Cheers, mate...

16-09-2010 20:59 2518 berichten
Alle reacties Link kopieren

De bar is gepoetst, de glazen glimmen, en de barkrukken staan klaar. De deur staat open.

Voor de stamgasten en de meelezers.

Voor een mooi verhaal of een luisterend oor.

Voor een kop thee, koffie, glas bier of een karafje wijn. Of iets sterkers.

Voor het hapje bij het drankje.

Voor lief en voor leed.

Voor dansen en stomen.

Voor huilen en heulen.

Voor woede, voor wensen.

Voor grappen en grollen.

Voor de vriendschap.

Voor het delen, het geven en het nemen.

Voor elkaar.

Cheers!
Wat wilde ik nou toch typen?
eensch met mims pim, gewoon doen.
Lief jullie bezorgdheid, thnx!

Ik wilde gisteren naar de h.a.post, maar toen viel ze in slaap, lekker laten slapen dus en ze heeft het klokje praktisch rond geslapen. Er lijkt nu iets verbetering! Hoera! Ze zit! En speelt met 1 hand met haar nieuwe Hello Kittypuzzel. Eventueel ga ik morgen nog naar mijn eigen huisarts.

Werd net gebeld door Lotje haar logeeradres (We hebben weer eens uitwisseling, hier de jongens daar de meiden) dat ze heeft gespuugd, ben benieuwd wat ik zo thuis krijg, volgende patientje?

Leuk trouwens nu met die jongens, ze zijn zo groot. Pompel was gisteren weg en ik heb tot 23.00 uur met ze Kolonisten gespeeld, erg gezellig.

Fijne zondag allemaal!
ah fijn dat het wat beter gaat met Leentje!

Ik zie geen gevaar in het t-shirt van --> want bijna iedereen die ik ken is dol op mijn liefste.

Hier weer pyjamadag voor het grootste deel van dit gezin. Ben eindelijk een stuk fitter en geniet van het feit dat ik weer door mijn ogen kan kijken en adem kan halen door mijn neus. Hè lekker. Gisterenavond zijn we met een vriend van MM die in een ver Zuid-amerikaans land woont en hier was voor werk, uit eten geweest. Geweldig indonesisch gegeten! En de Bloesjes allebei vroeg op bed laten smijten door Opa zodat ze nu weer gezellig fit zijn en al vanaf 8 uur samen aan het spelen zijn. MM zit op zijn fiets in zijn geile broekje (jammie), die grijp ik bij thuiskomst gewoon nog een keer.
Hier ook een pyjamadag, met knutselen met Fischer tips, verven met plakaatverf (gevolgd door een lange baddersessie) en nu zijn ze aan het kleuren en stickeren in vakantieboeken die in de vakantie niet zijn gebruikt. Lief is vandaag een roeimarathon aan het doen. In een geil zwart broekje denk ik

Ooeh, ik hou van indonesisch eten. In Old Toettown hadden we een erg lekker restaurantje om de hoek.

Sterkte en beterschap met alle zieke kindjes. Ik ga eens aan een grote afwas beginnen.
Ik kon pas om 05.30 slapen vanmorgen. Heel mijn gestel zegt gewoon dat ik dan dus in de kroeg had moeten zitten. Maar ja, antiobio (anders een hartkwaal -nee hoor, is een geintje Bent-), dus geen alcohol. En voor een open jacht hoef ik niet te gaan. De snorstok die momenteel op mijn toendra graast vind ik fijn genoeg.

Maar ja.

Wel duf als een katerig konijn.

Indonesisch eten heb ik gisteren ook gemaakt. Ze hebben hun bord leeggelikt. ~trots~

Oh. Dit wordt ingewikkeld. Ik moet van Chip 'blauw maken'op de Rubikskubus. En van Kjongen een spelletje Xbox-skaten.

Later.
Ik ben er klaar mee.

Ik hanteer wat mijn moeder me vroeger leerde: Nooit eerst zelf slaan, maar als ze jou slaan: in volle kracht terugmeppen.

Nu zal ik dat 'in volle kracht' niet toepassen op een 3jarige, maar wel wat zij doet terug doen.

Ik ben, en zij dus ook, reeds geknepen, begild, geslagen, geschopt, aan de haren getrokken, besprongen uit gemeenheid en tienduizend keer betikt puur om iriitant te zijn.

Het lijkt erop dat de apenliefde nu eindelijk aan slaat.

Zouden we dan weer gewoon verder kunnen met voorlezen?
Een mijlpaal!

De eerste hartgrondige Godverredomme! komt net uit een klein snoetje.
Nou, jij hebt een fijne zondag zo te lezen Kjong....

Mogen ze al bijna naar bed??
quote:kjong schreef op 19 september 2010 @ 18:19:

Een mijlpaal!

De eerste hartgrondige Godverredomme! komt net uit een klein snoetje.
Helleu.

Da's zeker een mijlpaal. Gefeliciteerd!

Hoest nou met Leentje, Pimp? Ging ze goed slapen?

Levi deed Leentje na, geloof ik. Die heeft z'n pootje in het gips.

Hij was met Bambo en de rest naar vrienden, bij het buitenspelen is hij in konijnenhol terecht gekomen (wonen aan bosrand) en voet bleef erg zeer doen, bleek zeer verzwikt. Aldus spoedeisende hulp z'huis. Gips voor een week zodat pootje rust krijgt. Heel maf gezicht, hij kruipt weer.

Ik wist van niks, had gisteren hele dag vrijgezellenfeest en kwam vanmorgen thuis. Bambo wilde me niet ongerust maken.. Heel lief maar ook gek idee dat ik er niet eens bij was, in z'huis. Nahja, valt best mee allemaal.

Brandweermannen die niet eens geil zijn.. domper..
Tjonge ~is geloof ik toch blij dat ze alleen maar jongens heeft gebaard~ Wat een hoop pit zit er in zo'n klein wijffie zeg.

Wat fijn om te horen dat het met Leentje weer wat beter gaat vandaag Pim. Nu maar hopen dat de actie van Lotje eenmalig was.

Die dertig brandweermannen waren vast wel geil Mims. Het gros van hen zal alleen die staat van geiligheid in eenzaamheid door moeten brengen aangezien ze geen soortgelijk gevoel weten op te roepen bij de meeste vrouwen.

Mag ik even zeggen dat ik trots ben op Ludo? Met zijn net 5 jaar oud had hij vandaag ineens door hoe je de letterklanken achter elkaar moet plakken om een woord te lezen. En zo las hij vandaag zijn eerste woordjes. En ook heeft hij voor het eerst een woord zonder hulp geschreven door zelf te bedenken welke klanken, en dus letters, samen het woord "kan" vormen. En ook verbaasd het me hoe ver hij al is met rekenen. Wat wordt zo'n mannetje dan groot en wijs.
Ach jee, arme Levi. Of vind hij het stiekem wel stoer zo'n gipsen pootje?
Knappe Ludo! Leuk he, je kind zien ontwikkelen.
Levi vindt het hartstikke stoer, dat gips. Hij wil ook absoluut naar school morgen zodat hij het iedereen kan laten zien. Macho-man.
Dat krijg je met al dat testosteron
Al een rolstoel gehaald dan? Oudste heeft ook haar pootje in het gips gehad toen ze 5 was en vond die rolstoel geweldig stoer.
Hij hoeft geen rolstoel, ook geen krukken (jammer, lijkt me zo ontzettend schattig, zo'n stoeltje of die kleine krukken ) want hij mag er ook best op lopen/erop steunen omdat het niet gebroken is.
Pfoepfoehehenounou, is er al wijn open?

Feestje Zoon achter de rug, was erg leuk hoewel Zoon zelf weer een onvervalste hangzeurbui had gedurende eerste helft van het partijtje, maar knapte gelukkig wel weer op. Kindjes blij, ouders blij, iedereen blij. Bij thuiskomst alleen GG weer eens in de Totaalstress, combinatie van pijn door gammel lijf en stress van te veel werk, drukke week in vooruitzicht en 3 door elkaar gillende kinderen, en ik was te moe om dat allemaal tactvol in de juiste banen te leiden, en door dat alles heen belde de moeder van Dochter dus die kon live volgen hoe hier GG ontspoorde en vond het nodig om hem daar meteen maar even telefonisch op aan te spreken wat allemaal heel erg NIET hielp. Nu alle kinderen in bed, GG in hok om werk voor te bereiden en ik moet eigenlijk datzelfde doen maar moet nog even inspiratie vinden. Of gewoon beginnen, vermoedelijk werkt dat beter.

En hoe is het hier verder ?
Och hemel, wat storten al die kinderen neer opeens!
Het is wel een ongelukkenweekend hè? Ik was gisteren de hele dag weg (had een hele dag musical zingen workshop, met 's avonds optreden; erg leuk allemaal!), en bij thuiskomst hoorde ik dat Meis van de trap was gevallen. Zere pols, ook vandaag nog. Arme hump. Ook gekneusd denk ik. Hoewel minder erg dan alle andere verhalen hier. Toch heeft ze er last van en doet het pijn. Hopen snel beter.
En ik wil mijn man ook in een geil broekje. Of nee, ik wil 'm gewoon warm & bloot in bed, maar dat zal nog wel even gaan duren.

Wel gisteren (ok, de overgang is onlogisch maar de link is sport en niet geil) Zoon in zijn eerste voetbalwedstrijd gezien, wat is dat onhoudbaar schattig zeg. Hij kan er werkelijk helemaal niks van, maar wat rent hij daar dapper in de rondte zijn opperste best te doen. Ik was spontaan verzoend met het onmogelijk vroege opstaan op de zaterdag (of dat zo blijft kan ik niet garanderen, maar dat merken we vanzelf).
Ohjee voor gestresste GG (kun je daar mee omgaan, Lil? Ik bedoel of het jou ook gestresst maakt of niet?) en wat lekker van goed kinderfeest.

Jee, Meis ook al! Wat sjielug, wat stom zeg, wie valt er nou van een tráp? Zou 't maar even aankijken met die pols, Levi heeft niet eens meer pijn nu het gegipst is, misschien moet zo'n pols ook wel wat rust krijgen? Weet 't niet, ben geen doc. Kusje erop.

Wauw, musical zingen workshop, wat gaaf!
jemig wat een ongeluksweekend, hier niet hoor ... Wij zijn het heerlijk doorgekomen, Gisteren was mijn grut om 14 uur eindelijk thuis (heb ze nooit zo erg gemist als ze uit logeren waren, nu wel!). Daarna heerlijk met schoonzus en nichtjes hier een gezellige dag gehad. `s avonds nog naar de buurvrienden met wijn en gezelligheid. Vandaag uitgeslapen (ochtendsseks door de neus geboord, door alweer ongesteld......shit, sinds die mirena eruit is ben ik op 2 dagen na nonstop ongesteld....), daarna naar de film geweest met bentos en de kinderen (zo leuk!!!!) en een sportwinkel om KK in een schattig badmintonrokje te hullen en mezelf running-shoes te gunnen en daarna naar mijn ouders. Die zijn terug van 5 weken rondtoeren door oost Europa en mijn broer en schoonzus waren er ook. Heerlijk weekend dus!!
Dat klinkt als tijd goed besteed Bentetje.

En ach, die arme Meis ook al. Van de trap vallen kan de beste overkomen hoor. Ik heb 3 jaar na dato nog steeds een bult op mijn kont (en nee dat is niet mijn bil :lame:) om dat te bewijzen

En hoewel donderdag niet onder het weekend valt en Madokus de kindertijd ontgroeid is, is het in het kader van alle ongelukken misschien toch wel interressant om te melden dat hij zijn vader in de gelegenheid heeft gesteld een bijtel door zijn wijsvinger heen te rammen met twee hechtingen tot gevolg.
Au!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven