Zin in kerst ...

19-09-2010 19:41 81 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aaah, hoe suf ! Met dit weer , en nu het weer vroeger donker wordt , krijg ik helemaal zin in kerst ... kaarsjes aan , lekker eten , foute kerstliedjes ..

Wie is met mij ?!

Walking in a winterwonderland lalalalalalaaaaa
Ik ook!!

Erg eigenlijk...
Ik ook!

Heb vorig jaar kerstballen gekocht en deze kerst heb ik voor het eerst een eigen huisje met mijn vriend waarin we een echte kerstboom kunnen neerzetten! Ben nu al benieuwd hoe mijn kerstballen eruit zien!
dat méén je niet!

Pff nu nog niet hoor!
Kerst is leuk sinds we niet meer op vier verschillende plekken in twee dagen moeten zijn en het idee krijgen dat we iedereen te kort doen. Een van de twee dagen kook ik iets luxers en de tweede dag doe ik bonensoep met kleine hapjes erbij.
Ik heb er ook al ontzettend zin in hoor! Inderdaad, die heerlijke foute kerstliedjes, kaarsjes aan, lekker kneuterig. Zalig!
Ik heb altijd zin in kerst. Als ik op vakantie ben neem ik altijd kerstballen mee uit het land van bestemming. Zelfs in hoogzomer. Ik hou van kerst!
Nee, ik haat Kerstmis De kerstboom daarentegen vind ik wel weer erg gezellig.
'I like to have powerful enemies. Makes me feel important.'
Ik heb altijd zoveel zin in Kerst vóór die tijd dat ik er met Kerst zelf al weer helemaal klaar mee ben, haha.
Was vandaag wat folders aan het neuzen en zag er ook alweer kerstballen etc voorbij komen .... daar viel mijn mond wel van open - maar stiekem vind ik het wel heel erg leuk ;) !

Je eigen kerstboom is zooo leuk ! Ik weet nog heel goed dat ik voor het eerst in ons huis een kerstboom kon neerzetten en optuigen zoals ik dat wilde ... oh ... nostalgie hahaha !
Niet echt. Vooral die donkere wintertijd staat me enorm tegen. Kan op zich wel uitkijken naar roomboter amandelstaven, dat dan weer wel
quote:AlettaJacobs schreef op 19 september 2010 @ 19:45:

Ik heb altijd zin in kerst. Als ik op vakantie ben neem ik altijd kerstballen mee uit het land van bestemming. Zelfs in hoogzomer. Ik hou van kerst! Wat een ontzettend leuk idee. Dan heb je vast een bonte verzameling.
Als het zover is, ben ik er klaar voor (maar nu nog even niet!!).

Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Heb in I tunes mijn kerstliedjes lijstje opgezocht en aanstaan ... heerlijk
Ik haat kerst

En ik haat kerstmuziek nog meer
Heerlijk! Ik heb er ook heel veel moeite mee gehad dat ik deze kerst in een zonnig oord zit! Geen kou, geen boom (hun jaartelling is anders) en al helemaal geen sfeer. Wel een geweldige safari daarineten.. Maar toch...

Kerst... heerlijk
Ow heerlijk!

Ik heb ook zin in kerst!

Maar direct daarna wil ik wel weer zomer!
Dat nr van Celine Dion trouwens he .... (so this is christmas??)

vind ik altijd zo mooi en daar word ik altijd een beetje een huilie van hahaha ....
Ik ga altijd helemaal los en tuig mijn hele woonkamer in kerstsfeer, maar met een kerstboom heb ik dan weer niets.

Al moet ik zeggen dat ik de kerstboom van mijn zus van vorig jaar, die vol hing met kerstballen uit de jaren 70 van onze overleden oma, wel erg leuk vond. Lekker nostalgisch al die foute kleuren.
kerstmuziek haat ik ook: vreselijk!

ik zit 't liefst gewoon lekker op de bank met kaarsjes en verlichting in m'n kerstboom aan, gluhweintje erbij en allerlei lekkers om te snaaien en dan maar tv-series op dvd kijken
Moppekind heeft vorige week aan de bedrijfsleider van de supermarkt gevraagd wáárom er al pepernoten liggen terwijl Sinterklaas nog niet in het land is.

Kerstmis mag geen aandacht krijgen vóór 6 december, een béétje respect voor de Nationale Leugen, svp.
Op 6 december haal ik trouwens direct de kunstboom van zolder.

Om alvast in de stemming te komen:

Ik wacht nog steeds op die zomer die zou komen....
Vorig jaar had ik mijn kerstboom al gezet voor ik op vakantie ging, zodat ik dat niet meer hoefde te doen als ik vermoeid en nog in tropische sferen thuis zou komen in december. Ik vertrok de eerste week van november.

Ik zet 'm rustig weer eind november. Ik vier namelijk geen christelijke kerst, maar voor mij staat de kerstboom voor midwinter om die donkere tijd van 't jaar wat gezelliger te maken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven