ff hulp nodig..?
zondag 19 september 2010 om 16:25
ik wil even jullie mening vragen ik denk 24/7 na en weet het nog niet wat te doen
even kort uitgelegd
Ex en ik 7 jaar samen geweest ! altijd zeer goede relatie gehad nooit geen ruzie, af en toe meningsverschil, achja dat hoort erbij.
vorig jaar sept samen gaan wonen.... er was toen iets waar veel discussie's uit voort kwamen en waar we beide erg onrustig van werden. tot in feb de bom barstte ,...
De emmer was vol... Samen het besluit genomen er mee te stoppen hoe moeilijk ook.... het ging op dat moment niet meer ,
Huis te koop gezet gelukkig snel verkocht nu nog steeds wel in wat afhandelingen ervan .
Leventje weer een beetje op proberen te pakken al denk i nog elke dag aan hem ,
Sprak hem 3 ween terug aan alles merkte ik dat hij me miste net zoals ik hem... Afgelopen donderdag wat afgesproken samen even goed praten waarom het mis gegaan is enzo .. beide zien we onze fouten heel goed in . tvoelde weer als vanouds lachen samen en gezellig praten gewoon zoals wij 2 altijd waren samen..
Alleen weten we het allebei niet we hebben beide hele gemengde gevoelens allebei een andere vriendengroep gekregen waar we veel leuke dingen mee doen maar toch missen we elkaar heel erg.
Ik weet het echt niet meer en weet ook niet goed wat te doen nu en wat ik eigenlijk hier mee wil mischien jullie mening..?
Als ik er over na denk wil ik het liefste met hem oud worden
maar een huis verkopen is ook nogal wat...
we durven ons beide nog niet voor 100% te geven maar ben dan ook weer bang stel dat of hij of ik iemand anders tegen komt wat dan ..?
srry voor het lange verhaal
X
even kort uitgelegd
Ex en ik 7 jaar samen geweest ! altijd zeer goede relatie gehad nooit geen ruzie, af en toe meningsverschil, achja dat hoort erbij.
vorig jaar sept samen gaan wonen.... er was toen iets waar veel discussie's uit voort kwamen en waar we beide erg onrustig van werden. tot in feb de bom barstte ,...
De emmer was vol... Samen het besluit genomen er mee te stoppen hoe moeilijk ook.... het ging op dat moment niet meer ,
Huis te koop gezet gelukkig snel verkocht nu nog steeds wel in wat afhandelingen ervan .
Leventje weer een beetje op proberen te pakken al denk i nog elke dag aan hem ,
Sprak hem 3 ween terug aan alles merkte ik dat hij me miste net zoals ik hem... Afgelopen donderdag wat afgesproken samen even goed praten waarom het mis gegaan is enzo .. beide zien we onze fouten heel goed in . tvoelde weer als vanouds lachen samen en gezellig praten gewoon zoals wij 2 altijd waren samen..
Alleen weten we het allebei niet we hebben beide hele gemengde gevoelens allebei een andere vriendengroep gekregen waar we veel leuke dingen mee doen maar toch missen we elkaar heel erg.
Ik weet het echt niet meer en weet ook niet goed wat te doen nu en wat ik eigenlijk hier mee wil mischien jullie mening..?
Als ik er over na denk wil ik het liefste met hem oud worden
maar een huis verkopen is ook nogal wat...
we durven ons beide nog niet voor 100% te geven maar ben dan ook weer bang stel dat of hij of ik iemand anders tegen komt wat dan ..?
srry voor het lange verhaal
X
zondag 19 september 2010 om 16:39
zondag 19 september 2010 om 16:41
Maar hoezo de handdoek te snel in de ring? Je maakt mij niet wijs dat je niet heel goed nadenkt voordat je na een paar maanden samenwonen je pas gekochte huis in de verkoop zet. Al was het alleen al omdat dat heel veel geld kost. Dan moet er toch een hele goeie reden zijn dat jullie uit elkaar zijn gegaan?
zondag 19 september 2010 om 16:52
Ik denk dat je heel goed en heel diep bij jezelf na moet denken of je dit (weer) wil. Het is natuurlijk fijn dat die issue is opgelost maar idd je gaat niet voor niets uit elkaar en verkoopt je huis. Jullie zijn nog niet zo commited merk ik omdat jij je zorgen maakt dat hij of jij ook iemand anders tegen kan komen. Als je echt 200% voor hem wil gaan en hij voor jou zou dat niet in je opkomen denk ik. Denk goed na, neem de tijd ervoor..
zondag 19 september 2010 om 16:56
jaa ik ga er ook heel goed over nadenken
maar ik wil voor 200% voor hem gaan
dus ik ben voor mezelf niet bang
maar omdat hij zegt nog zegt dat hij nog onvoorspelbaar is
hij kan zich dus nog niet voor 100 % geven en zegt tegen me k denk dat ik er nog niet klaar voor ben ik ben er nog teveel me bezig .. dus nadenken
maar ik wil voor 200% voor hem gaan
dus ik ben voor mezelf niet bang
maar omdat hij zegt nog zegt dat hij nog onvoorspelbaar is
hij kan zich dus nog niet voor 100 % geven en zegt tegen me k denk dat ik er nog niet klaar voor ben ik ben er nog teveel me bezig .. dus nadenken
zondag 19 september 2010 om 16:56
Denk goed na waarom je weer bij hem wilt zijn. Mis je hem of mis je een persoon in je leven waarvan je liefde ontvangt en die je liefde geeft.
Persoonlijk vind ik het feit dat jullie beide een andere vriendenkring hebben opgebouwd helemaal niet een belangrijk voor het besluit om het wel of niet weer te proberen. Ook al krijg je een relatie samen, dan kun je toch de vriendengroep houden?
Persoonlijk vind ik het feit dat jullie beide een andere vriendenkring hebben opgebouwd helemaal niet een belangrijk voor het besluit om het wel of niet weer te proberen. Ook al krijg je een relatie samen, dan kun je toch de vriendengroep houden?
zondag 19 september 2010 om 17:00
zondag 19 september 2010 om 17:04
zondag 19 september 2010 om 17:05
Doe wat je hart je ingeeft! Maar een relatie doe je toch echt met zijn 2-en. Ik vind wel dat je er 200% voor moet gaan als hij op zijn minst ook ervoor kiest om ervoor te gaan....een onvoorspelbare man die niet weet wat ie wil, brengt alleen maar onzekerheid en uiteindelijk een barstende bom. Is misschien ook niet verkeerd, want dan kan je ook geen spijt hebben van iets wat je niet gedaan hebt! Tsja....lastig!
zondag 19 september 2010 om 17:10
Ja daar denk ik dus echt heel veel over na ik wil me voor 200% geven maar op een of andere manier kan hij dat niet ( nog niet)
hij zegt dat ie twijfelt en het allemaal nog niet weet
dat hij er mischien nog niet klaar voor is
wil zo graag de juiste lieve dingen tegen hem zeggen
dat ik hem er van kan overtuigen dat we echt heel gelukkig kunnen worden samen zoals we eigenlijk altijd geweest zijn samen
hij zegt dat ie twijfelt en het allemaal nog niet weet
dat hij er mischien nog niet klaar voor is
wil zo graag de juiste lieve dingen tegen hem zeggen
dat ik hem er van kan overtuigen dat we echt heel gelukkig kunnen worden samen zoals we eigenlijk altijd geweest zijn samen