ff hulp nodig..?

19-09-2010 16:25 45 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik wil even jullie mening vragen ik denk 24/7 na en weet het nog niet wat te doen

even kort uitgelegd

Ex en ik 7 jaar samen geweest ! altijd zeer goede relatie gehad nooit geen ruzie, af en toe meningsverschil, achja dat hoort erbij.

vorig jaar sept samen gaan wonen.... er was toen iets waar veel discussie's uit voort kwamen en waar we beide erg onrustig van werden. tot in feb de bom barstte ,...

De emmer was vol... Samen het besluit genomen er mee te stoppen hoe moeilijk ook.... het ging op dat moment niet meer ,

Huis te koop gezet gelukkig snel verkocht nu nog steeds wel in wat afhandelingen ervan .

Leventje weer een beetje op proberen te pakken al denk i nog elke dag aan hem ,

Sprak hem 3 ween terug aan alles merkte ik dat hij me miste net zoals ik hem... Afgelopen donderdag wat afgesproken samen even goed praten waarom het mis gegaan is enzo .. beide zien we onze fouten heel goed in . tvoelde weer als vanouds lachen samen en gezellig praten gewoon zoals wij 2 altijd waren samen..

Alleen weten we het allebei niet we hebben beide hele gemengde gevoelens allebei een andere vriendengroep gekregen waar we veel leuke dingen mee doen maar toch missen we elkaar heel erg.

Ik weet het echt niet meer en weet ook niet goed wat te doen nu en wat ik eigenlijk hier mee wil mischien jullie mening..?

Als ik er over na denk wil ik het liefste met hem oud worden

maar een huis verkopen is ook nogal wat...

we durven ons beide nog niet voor 100% te geven maar ben dan ook weer bang stel dat of hij of ik iemand anders tegen komt wat dan ..?

srry voor het lange verhaal

X
quote:blackberrygirl schreef op 19 september 2010 @ 17:10:

Ja daar denk ik dus echt heel veel over na ik wil me voor 200% geven maar op een of andere manier kan hij dat niet Op een of andere manier? Jullie zijn net een half jaar uit elkaar na 7 jaar relatie. Huis moeten verkopen en al. Zekerheid en vertrouwen naar elkaar toe kwijt/beschadigd. Ik vind het niet zo gek dat hij zich er niet tralalalala opnieuw instort. Jij wel? ( nog niet)

hij zegt dat ie twijfelt en het allemaal nog niet weet

dat hij er mischien nog niet klaar voor is

wil zo graag de juiste lieve dingen tegen hem zeggen

dat ik hem er van kan overtuigen dat we echt heel gelukkig kunnen worden samen zoals we eigenlijk altijd geweest zijn samen Hij geeft aan er waarschijnlijk nog niet klaar voor te zijn. Waarom geloof je hem niet en gun je hem tijd. Als tijd is wat hij nodig heeft dan helpen lieve woordjes echt nietWie heeft de relatie eigenlijk verbroken en hoe verliep dat?
Uh.... je hoeft toch nog helemaal niet na te denken over het wel/niet kopen van een huis??? Bouw eerst maar weer eens een relatie op, want ik kan me voorstellen dat het na een break-up anders kan zijn.
Waarom ga je er meteen zo heftig en diep op in? Jullie kunnen toch een paar keer met elkaar afspreken, om te kijken hoe jullie gevoel voor elkaar is? Je hoeft niet verder te gaan waar je een half jaar geleden mis ging, je kunt net als een andere nieuwe relatie gewoon rustig daten, af en toe afspreken, leuke dingen doen samen, niet de hele tijd zware gesprekken. Opnieuw verliefd worden - of niet natuurlijk, maar daar is zo'n fase van dating ideaal voor. Geen haast!
denk dat sommige van jullie mij een beetje verkeerd begrijpen

ik eis helemaaal niks van hem

en gun hem zeker tijd maar ik heb geen zin om in onzekerheid te zitten omdat hij het ene moment denkt me terug te willen en het andere moment niet.

terwijl ik er alles aan wil doen en over opnieuw een huis kopen daar denk ik helemaal niet over na! absoluut niet omdat het andere net verkocht is .

en vindt het zker ook niet ge dat hij zich er niet opnieuw instort ... maar als er 1 iemand vertrouwen kwijt moet zijn dan ben ik het wel...weet niet of je via via kan zien of ik andere topics geplaatst heb want daar staat het topic waarom het uit gegaan is
je kan toch ook rustig met elkaar gaan daten, je hoeft jezelf niet gelijk weer in het diepe te storten.

beetje mosterd
natuurlijk kan je eerst weer rustig aan gaan daten maar dan vindt ik het nog zo of je gaat ervoor of niet...
quote:blackberrygirl schreef op 19 september 2010 @ 18:26:

denk dat sommige van jullie mij een beetje verkeerd begrijpen

ik eis helemaaal niks van hem

en gun hem zeker tijd maar ik heb geen zin om in onzekerheid te zitten omdat hij het ene moment denkt me terug te willen en het andere moment niet.

terwijl ik er alles aan wil doen en over opnieuw een huis kopen daar denk ik helemaal niet over na! absoluut niet omdat het andere net verkocht is .

en vindt het zker ook niet ge dat hij zich er niet opnieuw instort ... maar als er 1 iemand vertrouwen kwijt moet zijn dan ben ik het wel...weet niet of je via via kan zien of ik andere topics geplaatst heb want daar staat het topic waarom het uit gegaan isHem tijd gunnen betekend in onzekerheid zitten. Die tijd heeft hij namelijk nodig om te bedenken wat hij voelt en wil.
quote:blackberrygirl schreef op 19 september 2010 @ 18:32:

natuurlijk kan je eerst weer rustig aan gaan daten maar dan vindt ik het nog zo of je gaat ervoor of niet...Rustig aan doen en er voor gaan zijn volgens mij toch echt twee verschillende dingen, twee uitersten die elkaar uitsluiten. Wat wil je nu? Wat vind je wel en niet acceptabel?
dat snap ik !! maar bedoel ook met onzekerheid met uitpraken van hem ene moment denkt ie ik wil haar terug andere moment zegt ie ik weet het niet dat bedoel ik meer

ik ben namelijk geen pingpong balletje
Jij wilt zekerheid en die is er gewoon niet. Daar zul je t mee moeten doen.

Je zegt wel dat je m tijd wil geven, maar ondertussen moet ie wel al besloten hebben. Das dus geen tijd geven. Je hebt zijn gevoelens niet in de hand !!!

Bovendien, jouw 100 % zekerheid om er wel voor te willen gaan, is die echt of puur

gebaseerd op het gemis ?
quote:Vrouwzondernaam schreef op 19 september 2010 @ 18:41:

Jij wilt zekerheid en die is er gewoon niet. Daar zul je t mee moeten doen.

Je zegt wel dat je m tijd wil geven, maar ondertussen moet ie wel al besloten hebben. Das dus geen tijd geven. Je hebt zijn gevoelens niet in de hand !!!

Bovendien, jouw 100 % zekerheid om er wel voor te willen gaan, is die echt of puur

gebaseerd op het gemis ?

neee ie is puur ander zou het geen 100% zijn he ....

hij hoeft helemaal niet besloten tehebben ik geef hem tijd maar dan moet ik niet e ene dag dit horen en de andere dag dat ....
eh... Mensen kunnen uit gemis hele sterke (100%) gevoelens hebben hoor
Ik zit even je vorige topics door te lezen. Is de oorzaak van de breuk nu echt weggenomen? Heeft hij helemaal geen contact meer met haar? Vertrouw je hem daarin? Is er toendertijd werkelijk niets gebeurd? Heb je de antwoorden die je wou hebben? Ik kan me niet zo geod voorstellen dat alles op dat vlak nu helemaal koek en ei is namelijk.
Ik heb je andere topic gelezen, je bent nog erg jong en als ik het goed nareken was je helemaal piep toen jullie een relatie kregen. Misschien verklaart dat het missen ook voor een deel: jullie zijn samen volwassen geworden en hij is een belangrijk deel van die tijd van je leven.

Wat ik ervan lees in het andere topic, zijn jullie niet zo goed in communiceren. De misverstanden zijn opgelost, maar dat probleem blijft.

Maar goed: dan blijft mijn voorstel nog om eventjes te daten en te kijken hoe het gaat als je elkaar wat vaker en wat langer ziet. Dan merk je vanzelf welke kant het op gaat. Jij, net zo goed als hij.
Garanties heb je nooit......
hij heeft helemaal geen contact meer met haar dat is helemaal verbrokenn wat haar betreft zijn zn ogen open gegaan zet hij elf ook hij ziet een hoop in

die problemen zijn helemaal uitgesproken

ik vertrouw hem voor 100% hij heeft niks met haar gedaan zo zit die jongen niet in elkaar ....

en dat heb ik altijd ged8 en denk ik nog steeds.

en wat betreft het praten hebben we het samen over gehad...

dat we weer moeten praten en zeker dingen echt tegen elkaar moeten zeggen als er iets is

daar hebben we het heel goed over gehad..
Okee, bedankt voor de update Dat lijkt me wel een vereiste voordat je weer evt. samen verder kan.

Verder kan ik niet anders dan aanraden om het rustig aan te doen, juist ook van jouw kant! Spreek af, hou het voorlopig platonisch, en kijk of hij geleerd heeft van het verleden en bereid blijkt te zijn om moeite te doen om je terug te winnen. Wees niet te eager. Voordat je het weet post je hier weer dat je vriend het allemaal wel best lijkt te vinden en zijn gevoel niet toont.
quote:Naomii schreef op 19 september 2010 @ 19:11:

Okee, bedankt voor de update Dat lijkt me wel een vereiste voordat je weer evt. samen verder kan.

Verder kan ik niet anders dan aanraden om het rustig aan te doen, juist ook van jou kant! Spreek af, hou het voorlopig platonisch, en kijk of hij geleerd heeft van het verleden en bereid blijkt te zijn om moeite te doen om je terug te winnen. Wees niet te eager. Voordat je het weet post je hier weer dat je vriend het allemaal wel best lijkt te vinden en zijn gevoel niet toont.

thnx Jaa ben snel geneigd er te snel weer in te stappen

en idd hij moet dan wat meer moeite voor me doen als hij wil dat het goed komt

thanx iig
Succes en veel geluk, met of zonder hem.
thnx

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven