Zin in kerst ...
maandag 18 oktober 2010 om 11:57
maandag 18 oktober 2010 om 14:39
Toevallig gisteravond in bed schoot het me te binnen: Hoe zal ik de kerstboom versieren dit jaar?
Komt zo met het wisselen van het weer, begin van de herfst = de eerste kerstkriebels!
Heerlijk, vooral die kerstboom, kan me daar helemaal op uitleven.
(Heb alle kleuren kerstballen van de regenboog, dus ieder jaar is ie weer anders! - En dan kan ik me nog niet inhouden er ieder jaar weer wat nieuws bij te kopen!)
En dan gaan verzinnen wat we gaan eten... Wie maakt welke gang bij ouders/schoonouders, en wat wordt het?
Kerstkleren kopen, ook zoiets!
(Kwam er pas recent achter dat dat bijzonder blijkt te zijn, maar is bij ons thuis traditie van jongs af aan: met kerst nieuwe kleren aan!)
Dus ja, ook hier Zin in Kerst!!
Komt zo met het wisselen van het weer, begin van de herfst = de eerste kerstkriebels!
Heerlijk, vooral die kerstboom, kan me daar helemaal op uitleven.
(Heb alle kleuren kerstballen van de regenboog, dus ieder jaar is ie weer anders! - En dan kan ik me nog niet inhouden er ieder jaar weer wat nieuws bij te kopen!)
En dan gaan verzinnen wat we gaan eten... Wie maakt welke gang bij ouders/schoonouders, en wat wordt het?
Kerstkleren kopen, ook zoiets!
(Kwam er pas recent achter dat dat bijzonder blijkt te zijn, maar is bij ons thuis traditie van jongs af aan: met kerst nieuwe kleren aan!)
Dus ja, ook hier Zin in Kerst!!
maandag 18 oktober 2010 om 15:40
Ik heb op zich niks met de kerstdagen an sich, maar de aankleding en sfeer vind ik altijd wel gezellig.
Wij hebben ook geen 'verplichtingen' dus als we beide kerstdagen in bed zouden willen doorbrengen kan dat. Zo heerlijk is dat.
Ik heb 1 jaar een kunstboom geprobeerd, maar heb hem, toen hij een kleine week stond, weer afgetuigd en alsnog een echte boom gehaald.
Wel meer rommel, maar er gaat toch niks boven een echte kerstboom vind ik.
Kaarsjes hebben wij hier elke avond al wel aan dus die gezelligheid is er altijd al, maar vind het ook al wel weer leuk om straks de boom neer te zetten. Al die lampjes en kerstballen geven toch een stukje extra/andere sfeer
Laat die (hopelijk witte) kerst maar komen hoor
Wij hebben ook geen 'verplichtingen' dus als we beide kerstdagen in bed zouden willen doorbrengen kan dat. Zo heerlijk is dat.
Ik heb 1 jaar een kunstboom geprobeerd, maar heb hem, toen hij een kleine week stond, weer afgetuigd en alsnog een echte boom gehaald.
Wel meer rommel, maar er gaat toch niks boven een echte kerstboom vind ik.
Kaarsjes hebben wij hier elke avond al wel aan dus die gezelligheid is er altijd al, maar vind het ook al wel weer leuk om straks de boom neer te zetten. Al die lampjes en kerstballen geven toch een stukje extra/andere sfeer
Laat die (hopelijk witte) kerst maar komen hoor
woensdag 20 oktober 2010 om 18:39
dankzij dit topic ben ik ook helemaal in de mood. ga alvast op zoek naar de kerstlampjes. met dit rotweer is het ook zo vroeg donker zodat ik die lampjes wel kan gebruiken wil ik mn avondeten nog kunnen zien
Give me a shot to remember.
And you can take all the pain away from me.
Your kiss and I will surrender.
The sharpest lives are deadliest to lead!
(My Chemical Romance)
And you can take all the pain away from me.
Your kiss and I will surrender.
The sharpest lives are deadliest to lead!
(My Chemical Romance)