Help! trechterspinne invasie!
vrijdag 17 september 2010 om 23:03
Ik heb dus nu in een paar dagen tijd al 8 van deze spinnen gevangen, ze zitten vooral in mijn dochters kamer en een enkele keer in de woonkamer, ik heb al uitgebreid gestofzuigd en de boel geinspecteerd, maar toch verschijnen ze nu elke avond, net 3 achter elkaar. Zou het mogelijk zijn dat ik een nest in mijn tweekamer app. heb? De woningbouw gaat er niks aan doen omdat spinnen beschermd zijn , maar ik krijg er nu wel de kriebels van! en zeker omdat ze vooral in mijn dochters slaapkamer zitten! (wij slapen binnen op de grond) iemand een idee wat te doen??
vrijdag 17 september 2010 om 23:28
quote:Sophy schreef op 17 september 2010 @ 23:12:
Wat geen uitnodiging is om plaatjes te plakken, voor de duidelijkheid
Daarom had ik ook slechts een linkje geplaatst
Ik heb echt overal jeuk nu en vanuit mijn ooghoeken zie ik steeds spinnen lopen. I think I'm losing it
Wat geen uitnodiging is om plaatjes te plakken, voor de duidelijkheid
Daarom had ik ook slechts een linkje geplaatst
Ik heb echt overal jeuk nu en vanuit mijn ooghoeken zie ik steeds spinnen lopen. I think I'm losing it
Zoek mij niet, ik wil niet gevonden worden.
vrijdag 17 september 2010 om 23:28
quote:milobiyu schreef op 17 september 2010 @ 23:25:
las vandaag ook iets over de grootste spinnenweb die is gevonden ter wereld.wil niet weten hoe díe bewoner er uit zaghttp://www.ekudos.nl/arti ... ste_spinnenweb_ter_wereld
Brrr...
las vandaag ook iets over de grootste spinnenweb die is gevonden ter wereld.wil niet weten hoe díe bewoner er uit zaghttp://www.ekudos.nl/arti ... ste_spinnenweb_ter_wereld
Brrr...
vrijdag 17 september 2010 om 23:31
quote:Veronicas schreef op 17 september 2010 @ 23:28:
[...]
En dan? Als er een spin op je dochter zit? Valt de hemel dan naar beneden? Ik snap 't probleem niet helemaal geloof ik...Zolang je dochter er niet bang voor is, lijkt het me ook niet zo'n probleem. Of zijn die krengen onwijs giftig ofzo? Nee toch?
[...]
En dan? Als er een spin op je dochter zit? Valt de hemel dan naar beneden? Ik snap 't probleem niet helemaal geloof ik...Zolang je dochter er niet bang voor is, lijkt het me ook niet zo'n probleem. Of zijn die krengen onwijs giftig ofzo? Nee toch?
Zoek mij niet, ik wil niet gevonden worden.
vrijdag 17 september 2010 om 23:34
quote:beetjegek schreef op 17 september 2010 @ 23:31:
Veronicas: ehm??
Jorina, het was er gelukkig geen 1!Is 'n oprechte vraag hoor. Ik zie spinnen ook liever gaan als komen, maar je angst dat er misschien wel eentje op je dochter, die zelf niet bang is, gaat zitten snap ik niet helemaal. Of helemaal niet eigenlijk.
Veronicas: ehm??
Jorina, het was er gelukkig geen 1!Is 'n oprechte vraag hoor. Ik zie spinnen ook liever gaan als komen, maar je angst dat er misschien wel eentje op je dochter, die zelf niet bang is, gaat zitten snap ik niet helemaal. Of helemaal niet eigenlijk.
vrijdag 17 september 2010 om 23:34
vrijdag 17 september 2010 om 23:38
quote:beetjegek schreef op 17 september 2010 @ 23:32:
Nou het lijkt me een naar gezicht als ik s' ochtends haar kamer binnenkom en er zit z' on joekelaar op haar gezichtje!
Die gaan echt niet op haar gezichtje zitten.
Zorg dat je dochter niet jouw fobie overneemt. Dan kan ze zelf de spinnen in haar kamer naar buiten gooien. En jou af en toe redden.
Nou het lijkt me een naar gezicht als ik s' ochtends haar kamer binnenkom en er zit z' on joekelaar op haar gezichtje!
Die gaan echt niet op haar gezichtje zitten.
Zorg dat je dochter niet jouw fobie overneemt. Dan kan ze zelf de spinnen in haar kamer naar buiten gooien. En jou af en toe redden.
vrijdag 17 september 2010 om 23:41
quote:beetjegek schreef op 17 september 2010 @ 23:38:
Of dat je s'ochtends de badkamer inloopt, versuft in de spiegel kijkt, en je hebt er zelf 1 op je wang zitten... aaaah
Ik had ooit 1 op de muur zitten, naast de trap naar boven. Ik wilde naar bed, heb een half uur staan bedenken hoe ik dat in vredesnaam ging doen
Uiteindelijk van grote afstand het telefoonboek er tegen aan gegooid...
Godzijdank in 1x raak.
Of dat je s'ochtends de badkamer inloopt, versuft in de spiegel kijkt, en je hebt er zelf 1 op je wang zitten... aaaah
Ik had ooit 1 op de muur zitten, naast de trap naar boven. Ik wilde naar bed, heb een half uur staan bedenken hoe ik dat in vredesnaam ging doen
Uiteindelijk van grote afstand het telefoonboek er tegen aan gegooid...
Godzijdank in 1x raak.
vrijdag 17 september 2010 om 23:42
quote:beetjegek schreef op 17 september 2010 @ 23:39:
iwannalive, Ik ben er niet bang voor.. ik ben diegene die ze vangt.. maar omdat het er zoveel zijn vind ik het niet echt grappig meer, ik laat haar juist uitgebreid kijken als hij in het glas zit, en ze vond het wel interessant juist.
Okay dan! Dat had ik niet door, er is namelijk nog een topic over spinnen.
Anders koop je een klamboetje bij de Ikea en hang je die boven haar bed. (Weet niet of ze die deze tijd van het jaar nog verkopen...)
iwannalive, Ik ben er niet bang voor.. ik ben diegene die ze vangt.. maar omdat het er zoveel zijn vind ik het niet echt grappig meer, ik laat haar juist uitgebreid kijken als hij in het glas zit, en ze vond het wel interessant juist.
Okay dan! Dat had ik niet door, er is namelijk nog een topic over spinnen.
Anders koop je een klamboetje bij de Ikea en hang je die boven haar bed. (Weet niet of ze die deze tijd van het jaar nog verkopen...)
vrijdag 17 september 2010 om 23:44
vrijdag 17 september 2010 om 23:44
quote:beetjegek schreef op 17 september 2010 @ 23:42:
ik vang ze met een glas en een papiertje, en spoel ze door de plee, eerst gooide ik ze naar buiten, maar vriend zei dat ze dan dan weer terug omhoog zouden komen..
Hahaha stoere vriend!
Op Marktplaats worden ook klamboes verkocht zie ik.
Slaap lekker!
ik vang ze met een glas en een papiertje, en spoel ze door de plee, eerst gooide ik ze naar buiten, maar vriend zei dat ze dan dan weer terug omhoog zouden komen..
Hahaha stoere vriend!
Op Marktplaats worden ook klamboes verkocht zie ik.
Slaap lekker!