3000 + deel 65
vrijdag 10 september 2010 om 21:58
Deel 65,..... en we gaan nog niet met pensioen. Onze pensioengerechtigde leeftijd schuiven we al vast op.
Dus iedereen van harte welkom!
Na 3 postings ben je lid, en zit je hier tot dat je het verzorgingshuis in mag!
- we kwoten nooit persoonlijke info!
- leed = leed, en iedereen mag hier posten wat ie kwijt wil!
Dus iedereen van harte welkom!
Na 3 postings ben je lid, en zit je hier tot dat je het verzorgingshuis in mag!
- we kwoten nooit persoonlijke info!
- leed = leed, en iedereen mag hier posten wat ie kwijt wil!
anoniem_76983 wijzigde dit bericht op 14-09-2010 16:59
Reden: en al weer aangepast :)
Reden: en al weer aangepast :)
% gewijzigd
vrijdag 17 september 2010 om 23:07
vrijdag 17 september 2010 om 23:09
vrijdag 17 september 2010 om 23:18
Pop toch.
Ik ken het alleen maar van de andere kant en merk dat ik de mensen die het dichst bij me staan ook het hardst afstoot. Waarom, omdat ik juist hen geen pijn wil doen, omdat de angst in hun ogen heb gezien en ik dat het meest verschrikkelijke vind wat me ooit is overkomen. En dan maak ik mezelf wijs dat ze echt niet meer op me zitten te wachten en bel dus maar niet meer. Toen ik me dat realiseerde was het voor een aantal vrienden te laat, te veel tijd. Maar een aantal anderen stonden toch met hun armen wijd om me te ontvangen.
De status quo doorbreken is soms echt lastig.
Ik kan alleen maar voor mezelf spreken, weet niet of je er iets mee kunt, mss sla ik de plank wel ontzettend mis dan gewoon negeren en zeggen, spuk, ga ff sprinkhanen jagen.
Ik ken het alleen maar van de andere kant en merk dat ik de mensen die het dichst bij me staan ook het hardst afstoot. Waarom, omdat ik juist hen geen pijn wil doen, omdat de angst in hun ogen heb gezien en ik dat het meest verschrikkelijke vind wat me ooit is overkomen. En dan maak ik mezelf wijs dat ze echt niet meer op me zitten te wachten en bel dus maar niet meer. Toen ik me dat realiseerde was het voor een aantal vrienden te laat, te veel tijd. Maar een aantal anderen stonden toch met hun armen wijd om me te ontvangen.
De status quo doorbreken is soms echt lastig.
Ik kan alleen maar voor mezelf spreken, weet niet of je er iets mee kunt, mss sla ik de plank wel ontzettend mis dan gewoon negeren en zeggen, spuk, ga ff sprinkhanen jagen.
vrijdag 17 september 2010 om 23:25
quote:poppedotje schreef op 17 september 2010 @ 23:21:
Ik denk dat je aardig in de buurt zit Spuka, hoewel ze nu gewoon weer gezond is
Toevoeging:
Het kan wel in de toekomst weer mis gaan, ze heeft dit probleem nu 2 keer gehad en ze is ook 2 keer met succes geopereerd, ze is ervan overtuigd dat haar geluk nu op is en dat het de derde keer mis gaat
Ik denk dat je aardig in de buurt zit Spuka, hoewel ze nu gewoon weer gezond is
Toevoeging:
Het kan wel in de toekomst weer mis gaan, ze heeft dit probleem nu 2 keer gehad en ze is ook 2 keer met succes geopereerd, ze is ervan overtuigd dat haar geluk nu op is en dat het de derde keer mis gaat
vrijdag 17 september 2010 om 23:33