Zin in kerst ...

19-09-2010 19:41 81 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aaah, hoe suf ! Met dit weer , en nu het weer vroeger donker wordt , krijg ik helemaal zin in kerst ... kaarsjes aan , lekker eten , foute kerstliedjes ..

Wie is met mij ?!

Walking in a winterwonderland lalalalalalaaaaa
Kerstmuziek vind ik zo-zo, alleen de jaren 50 kerstliedjes van Bing Crosby, Doris Day, Frank Sinatra enzo brengen me in de echte kneuterige kerstmood.
Wat houdt de liefhebbers tegen om een kerst cd op te zetten en lekker mee te blèren.

Mijn favoriete kersthit is driving home for christmas van Chris Rea, deze staat op een cd met allerlei verschillende muziek, met als gevolg dat dat lied in de zomer ook wel eens langskomt. Het enige dat er dan op zit is lekker op de muziek mee te walsen, haha.
quote:iris1969 schreef op 19 september 2010 @ 19:47:

[...]

Wat een ontzettend leuk idee. Dan heb je vast een bonte verzameling.Er zitten echt prachtige exemplaren tussen, en altijd met herinnering. Maar ik heb ook wel wat minder spannende ballen, hoor. Zweden is bijvoorbeeld niet zo kersterig in augustus, dus mijn Zweedse bal is een stoffen kabouter aan een touwtje. Gelukkig zijn alle Engelstalige landen het hele jaar door in kerst-retail
quote:iris1969 schreef op 19 september 2010 @ 19:46:

Ik heb altijd zoveel zin in Kerst vóór die tijd dat ik er met Kerst zelf al weer helemaal klaar mee ben, haha. snap wat je bedoelt.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Cateautje das ook mijn favoriete kerst nummer, en verder inderdaad alles wat Frank Sinatra en Bing Crosby gezongen hebben - prachtig !

Oeh Gluhwein ....
Ik haat kerstmuziek. Ik word echt onpasselijk van Mariah Carey en Wham.

Kerst zelf vind ik dan wel weer leuk, of eigenlijk; ik houd van kerstbomen, kersthuisjes en andere kneuterigheid. En ik ben verliefd op mijn mooie kerststal!!
668, the neighbour of the Beast
quote:SummerDee schreef op 19 september 2010 @ 20:00:

Cateautje das ook mijn favoriete kerst nummer, en verder inderdaad alles wat Frank Sinatra en Bing Crosby gezongen hebben - prachtig !

Oeh Gluhwein .... Ja, Frank en Bing horen erbij.
Ahhhh, Mariah Carey, heerlijk! (Dat kerstliedje dan, he, niet mejuffrous Carey herself)
Ojaaaaa Kerst!! En de winter, met een heerlijke warme choco binnen zitten!! Ik kijk er ook al naar uit! Maar ben het tegen dan beu hoor (druk op het werk, druk naast het werk en na oud&nieuw ben k blij dat de rust terug komt )
Het is wat vroeg ;-):

White Christmas van Bing Crosby
Eerst Sint Nicolaas!
Ben rond de kerst uitgerekend, dus wordt miss wel een heul bijzondere kerst.

Bevallen onder de kerstboom met kerstmuziek lijkt mij wel wat.
Haha..wat schattig..en dat in de zomer Meestal is de voorpret leuker dan de kerst zelf..Maar ik verheug me ook wel op de versierde winkels, de lichtjes in de donkere straten, de oliebollen en de kerstliedjes, hihi

quote:Seymour schreef op 19 september 2010 @ 19:44:

Kerst is leuk sinds we niet meer op vier verschillende plekken in twee dagen moeten zijn en het idee krijgen dat we iedereen te kort doen. Ik dus wel, en daarom heb ik een hekel aan de kerst. Terwijl het super gezellige dagen kúnnen zijn, maar man dat gesleep en boze gezichten. Ik duik onder denk ik...
Hier ook een enórme kerstliefhebber. Ik heb 4 weken geleden bij de Action mijn eerste kerst-lantaarntjes gekocht en ze staan al

Ik speel al vanaf 1 juli (elk jaar) elke dag een kerstliedje op cd totdat het kerst is. Heerlijk! Heerlijk!
Let it snow van Dean Martin
Ik baal altijd wel van die naalden daarna in het hele huis en trappenhuis. Maar kan een kunstboom toch niet over mijn hart verkrijgen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:chanella1 schreef op 19 september 2010 @ 20:05:

Haha..wat schattig..en dat in de zomer Meestal is de voorpret leuker dan de kerst zelf..Maar ik verheug me ook wel op de versierde winkels, de lichtjes in de donkere straten, de oliebollen en de kerstliedjes, hihi

[afbeelding]

Jaaaa!!!!

Gelukkig is mijn kerst zonder verplichtingen, dat scheelt.
Eigenlijk zou het na de kerst gelijk voorjaar moeten worden, maar dan begint de lange donkere wintertijd pas echt.
The Christmas Song van Nat King Cole
Ik vind ook die klassieke kerstliedjes het leukst!

Met als hoogtepunt "When a child is born".
668, the neighbour of the Beast
Mijn ultieme kerstdroom:

jaaaaaaaa zin in zin in.

Zowiezo in winter, knus, warme kleren, mooie kleren, gezellig thuis, poezen op schoot, boeken lezen, hot choco!
quote:Cherrybomb schreef op 19 september 2010 @ 20:15:

jaaaaaaaa zin in zin in.

Zowiezo in winter, knus, warme kleren, mooie kleren, gezellig thuis, poezen op schoot, boeken lezen, hot choco!Dat heb ik morgen in huis, een pak droste chocoladepoeder.
Ik heb een hekel aan kerst. Al die verplichte nepgezelligheid. En die idiote drukte in de winkels.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven