Zin in kerst ...

19-09-2010 19:41 81 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aaah, hoe suf ! Met dit weer , en nu het weer vroeger donker wordt , krijg ik helemaal zin in kerst ... kaarsjes aan , lekker eten , foute kerstliedjes ..

Wie is met mij ?!

Walking in a winterwonderland lalalalalalaaaaa
quote:Marels schreef op 19 september 2010 @ 20:13:

Ik vind ook die klassieke kerstliedjes het leukst!

Met als hoogtepunt "When a child is born".A child is born van Bing Crosby
quote:Ikbenanoniem schreef op 19 september 2010 @ 20:18:

Ik heb een hekel aan kerst. Al die verplichte nepgezelligheid. En die idiote drukte in de winkels.Daarom is de tijd er vóór ook zo leuk, dan kun je nog dromen van een witte kerst zoals van de plaatjes
Goh, ben dus niet de enige

Ik vind het prima dat het kouder wordt, de dagen korter, de nachten langer, gure wind, die typische winterlucht, etc.
Liefst zou ik me in de winter thuis opsluiten met eten, drinken en dvd's. Vind 't zo vreselijk om in de kou in 't donker naar m'n werk te moeten. Eigenlijk zou ik liefst in de wintermaanden aan de andere kant van de wereld vertoeven waar 't dan zomer is.
Wat bijzonder jahoor ! Kan me voorstellen dat je dan helemaal naar die tijd uitkijkt ... mijn moeder was 2e kerstdag van mij uitgerekent maar ik ben later geboren (nog meer drukte na oud en nieuw haha) .. en ik ben daar achteraf wel blij om , visite heeft dan tijd en zin om op verjaardagsvisite te komen enz, maar ik weet wel dat mijn moeder het heel bijzonder vond om op 26 dec uitgerekent te zijn !

Hier worden we ook bij schoonouders verwacht en bij mijn eiegen ouders , en die wonen ver weg wat het allemaal nog even net wat ingewikkelder maakt ....
anoniem_103115 wijzigde dit bericht op 19-09-2010 22:41
Reden: wegens herkenbaarheid een beetje aangepast !
% gewijzigd
Quote elninjoo, 8 minuten geleden

Vind 't zo vreselijk om in de kou in 't donker naar m'n werk te moeten.

En ik vind het dan juist heerlijk om 'smorgens van werk thuis te komen en onder de wol te kruipen! Klinkt wat sadistisch maar ik geniet dan nog meer als ik al die mensen dan naar het werk zie gaan.
Ohhhh Kerstmis heerlijk.

Vanaf 6 december ga ik los. idd als önze "sint" weg is ben ik aan de beurt.

Complete metamorfose en nu de voorpret al.

Heerlijk om even helemal los te gaan met versieren en decoreren.

En kijken waar ik mijn nieuwe spullen neerzet.

1 "vrijwillige verplichtig" meer traditie dan verder lekker doen wat ik wil dus vooral genieten.

@truffers ben jij mij toevallig ik denk dat ik weet welke jij hebt,

Heb ook lataarntjes gekocht.

Mijn favo liedje little drummer boy en dan het liefst instrumentaal

groetjes trikky
anoniem_57290 wijzigde dit bericht op 19-09-2010 21:36
Reden: vekeerde toetsen weer eens dubbel
% gewijzigd
Lekker kerst!

Heb dit jaar hopelijk genoeg tijd om me helemaal in te leven, al weet ik niet zeker of we wel een boom kunnen huizen ivm de box die op de plek van de boom komt te staan.

Maar heerlijk, de sfeer eromheen, de drukte, de muziek, de warme chocomel met slagroom, het wegkruipen in je dikke winterjas met sjaal.. Je moet alleen niet perse iets willen/moeten kopen rond die tijd haha..
Goh zeg, nu al zin in kerst? Ik wil dit jaar voor het eerst een kunstboom, de boom van vorig jaar was net een zure regenboom en dennenaalden overal. Kunnen jullie me als kerstfanaten misschien vertellen wat een goede en mooie kunstboom is?
Een verrassende versie van Little drummer boy van David Bowie (heel jong!) en Bing Crosby:

Little drummer boy van David Bowie en Bing Crosby
@iris1969

Wat mooi heb hem gelijk aan mijn favorieten toegevoegd.

Dank voor de link

groetjes trikky
Ik hou ook erg van de kerst. Alleen zal het dit jaar voor het eerst voor mij "anders" zijn, aangezien de familie niet geheel meer compleet is, omdat mijn vader net 2 maand geleden overleden is. Maar kerst zal zeker gevierd worden!
Ik heb er ook al weer zin in. Gordijntjes vroeg dicht, kaarsjes aan, mooie boom uitzoeken. Ik heb er al weer zin in
Wij vieren sinds een paar jaar geen kerst meer, een van de beste beslissingen in mijn leven!

Ik heb ook zin in kerst! Eerste kerst samen met mijn vriend. Lijkt me zo geweldig gezellig.

Hij zette nooit een kerstboom op, maar wij gaan er samen eentje kopen en optuigen.

Oh, zo'n gezellige maand, december, heb er ook al heel veel zin in.
Alleen Oud&Nieuw mogen ze van mij afschaffen.

Dat HAAT ik! Al die halve bommen. Geen van die jongens denkt eraan dat er mensen zijn die er heel erg van schrikken. Het liefste blijf ik een week voor Oud&Nieuw t/m een week na O&N binnen.

K*tperiode.
Oooooh yes!! Hij is er weer!

The Christmas station!

"its the most wonderfull time of the year"
quote:Annelize schreef op 06 oktober 2010 @ 18:31:

Oooooh yes!! Hij is er weer!

The Christmas station!

"its the most wonderfull time of the year" Annelize, die is er het hele jaar (beken ik met het schaamrood op mijn kaken). Oke oke ik beken dat ik ongeveer elke dag ''feeeeeeeed the world let them know it's christmas time'' meebler...
Ik ga werken met de kerst...blij als dat weer klaar is zeg!!!
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Ik vier Kerst aan het strand.
Ik heb (nog) helemaal geen zin in kerst. t Is ook nog t eerste jaar zonder opa... Los daarvan heb ik geen zin in al die kerstrommel in de winkel.

Gelukkig duurt het nog even! Hoop wel dat er sneeuw ligt (als het dan toch moet, die kerst )

(ben wel erg offtopic hier he)
Oud en nieuw vind ik wel leuk
quote:Zamirah schreef op 14 oktober 2010 @ 09:56:

Ik vier Kerst aan het strand.Nu ben ik oprecht jaloers, tenzij het Zandvoort is .
Nee, joh! Ergens in de tropen.
Jaa Kerst! héérijk..

Erg kneuterig en burgelijk, ik weet het, maar ik ben gek op de feestdagen! Zodra het vroeg donker wordt begin ik eraan te denken :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven