Internetdating kletstopic

29-03-2010 22:29 4410 berichten
Deel je ervaringen, stel je vragen, iedereen welkom!

(Hier stond een poging tot een overzicht van de stand van zaken bij diverse hier regelmatig terugkerende posters. Was echter nauwelijks bij te houden door snelle veranderingen en wisselende aanwezigheid. Nu moeten jullie hier dus weer even zelf de kluwen zien te ontwarren.)
anoniem_90685 wijzigde dit bericht op 12-02-2011 23:41
Reden: Overzicht verouderd, nieuw overzicht nauwelijks te doen
% gewijzigd
Nou, lauwe vent en ik zijn eruit hoor...

We vinden elkaar gewoon niet leuk genoeg. Tenminste, we missen allebei de kriebels, spanning, aantrekkingskracht, verliefdheid, hoe je het maar wilt noemen.

Hij is nu net weg. Het begin van de avond verliep weer net als anders: we hebben met elkaar gepraat. Natuurlijk is het 'plat op de bek' regelmatig door mijn hoofd geschoten. Maar steeds bedacht ik dan dat ik zelf eigenlijk helemaal niet met hem wilde zoenen. En dus belandden we na het eten samen op de bank zonder elkaar aan te raken en keken een DVD'tje. Het Onderwerp werd vermeden. Toen we uitgekeken waren, ben ik er zelf maar over begonnen. Het is er gewoon niet, hebben we toen samen geconstateerd. Hoe jammer we dat ook vinden.

Vijf lange dates hebben we ervoor nodig gehad om dit vast te stellen. Meer dan vriendschap, veel overeenkomsten en herkenning is er gewoon niet. We hebben ons ook afgevraagd waarom dit nou zo lang moest duren. Bij mij zat het op het randje. Ik heb eerder wel verliefde gevoelens voor hem gehad, hoopte dat die terug konden komen. Het te graag willen heeft ook een rol gespeeld.

Pfff, mijn eeuwige probleem. De mannen die ik rationeel leuk vind, vinden mijn feromonen en hormonen niet boeiend. En andersom: als ik verliefd word, is het bijna altijd op een man waarvan je weet dat je daar niets duurzaam mee op kan bouwen...

Blij dat er - na al die maanden - uitsluitsel is tussen lauwe vent en mij. Maar ook wel fors teleurgesteld. Best kans dat ik de datingsites even met rust laat...

@bibine, hoop dat jij een beter verhaal hebt!
@Lieve Rasa,

Wat jammer voor je dat er helaas niks meer in zat dan vriendschap. Ik vind dat je hem en elkaar een grote kans hebt gegeven en dat toont lef vind ik. Je bent er nu uit en de knoop is doorgehakt. Dat zal inderdaad even wat koud op je dak voelen. Maar ik weet 1 ding zeker..ook voor jou is er die ene leuke perfecte man, niet te rationeel maar ook geen vent waar je niks mee kan opbouwen..nee, er precies tussenin.

Slaap lekker!!!

liefs Madelief en een dikke
@madelief, thanx!

Moet hier inderdaad even van bekomen. Toch bij elkaar een halfjaar mee bezig geweest. Leef al jaren zonder vent en hoopte stiekem dat daar binnenkort een eind aan ging komen. Ik ga maar even lief voor mezelf zijn de komende tijd...
Alle reacties Link kopieren
Jeetje Rasa, wat een deceptie voor je..

Jammer! Ik kan me voorstellen dat je even moet bekomen als je zo lang 'met hem bezig' bent geweest. Logisch dat je dan hoopt dat er meer in zit..ook al wist je zelf missschien in je hart al hoe het zat.

Maar aan een man die het nét niet is wordt je ook niet gelukkig..

Wees inderdaad maar even heel lief voor jezelf, ga wat leuks doen, koop een reep chocola (of 2) en er komt vanzelf weer een moment dat je verder wilt kijken!
Vol spanning naar dit topic gesurft...he bah Rasa..had echt gehoopt voor je dat lauwe vent voortaan passievent zou heten maar helaas. Ik kan me voorstellen dat je ff flink teleurgesteld bent :(

Hoe is het met de andere dates afgelopen?

Ik moet nog wachten tot dinsdag...zucht...
Rasa dikke knuff. Hoop dat je binnenkort gewoon die leuke vent in de (supermarkt, uitgaan, ect) tegenkomt want internet daten kan leuk zijn kan,.. gewoon echt tot iets moois uitgroeien maar het is en blijft moeilijk/geluk hebben.

Feest was niet wat we er van verwacht hadden, maar toch een superleuke avond gehad, heerlijk gedanst.

Bowiefan,,, moest toch wel lachen ,,tis een echte vent moet je maar denken.

Die denken dat ze duidelijk zijn maar zo vaag...
Zou Bibine ondertussen half slaperig wakker worden naast haar favo mailman?
Jammer Rasa! Gelukkig heb je nu wel uitsluitsel en het klinkt wel als gewoon een leuke vent. Houden jullie nog vriendschappelijk contact? Misschien heeft hij wel leuke vrijgezelle vrienden?
Wat een teleurstelling Rasa. Je kunt het niet afdwingen, he? In ieder geval is het goed dat er nu duidelijkheid is en je je energie in andere dingen kunt steken. Ik vind het jammer voor je.

Ik heb eerlijk gezegd een héle leuke avond gehad. De hele avond gezoend en lekker samen op de bank gehangen. De tijd vloog voorbij, waardoor het ongemerkt erg laat was geworden. En om met mn vermoeide hoofd nog ruim een uur te moeten rijden.....dat vond dateman te gevaarlijk We hebben heel vele gepraat vannacht, dus als ik twee uur slaap heb gehad is het veel. Ik ben maar vroeg weer naar huis gereden om zo even een tukje te gaan doen. Dateman is verliefd, ik vind hem héél leuk, hij is blij dat ik daar eerlijk over ben en gaat z'n best doen om me helemaal te veroveren Ik denk echt dat het wat kan worden tussen ons, het is fijn en vertrouwd en we hebben dezelfde humor, hij is lief en ziet er goed uit. Volgende keer komt ie hier, met slaapspullen Al doende leert men

Ik had dit jou ook echt gegund Rasa :-)
Oh, en hij had een leeeeeuuuukkkk huis, ik was echt onder de indruk :-) Best wel een beetje zoals mijn inrichting, maar dan een mannelijke variant
Na een paar dagen buitenland voor werk eindelijk bijgelezen

Jee Rasa, zonde! Maar aan de andere kant; nu weet je wel waar je aantoe bent. Langer lauwe acties wilde je ook niet. Heb met spanning doorgescrold naar de zaterdagavond, maar helaas..

Begreep ik nou goed dat Bowiefan ook gisteravond naar dat concert zou gaan met S? Hoewashet?Hoewashet??

Ik lees nog steeds regelmatig mee hier en vind het super al jullie verhalen te lezen, en dan natuurlijk vooral de successtories!

En hier nog steeds alles super! Ben zeker 4 dagen in de week bij hem en over 2 weken gaan we samen 2 weken heerlijk genieten in een warm land!
@bibine, blij te horen dat jij een superavond hebt gehad! Klinkt veelbelovend!

@Stoeltie, goed verhaal zeg! Twee weken met een nieuwe liefde naar een warm land... Jaloers!

Voel me een beetje uitgeput. Korte nacht slaap, maar dat zal wel niet de enige reden zijn. Voel een diepe spijt. De aanwezigheid van lauwe vent hangt nog steeds in mijn huis. Ik geloof dat we het allebei heel jammer vonden dat we onze gevoelens niet konden sturen. Ik sluit niet uit dat we elkaar nog weleens zullen zien. Ik heb hem aan het begin vrij duidelijk gemaakt dat ik niet op zoek ben naar nieuwe vrienden, maar hij was wel het soort man om hier een uitzondering op te maken...

Hang wat apatisch in huis rond. Blij dat ik vanmiddag met een goede vriend de kroeg in ga.

Dank voor alle medeleven, doet me goed!
hi,

heb de laatste paar opmerkingen gelezen en jouw verhaal rasa is zeer herkenbaar. heb ik nou ook altijd. veel sterkte!

laatst weer een leuke jongen op internet tegengekomen, msn uitgewisseld en nu lijkt hij me te negeren.

soms zijn mannen om gek van te worden :(
Snap helemaal dat je een soort kater hebt hoor Rasa! Het is na een half jaar investeren, toch ook een soort afscheid nemen van een mogelijke toekomst. Een toekomst die dan wel niet vastomlijnd was, maar het was een mogelijkheid, en die deur (met hem dan) is nu dicht.

Prima kroegweer zeg ik, en met een goede vriend nog beter. Sterkte!
Wat leuk voor je Bibine!!!!!!!!!!

Zelf zit ik hier helemaal misselijk te wezen. Mijn blondie-date belde net. Hij is onderweg naar mijn stad en zei, ik rij 200km voor jou, dus daar verwacht ik wel wat voor terug..help...

Ik weet niet of dat serieus was, maar ben zo bang dat hij alleen op sex uit is!

Ben ik blij dat we bij een museum hebben afgesproken. Alhoewel je daar natuurlijk ook sex kunt hebben, ahum..

Hij is bijna in aantocht!...
@Madelief: ik zou hem gewoon zeggen dat het eerste rondje koffie dan van jou is

En als hij alleen op sex uit is, merk je dat snel genoeg en kan je het nog prima afkappen. En dan is het ineens ok wel weer fijn dat ie ver weg woont!

Maar voor nu: veel plezier in het museum! En niks doen wat JIJ niet wilt!
Oké, ik kom weer een beetje bij mijn positieven...

@mia, welkom hier! Kom gezellig je fustraties met ons delen

Ga je duidelijkheid vragen van je MSN-man? Ik merk dat ik dat uiteindelijk toch wel prettig vind. Ook al is het (zomaar opeens) 'nee'.

@madelief, spannend! Iemand die 200 km voor je rijdt, poeh, weet niet of ik dat aan zou durven... Heel benieuwd naar je verslag!

@Bowiefan, hoewasut, hoewasut? Concert gisteravond toch, vooraf gegaan door wat misverstanden?
Hier een klein verslagje van mij:

We hadden om 14.00uur afgesproken bij het museum. Ik stond te wachten en ineens stond hij recht voor mijn neus. Twee felblauwe ogen keken me aan, en ik dacht, jee, hij is nog leuker en knapper in het echt! Hij had een kadootje voor me meegenomen, een supergrote hartjes lolly. (mierzoet letterlijk en figuurlijk)

We hebben wat gedronken, gewandeld, gekletst, weer wat gedronken en zijn later uit eten geweest. Als iemand zo ver voor je rijdt ga je niet alleen even wat drinken, daarom was ik blij dat ik hem leuk vond. Uiteindelijk heb ik gevraagd wat hij van me vond en hij vond me erg leuk zei hij..precies zoals hij had gedacht. Aan t eind zijn we richting kerk gelopen en bij de kerk hebben we gezoend...

Nu ben ik weer thuis, het is bij zoenen gebleven en hij gedroeg zich verder keurig, had zeker niet het idee dat hij alleen voor sex kwam en een 2e date komt eraan..(nu alles even laten bezinken)

Liefs, een iets wat verwarde Madelief

ps eigenlijk is het te mooi om waar te zijn en vertrouw ik het dus nog niet helemaal..
Dat zijn goede berichten Madelief! Leuk :-)

Heb je nog iets ordinairs aan hem kunnen ontdekken?

Joh, gewoon van genieten en zien hoe het loopt. Wanneer zien jullie elkaar weer?
Hahaha...Bibine...ik vond hem in het echt helemaal niet ordinair..het enige wat ordinair was was de tattoo met Priscilla, maar eigenlijk was ook die best lief, met een zeemeerminnetje..

Hij was stoer maar ook gevoelig, echt de ideale combi! Ik vond het een beetje zo n stoere zeeman..en hij heeft ook idd even bij de marine gezeten zei hij.

Toch ben ik nog op mijn hoede, teveel verkeerde types meegemaakt daarvoor..

We hebben nog geen exacte datum gepland maar tegen elkaar gezegd dat we elkaar zeker nog een keer wilde zien. Dan ga ik zijn kant uit.

Hij woont inderdaad ver, maar hij woont dichtbij mijn ouders, dus altijd een goede reden om die ineens erg vaak te zien;)
Leuk Madelief, geniet ervan!
Dankjewel Rasa...hoe gaat het nou met jou?

Ik hoop dat je het een beetje los kunt laten..
Berusting, Madelief.

Such is life...
Knuffel
Rasa: wat jammer dat er geen vonk is tussen jullie. Maar wat goed dat jullie dat naar elkaar hebben uitgesproken.

@ bibine: klinkt heerlijk allemaal

@ madelief: prima eerste date en gelukkig was hij niet ordinair. Ben benieuwd naar het vervolg

@ stoeltie: leuk om te lezen dat het bij jou ook zo goed gaat. Leuk dat jullie samen op vakantie gaan.

Hier alles perfect maar wel even afkicken aangezien we de hele week samen zijn geweest. Sinds deze week staan ook de tandenborstels bij elkaar. Andere toiletspullen stonden al langer in elkaars huis.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven