Joeppie! We zijn bijna compleet.....

25-07-2007 14:10 3183 berichten
Alle reacties Link kopieren
Fien, ik ben inderdaad afgevallen zag ik vanochtend. Van 71,4 naar 69,8. Ik moet toegeven dat ik heeeel stiekem ergens ver in mijn binnenste een heel klein stemmetje hoorde roepen 'hiep hoi, eindelijk die stomme 7 uit dat getal!'

Zoon ligt te pitten en ik ben net na een aantal weken eindelijk weer eens aan de slag gegaan met mijn scriptie. Ik had mijn scriptie even laten liggen omdat ik wat andere vakken wilde afronden en ik me op 'mijn' project wilde storten. Nu dat allemaal klaar is ben ik me aan het opmaken voor de eindspurt. Nouja, spurt... het gaat met een slakkengangetje, omdat ik me zo moe en niet lekker voel. Maargoed, als ik elke dag een half uurtje doe, is het toch weer steeds een stukje verder. Ben nu de opmerkingen van mijn begeleider aan het verwerken. Allemaal van die stomme taalfoutjes, puntjes, haakjes, etc... blèh... ik was pas op blz 31 en toen had ik er alweer schoon genoeg van... morgen weer een beetje...
Hey!

Ik had net al een heel stuk getypt, maar ineens was het weg, omdat het forum blijkbaar niet meerdere dingen tegelijk kan.....(ik wilde even naar beneden scrollen naar pagina 1, ipv 12 ofzo..en floep weg was de tekst)

Nouja bespaart jullie weer een heel hoop gezeur over UOH...

Ik was weer eens aan het klagen.....

Doe ik niet nog eens, dus wees blij

eef: Afgevallen dus...mmmmheeft dus ook z'n voordelen, maar fijn is het ab-so-luut niet....

Manderley: Leuk he die geluidjes... En ik vind het ook heel knap dat je zo lang bent door gegaan met BV hoor!

Millie: Zo zeg wat heb jij veel bezoekjes gedaan de afgelopen periode..Met het motto 'Nu het nog kan en het niet een hele wereldreis gaat worden' zeker?? ;D

Belle: Wat een naar bericht! BAH...

NOu ik ga maar strijken...geen zin meer om dingen te gaan typen die ik al getypt had..
Zijn jullie lekker aan het werk? Ik ook hierzo. De witte kommodekast is uitgezocht en opgeruimd en ingepakt. Ik ben helemaal trots op mezelf. Ik heb nu wel last van mijn rug en bekken. :-S Dus ik ga t nu rustig aan doen (als ik dalijk de was in de droger heb gestopt. Want dat moet ook nog gebeuren. Nu slaapt Kasper nog, dus ik zet nog maar even geen droger in zijn kamertje aan. Da's zo zieleg. Voor hem EN mij! De kleertjes zijn trouwens helemaal schoon uit de was gekomen, behalve dan een rompertje. Die staat nog een keer in de biotex-oxi action dinges. Anders is het maar jammer hoor. Hij paste er toch nog maar net an in. Hij had echt 4x (!) een poepluier die vooral een poep-romper bleek te zijn. Die pampers zijn wel goed, maar als ie zit, en dan poept. dan gaat dus alles via een klein geultje naar boven zijn rug op. Zucht...

Alles onder de poep.

Ik heb ook nog een werkbriefje van UWV gehad, en die is ookalweer ingevuld en ligt klaar om verzonden te worden. Ik wil strax nog even naar buiten met Kasper. Al is het tot de hoek om de post weg te brengen. Dan heb ik ook even frisse lucht gehad.

Zo. Nu is het tijd voor een slaapje, ofzo. Hoewel ik denk dat de knup niet lang meer zal slapen. Hij is om 10:30 gaan slapen, en het is nu alweer 14:30. Ik ben allang blij dat ie zolang heeft geslapen. Kon ik lekker even opruimen.

Het jammere is dat ik maar twee dozen heb ingepakt in al die tijd. Bizar toch? Maar het was dan ook een troepie!

Nu nog alle klus-spulletjes in een bak / tas / doos doen om mee te kunnen nemen naar Gruun. Dan is ik klaar voor deze week.

Nijn, je hebt helemaal gelijk... Zundert en Massluis is echt onbereisbaar (nouja, lastig in ieder geval). Dus ik dacht: ik ga nu nog maar even. Kampen is een stuk dichterbij vanuit Gruun ;) (ipv zundert bedoel ik...)

Belle, inderdaad een eng verhaal. 't komt dan zo dichtbij he? Weten ze wat de reden is? Echt heel raar hoor. Je schrikt je kapot... Moet je echt niet aan denken....

Eef, afgevallen dus. Zie je nou wel! De reden is minder handig, al die misselijkheid enzo... Maar t is mooie bijzaak. Hoe gaat t met Zoonlief? Het is toch echt een schatje hoor. Hoe hij bij Kasper in de box ging staan. Lief aaien enzo. Echt een droppie!

Nou, ik ga snel nog even slapen.

Doei

Fien

Hebben jullie mijn niet al te flatteuze foto op yahoo gezien? hihi...
Lieve Fien; mooie krullen! Ik raakte er zo geïnspireerd door dat ik mijn haar heb laten afknippen!

Verder: moe, moe, moe, moe , moe.

Liefs, Lab
Vanavond een supergoede les gedraaid... joeppie! Het is altijd lastig een nieuwe groep... Joep zal er over kunnen meepraten... altijd een paar keer nodig om 'in te tunen' en ze 'in te pakken', haha...
Hey lieffies,

Waaaaaar zijn jullie??

Allemaal te druk??

WIj hebben sinds gisteren de sleutel en het zit tot nu toe allemaal mee..

We zijn al verder dan gehoopt.

Ik heb nu wel o-ve-ral spierpijn. IN mijn kont nog het ergst!

Oh Yara wordt wakker, ik ga haar uit bed vissen!
Hey Nijn,

OH WAT STOM!! Ik had gisteren bedacht dat ik je ging sms-en, zo van "wat leuk, sleutel vandaag, bladiebla", maar ik zat op dat moment in de auto... en daarna ben ik het dus glad vergeten... maar leuk hoor!

Hier inderdaad druk. Maar niet te. Gewoon goed te doen. Vandaag Open Dag van school. Ben benieuwd. Had ineens een deja-vu naar vorig jaar... kunnen jullie je dat nog herinneren? Toen stond ik 34 weken zwanger bijna in mijn eentje op de Open Dag omdat collega T. doodleuk pas 's middags kwam binnenvallen en twee andere collega's bij wijze van "verassing" hadden bedacht dat ze Sinterklaas en Zwarte piet gingen spelen op de Open Dag, waardoor ze niet beschikbaar waren... ik ben benieuwd naar vandaag. De twee collega's zijn weer niet beschikbaar (weer Sint en Piet, alleen nu - gelukkig - aangekondigd), één is er zeker 'ziek' ('ziek' omdat we allemaal weten dat hij het niet is), één is superonbetrouwbaar en waarschijnlijk ook 'ziek', de derde is afgelopen week nog ziek geweest, en dan blijven ik en een nieuwe collega (net 3 weken in dienst) over... Het zal mij benieuwen. Ik ga me er iig niet druk over maken...

Fijn weekend allemaal

grtz E

ps: Zoon heeft door hoe de radio harder moet... Man moest er ontzettend om lachen (ik was niet thuis)... dus Zoon denkt nu ook nog dat het léuk is om de radio harder te zetten... (echt grappig... Man zit in het onderwijs en je zou dus verwachten dat hij echt de Strenge van ons twee zou zijn... nou niet dus, hij kan regelmatig zijn lachen niet inhouden als Zpon ondeugend is... en ik wel... dus ik ben nu de Strenge, hihi)
even kort bericht van mij,

Het gaat hier nog goed. Druk met laatste voorbereidingen.

Nijn, gefeliciteerd met je nieuwe huisje! Fijn hoor. Staat je nieuwe adres al op Joeppie yahoo?

We gaan vandaag weer een wereldreis maken: naar Zutphen en amersfoort. naar opa en oma en naar goede vrienden van ons. Sander wil zijn promotieboekje gaan uitdelen. spannend!

Tot later dus.

Liefs,

Jozefien
Jeeetje wat is het hier belachelijk rustig!

Yara kruipt! Sinds wo zit ze redelijk zelf. ALs ze afgeleid wordt of iets wil pakken, valt ze nog steeds om, maar ze kan al best wel even alleen zitten!

Kruipen deed ze al een tijdje op haar eigen manier. ZIchzelf achteruit schuiven op haar buik of rug liggend en verder een beetje rollen naar de kant waar ze naartoe wilde. Sinds vanmorgen heeft ze echt door dat ze door haar knietjes onder zich te trekken, zich nóg beter voort kan bewegen! Weer een mijpaal!!

Nijnvriend is naar het huis en ik zit met hoofdpijn thuis. Yara ligt in bed, maar slapen doet ze niet...en ik wilde opruimen.. Heb al wel wat gedaan, maar ik ben een beetje moe. Heb hoofdpijn. wil het liefst mijn bedje in, maar voelt niet eerlijk naar Nijnvriend toe. Gister heb ik ook al niets gedaan. Ja behang en kleurtjes uitgezocht, althans behang boeken opgehaald...maar verder niet veel. Dus vind dta ik wel wat MOET doen...

Wie heeft er een beetje zin over??
Hoi,

het is inderdaad rustig!

Ik ben druk bezig met afstuderen... jaaaaa het gaat er echt van komen! Nog vier weken en dan is het kerstvakantie en voor die tijd ga ik het inleveren! Yes yes yes! Alle obstakels zijn min of meer uit de weg, mijn beoordelaar heeft gezegd dat het al voldoende is als ik het uitwerk zoals het er nu ligt (ben ik vandaag mee begonnen, maar dat is nog best veel werk...) en als ik het inlever krijg ik het terug met een cijfer, bijvoorbeeld een 7 of een 8, en nog een aantal tips/aanbevelingen. Als ik die tips/aanbevelingen dan opvolg kan ik mijn cijfer nog ophogen... Maargoed, heb dus al een toezegging dat hij het voldoende vindt! Verder heb ik toezegging van studieleider/coach dat de tweede beoordelaar (de mijne ligt enorm dwars) niet hoeft, omdat het niet in de studiegids staat en ik dus in mijn recht sta als ik zeg " rot maar op met jullie tweede beoordelaar". Bovendien kan het (volgens haar) nooit zo zijn dat die tweede beoordelaar in deze omstandigheden er nog voor kan zorgen dat het afstuderen voor februari niet gaat lukken. Ik helemaal blij dus! Ik ga het redden... jippiieeeee! Ik verheug me nu al zo op het leven zonder studie, zonder boeken, zonder scriptie, zonder altijd maar dat stemmetje in mijn achterhoofd "ja moet dat of dat nog doen voor je studie". Gewoon lekker met een boek op de bank als mannetje slaapt. En straks in mijn verlof, als Man zijn twee-en-een-halve oppasdagen heeft en me dus kan aflossen kan ik heerlijk nog wat voor mezelf doen! Ooooh ik geniet bij voorbaat al! En ik kan nu al gaan glimmen van strots als ik er aan denk dat ik straks met klein buikje (en mooi jurkje, ben al aan het sparen!) op mijn bul-uitreiking sta. En dan heel nonchalant in mijn toespraakje zeg: "ik heb er wel drie jaar over gedaan, maar ach, ik heb tussendoor ook nog even een kindje gebaard en de tweede is zoals u ziet op komst" (ga ik natuurlijk niet echt zeggen, maar fantaseren mag)

Nijn, heb wel zin voor je, maar geen puf :-)

grtz E.
Hoi allemaal,

Eindelijk weer even rust in de keet.

Ben het reizen nu wel zat....

Hier alles goed, Frouk slaapt nu echt door! Ben heel trots op haar. En ze kan nu echt zelf lopen!!!!! hiep hoi

Nijn: gefeliciteerd met je huis! Het gaat vast heel mooi worden. Ben heel benieuwd. Als het af is komen we kijken!

Eef: hahahaha fantaseren over je bul uitreiking... grappig hoor. heb je trouwens al een jurk op het oog?

Mil: bijna verhuizen!! Naar het hoge noorden. Dan woon je trouwens wel vlak bij Manderley.

Joep: hoe is het met je meisje?? En jou natuurlijk!

Manderley: leuk he die brabbeltjes van de kleine.. smelt smelt

Lab: je haar geknipt???????????? schande, ik ben me hier toch druk aan het sparen voor lang haar...... ik kan al bijna een staartje!

Joan: hoe is ie??? dikke kuzzzzzzzzzz

bb ngnnvv (dit was een boodschap van froukje)\

ik ga even aan het huishouden.

tot straks

Belle
julllie krijgen allemaal de groetjes van Lel. ( had sms gekregen)
Hallo,

het is inderdaad erg rustig hier. Wj zijn zaterdag naar Duitsland geweest en hebben daar een keuken gekocht. Ik ben nu de oude keuken aan het leegruimen en dan willen we komend weekend de nieuwe keuken plaatsen. Dat wordt veel drukte dus.

Eef: leuk zeg fantaseren over je bul-uitreiking. Zeker nu het ook echt bijna je scriptie af is. lekker hoor dat je dat straks niet meer achter zit. Da gevoel had ik ook, ik denk nu nog weleens als ik even tijd heb...moet iknog wat voor school doen? Dan bedenk ik me weer dat ik dit jaar ook eindelijk geslaagd ben, later dan gepland.

Nijn: hoe gaat het met de verhuizing?

Fien: leuke krullen hoor! jullie krijgen ook al snel de sleutel he? Als je in Groningen woont kom ik je zeker opzoeken.

Lab: zonde dat je je haar hebt afgeknipt, je had zulk mooi lang haar. Hoe is het nu met je vader? En heeft Fiep nog fratsen?

Belle: reizen is leuk, maar niet te lang en zeker zonder je meisje is het niet zo leuk...

Joep: Lang niks gehoord hoe gaat het met je? Nog aan het schilderen geweest?

Joan lees je nog mee? Hoe gaat het met je? Kun je je gedachten een beetje verzetten? Ik denk vaak aan je.

Liefs Manderley
Hoi,

Ik lag vanmorgen lekker uit te slapen, mannetje sliep lekker uit, dus ik ook, wordt ik mijn bed uitgebeld (deurbel)... een loodgieter... volgens hem wist Man er van. Sta ik daar dus met Coupe Net Uit Bed, in mijn ochtendjas, niet echt supercharmant dus. Loodgieter had sleutel nodig van kelderbox. Oké. Dus ik deur op kiertje, hoofd om de deur: "hier is sleutel, veel plezier er mee". Moest meneer de sleutel hebben van álle kelderboxen, niet alleen de onze. Dus ik weer Man bellen op zijn werk (in mijn charmante ochtendjas), Zoon wakker en huilen, Man wist van niks, maar wilde wel loodgieter spreken. Dus loodgieter staat in de gang een soort van 'ruzie' te maken met Man (ze hadden zich niet aan een afspraak gehouden ofzo...), ik er naast in mijn charmante ochtendjasje...

Pfff... lekker begin van de dag hoor... NOT...

Nouja, ik zie die loodgieter toch nooit meer. Maar jammer was het wel. Van mijn uitslaapactie die werd verstoord...
Dat haar van mij.... da's geen succes. Maar eerst even op jullie reageren!

Nijn, ik heb vrijdag aan je gedacht hoor, maar daar heb je natuurlijk geen ruk aan. Anyway, hoe bevalt het kersverse paleis, gaan jullie zelf behangen en dergelijke?

En die Yara, zomaar aan het kruipen! Grote meid!

Belle, hoe was het dans Paris? Heb je alleen maar gewerkt of heb je nog kans gezien hier en daar de toerist uit te hangen? En hoe vindt jouw Bello het om in zijn eentje voor Frouk te zorgen als jij aan het globetrotten bent?

Eef... zomaar loodgieters te woord staan in ochtendjas en met coupe naturel! Jammer dat je niet even ala hormonencircus over hem heen hebt gekotst! Stom zijn die momenten he, dat kind begint te brullen als je er Echt Even Niets Bij Kan Hebben.... ( in mijn geval was het een hond met een diaree-aanval die Nu Echt naar buiten wilde, terwil Fiepchen besloot dat er Heel Hard gebruld moest worden. En dan gaat de telefoon ook nog en krabt er een gevluchte bejaarde aan de keukendeur met postzegels voor het goede doel. Terwijl de lasagna stond aan te branden...)

Hoe gaat het met Nootje? Ik heb zo in mijn hoofd gezet dat Nootje een meisje is, dat ik nu zelfs heel blij wilde typen: hoe is het met het kleine meisje in wording. Stel dat Nootje gewoon weer zo'n stoere beer wordt, heeft ' ie meten een trauma door tante Lab.

En bijna afstuderen! Wow!

Manderley, kom je wat meer aan je rust toe nu je gestopt bent met het kolven? Hmm, blijkbaar wel, gezien een tripje naar Duitsland en een nieuwe keuken.....

Lief he, als zo'n kleintje hele verhalen begint te pruttelen. Fiepchen moet ook altijd even een culinaire recensie inlassen tijdens het voeden.

Joeppie, wat ben jij stil meis? Druk met kleine meis, druk met schilderen?

Millie, ik kijk er nu al naar uit om je de twaalfde even te zien! Hoe is het met Kaspertje? Kijk je uit dat je hem niet alvast in een verhuisdoosje stopt?

Joan, geen zin om te regaeren meis? Kan ik me helemaal voorstellen! Dikke kuffel voor jou!

Zo, nu ga ik eerst even aan jullie mijn versgebakken speculaas-appeltaart uitdelen, en dan verder met vertellen hoe en wat hier!
Wat mijn haar betreft; het is allemaal de schuld van de buurvrouw!

Anderhalve week geleden was ik net bezig Fiepchen voor te bereiden op een slaapsessie, toen de buuv aan de voordeur hing. Nu hebben we een hele leuke buuv, dus geen probleem.

Buuv is hyperslank. Met een hyperslanke dochter, die nu zo'n zes maanden zwanger is. Met zo'n klein rond bultje zeg maar.

Buuv kon het blijkbaar niet laten om mij te vertellen hoe dik ik toch wel niet was geworden, maar dat ik altijd al dik was geweest (en ik maar jaren met ondergewicht rond hobbelen) en :' Ach' (nu komt het!), ' dat maakt nu toch niets meer uit hoor, want nu heb je een kind' .

Flabbergasted. Ik heb gebaard en nu is mijn leven dus praktisch voorbij. Ik hoef mezelf niet meer te verzorgen of wat dan ook, het hoeft niet meer.

( nu geef ik toe dat buuv kwam op een dag dat ik gewoon een oude spijkerbroek aan had, met een t-shirtje en op sokken rondsprong. Oftewel: ik had niet verwacht dat er iemand zou binnen vallen).

Die kilo's kan ik niet zomaar wegtoveren, maar ik kon natuurlijk wel naar de kapper. Het liefste zo snel mogelijk. En ik heb me ietwat laten overdonderen door de jonge en uberhippe kapster, die ook nog eens twee boerderijen verder blijkt te wonen. Ze heeft me een heel interessante bob gegeven, in laagjes geknipt en met een pony.

Mijn haar is supersteil en heel dun, dus de laagjes zijn GEEN succes. Ik heb vier weerborstels bij mijn haaraanzet (en een pony staat mij toch monsterlijk), dus heb ik nu vier dunne sprieten, twee naar links en twee naar rechts op mijn voorhoofd.

Morgen ga ik het knip-nichtje van Quizz bellen voor redding.

Afgelopen zaterdag zijn we naar een uitvaart geweest van de vader van Quizz beste vriend. Heel rottig. De schattige man kon zes weken geleden tijdens het avondeten niet uit zijn woorden komen, dus vriend direct met hem naar het ziekenhuis. Vader bleek hersenkanker te hebben met uitzaaiingen. En dat was het. Bah!!!!!

Fiepchengewijs gaat het geweldig. Nog steeds een pittige dame, bijna altijd vrolijk. Ze heeft een hekel aan de babygym (' nou, kijk ouders, dan geef ik hier een dreun tegen, daar mep ik op, hier kan je aan trekken, en nu rol ik op mijn zij dan kan ik net de tv zien' ) of ze is te dom om er de bruikbaarheid van in te zien. Je kan haar niet meer zomaar lukraak in de box mikken, want als ze zich maar ergens aan vast kan houden blijft ze staan. Dus leggen we haar met beleid op haar rug.

Vorige week hebben we haar twee keer geshowd, beide keren verloskundige-etentjes van mijn moeder. Bij het eerste bezoek zette ze het prompt op een brullen toen acht vlossen op haar afstormden, het tweede showbezoek beviel haar beter. Maar dat waren er ook maar vier, en dan geen ziekenhuisvlossen maar ' vrije' vlossen, die zijn misschien wat makkelijker.

Ik moet dringend het huis aan kant brengen, maar heb helemaal geen zin. Ben meer in een bui voor taart eten, thee drinken, warm dekentje en een goed boek. Ben helemaal niet in de stemming voor afwasmachine uitruimen, strijken en keuken schoonmaken. Maar dadelijk wordt Fiepchen weer wakker, wil weer eten, educatief EN pedagogisch/didactisch verantwoord onderhouden worden Klinkt uitgebreid, maar het komt er op neer dat we samen een Nijntje-boek bekijken, ik voor haar zing en het kind door een badje haal.

Dus, op naar de afwasmachine. Zucht.

Liefs, Lab
woehaa hilarisch Lab, je verhaal, die arme fien door het badje, gunst!

Wij hebben weer goed functionerend ineternet en dat is best lekker. Een paar dagen bezig geweest met uitvogelen wat er nu was, zelfs de tele2 meneer wist het niet. Toen zette mijn zeer intelligente man de modem aan en uit en nu doet hij het weer als een tierelier.

Maar goed, weer online dus, het is heel druk geweest, veel school enzo, vlak voor de rapporten en kerstvakantie en dat is altijd een DRUKKE periode. He Eef?!

Nou goed, vandaag is mannetje vertrokken naar een zeer luze hotelletje waar een uiteraard zeer belangrijke cursus wordt gegeven van 4 dagen onder het genot van verrukkelijk eten en rijk vloeiende drank, althans, dat stel ik me zo voor. Ik moet het hier doen met een meisje wat slecht slaapt vanwege een zeer eigenwijze en slome kies, en hooguit kokosmarkronen.

Verschil moet er wezen.

Maar vrijdag vertrekken we naar een huisje in Zeeland, vraag me niet waar, maar dat wordt ongetwijfeld gezellig en relax aangezien mijn meisje verzorgd gaat worden door haar opa en oma, die in die paar dagen naar het strand met haar wilden, willen gaan fietsen met een nog te kopen fietsstoeltje en allerlei andere wilde plannen hadden.

Het arme kind zal een week nodig hebben om er van bij te komen vrees ik.

Vandaag naar de Intr@tuin geweest voor mijn zwager wiens lootje in digitaal getrokken blijk te hebben.

Als julli er 1 in de buurt hebben moet je eens langs gaan; overal staan zingende sneeuwpoppen en muizen en er vliegen kerstmannen rond. Dan heb je nog de dieren en vissen afdeleing en een parkej met tuinkabouters. Of te wel een bezoekje staat garant voor een uur vol aaaaah's en ohhh's, mits je gupje al kan 'praten' natuurlijk.

Met meisje gaat hetr goed, alweer 14 maanden. Ik ben er van overtuigd dat de schijterd allang kan lopen en staan, maar er gewoon te bang voor is. Ze wordt verlamd door prestatieangst of zo, want ze laat zich zakken op het moment dat je probeert om haar aan 1 handje mee te voeren. Terwijl ze dat in een wat moedigere bui al verschilende keren zonder enige moeite heeft gedaan. Ook is ze al een paar keer weggezet zonder dat ze het in de gaten had en dan blijft ze vrolijk staan. Tot ze het in de gaten heeft en zich weer snel laat zakken.

ik ga me weer aan wat nuttigere taken wagen zoals het soppen van de badkamer (whlehhhhgg)

Liefs Joep
Wat een opruimgedoe hier op t forum. en allemaal mamma's die zich schuldig voelen dat ze niet meer doen...

Ik ken het.

Ik wilde zoveel vandaag... maar heb enorm uitgeslapen. Althans, na de eerste voeding van 6:30 uur heb ik kleine Kasper lekker naast me gehouden, en toen werden we pas wakker om 10:00 uur, toen meneertje weer eten wilde. Daarna is het echter minder sociaal hier. Jongetje wil iets, maar ik weet niet wat. Is steeds heeeeel zielig aan het huilen. Echt pruillipje enzo. Toen heb ik m maar even meegenomen naar buiten ind e wagen. Dat was acceptabel (de box, het wipstoeltje, mijn buik, zijn wiegje en het grote bed allemaal niet). Soep-0maak-pakket gekocht. Soep gemaakt voor mijn net bevallen buurvrouw (van beneden). Op 25 november is haar superkleine schattige zoontje geboren (3400 gram en 48 cm). Echt heeeel lief. Snel even soepje gebracht en heeeel even ventje bewonderd, toen weer vlug naar Kasper, die inmiddels braaf in de wieg aan het slapen was.

Helaas was binnen een 3 kwartier de pret afgelopen, en begon meneer weer te bleren. Gevoed... en na een halve borst viel ie weer in slaap. Ik heb hem maar lekker laten liggen, en ga nu nog iets aan opruimen en inpakken doen. hihi

Labje, ik wil wet een foto zien van je haar hoor. Wie weet valt het mee!

Joep, strand, zoozoo. Ik kan me voorstellen dat je het heel gezellig vid, maar ook een beetje druk... veel plezier en succes!

Manderley, nieuwe keuken. leuk leuk leuk! we willen wel een foto zien hoor!!!

Zeef, meis toch,... stomme loodgieter!

Nijn. ehr...

Ik ga sne;l weg. KAsper huilt weer. (Dus geen opruim en inpakacties voor mij vanmiddag... zucht........)
Hier ook al zo'n miepig meisje. Heb zelfs net haar luier opengemaakt en op haar kontje gekeken of daar iets van gebruiksaanwijzing op stond. Nee dus.

Fiepchen wil drinken, Fiepchen wil toch niet drinken. Alle plekken/locaties die Fien noemde zijn hier ook al afgewezen. En toen probeerde Fiepchen-mutti haar ook al die ene romper aan te trekken..... die met die rottige mouwen.....

Heb zojuist nog even kritisch naar mijn kapsel gekeken. Nog steeds niet blij mee. Het ziet er uit als een ouwe egel met erectiestoornis.
lab: FOTO!!!!!!
quote:belle79 schreef op 26 november 2007 @ 16:37:

lab: FOTO!!!!!!Zoals het er nu uit ziet? Echt niet, dat is internetvervuiling!
Hello ladies

Hier een moeie Nijn..

Drukke dag gehad op werk en ik heb me helemaal uit de naad gewerkt en toch zou ik niet weten wat ik gedaan heb...Kennen jullie dat?

Morgen en wo weer lekker vrij, maarja morgenmiddag en ook wo middag wordt ik in ons paleisje verwacht....

Vandaag is de muur eruit gesloopt/geslepen en het wordt echt GROOT! Lekker hoor!

En dan groot voor Nijn-begrippen he..Ik kan zo een aantal mensen opnoemen die een groter huis hebben....maar voor ons is het groot!

Yara zwaait soms!! Donderdag stond ze met oma voor het raam mij uit te zwaaien en ineens ging dat armpje geheel vrijwillig omhoog!! En vanmorgen weer!!

Het gaat ineens zooo hard!

Gister had ze ineens door, dat dat snoer waar ze nooit aan mag zitten, ook uit het stopcontact getrokken kan worden en dat dan het licht uitgaat..

Fien"Wat ben je toch sociaal, soep maken voor de onderbuuv...WOW...

Eef: Lekker hoor afstuderen...

Ben heeel erg benieuwd naar je jurkje uit je fantasie!

Belle: Frouk loopt dus....wow...wat een mijlpalen allemaal hier weer!

Lab: Jouw haarprobleem ken ik..Nijnvriend heeft juist net bedacht dat de oude Nijn met langer haar eigenlijk wel heeeeel leuk was..Maarja hij vergat de honderd maal vaker voorkomende momenten dat mijn haar na 2 tellen in elkaar zakte en alle bad hairdays..

Hij heeft zelfs al een aantal vrienden gevraagd of ze mij ook niet leuker vinden met lang haar..Tot nu toe zonder succes....(ik wil dan niet gewoon een staart, maar hippe laagjes en dát werkt nou net niet)

Maar wat achterlijk van die kapper...beetje Dyanne Beekman- achtig...een bob met laagjes en pony is leuk, dus jij wilt een leuk kapsel, dus jij krijgt een bob met laagjes en pony....(Dyanne doet dat met een skinny jeans..Iedereen MOET een skinny...BAH...verder vind ik haar tsiekem wel leuk..) Niet elk haar is ervoor geschikt...

Maar ik wil wel heeeel graag een foto!!

En wat een stomme buuv heb jij.....Dat zeg je toch niet....Dat iemand altijd al dik is geweest en dat iemand nu een kind heeft en dat het toch allemaal niets meer uitmaakt...STOM

Joep: Jeuj morgen gaan de schilderijen dan echt worden overhandigd....Kan niet wachten tot ik ze heb en ze kan overhandigen aan vrienden! Mail je me nog even je rek nr?

Manderley: Een nieuwe keuken...JIj ook al?? WOW

PLaatje!! plaatje!!

Zal ik ook mijn plaatje even op Yahoo zetten??

Liefs NIjn
Ik ben vanavond giga verdwaald in Dordrecht... Moest een stagiare observeren en echt... als je denkt dat Den Haag undoable is, moet je eens (in het donker en in de regen) in Dordrecht gaan rondrijden... wat een ramp! Allemaal eenrichtingsverkeer, onbegrijpbare rotondes en OVERAL FIETSPADEN... pfff ik ben er helemaal gefrustreerd van

En toen zat ik in de auto op weg naar huis, reed langs het ziekenhuis waar Zoon geboren is, moest ineens denken aan mijn bevalling en toen zat ik ineens heeeel hard te huilen... ineens kwamen die weee-en die zo'n zeer deden weer terug, en de paniek (ik ben ontzettend in paniek geweest omdat ik de weee-en niet meer kon opvangen, omdat ze te snel op elkaar kwamen)... stom he? Ik ben geloof ik wel op en top zwanger...

Ooooh en ik heb al een buikje! Nu met 10 weken al het buikje dat ik bij Zoon bij een week of 22 pas had... (pas ook mijn broeken dus bijna niet meer... hier alweer standaard een losse knoop)

Grtz E
Manderley, bedankt voor je kaart!
Hello

Alleen even heel ego vertellen hoe het met Yara was op CB.

Yara loopt qua spierontwikkeling ab-so-luut niet meer achter.

Arts was goed tevreden

Ze weegt nu 8160 en is 71 cm

Wel heeft ze een oogafwijking, kijkt scheel zeg maar

We moeten dan ook naar de HA en die zal ons dan doorsturen naar Oogarts.

That's all.

Ga zo weer klussen, mama komt weeeer oppassen. Ik zei al: straks gaat ze denken dat oma haar moeder is... :-)

Liefs

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven