hebt....
baby 15 mnd blijft niet in autostoel zitten

Dit was dat andere topic, misschien heb je er wat aan.
Ik pleit overigens niet voor al te erg vastketenen in zo'n stoeltje in het geval van een ongeluk. Vind ik het wel prettig dat ze zichzelf los kunnen maken.
Tja, dat probeer ik ook wel Hel, en meestal lukt dat aardig. Ik snap alleen de noodzaak van met z'n allen Sinterklaas vieren niet zo. Tot nu toe is er 80% van de keren wel wat geweest waardoor het niet echt gezellig was. Haalt voor mij de lol er wel een beetje af.
Dan laat je man met jongens gaan.
Ben jij gek? Ik laat schoonmuts me echt Sinterklaas met m'n gezin niet afpakken. Nee hoor, ik ga gewoon en klaag er hier nog een tijdje over
Dan vier je het met je gezin nog een keer? Of je nodigt jouw familie bij jou thuis uit?
Met mijn familie vieren we altijd Kerstavond. Ik hoor nog wel even wat schoonmoeder d'r plannen precies zijn en dan zie ik het wel. Het gezellig houden hebben we zelf ook een groot aandeel in toch?
quote:mamax schreef op 16 september 2010 @ 10:08:

Ben jij gek? Ik laat schoonmuts me echt Sinterklaas met m'n gezin niet afpakken. Nee hoor, ik ga gewoon en klaag er hier nog een tijdje over Briljante strategie!
Help! Voor de Bugaboo bezitters onder ons, hoe krijg ik van de kinderwagenbak het gekleurde fleece gedeelte eraf? Ik heb het aan allebei de kanten al geprobeerd, 2 ritsjes bij elkaar en dan eraf proberen te halen. Moet ik harder trekken?
Schaar?
Wat doe jij nnog met de bugaboo mamax? Oh ik dacht dat je die aan compu over had gedaan. Wat ga je ermee doen? Verkopen? Aan mij? Ik baal van mijn wagen, is wel klaar na 4,5 jaar .

Is ie nog mooi?

Ieks mijn vandaag 3 mnd oude baby lijkt wel 3 dagen... Kwam om half 12, 3 uur, 5 uur en half 8

Oh mal, kan je de gesp van de gordel niet omdraaien zodat ie tegen z'n buik/kruis zit? Heb je een 3 punts of al de gewone autogordel?

Hmm weet alleen niet of de gordel dicht kan als je het insteekpunt omdraaid.

Ik stop met rijden als L dat doet ( kan niet op de snelweg natuurlijk) of als B zich uit de bandjes wurmpt. Zou J dat snappen als jij dat zou doen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven