vreemd sms

20-09-2010 21:11 274 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet met wie ik dit moet bespreken.... Dus ik hoop op advies van jullie....

Ik ben nu 2 jaar heel gelukkig met mijn vriend. Ik hou zielsveels van hem en weet eigenlijk dat hij de ware is. Onze relatie is heel goed en we hebben bijna nooit ruzie (natuurlijk wel eens :P Maar dat is gezond!). We hebben samenwoon plannen en zijn dit weekend zelfs al gaan kijken wat voor meubels we mooi vinden.

De afstand tussen ons is wel best groot (41 kilometer) waardoor we elkaar maar eens in de 2 weken zien (een heel weekend dat wel).

Mijn vriend en ik hebben beide eigenlijk geen echte vrienden... en ons leventje bestaat eigenlijk alleen uit elkaar.

Mijn vriend is het type dat het leuk vind om geadoreert te worden (denk ik!). Hij vind het leuk om te horen dat hij knap is, dat een ander hem niet verdient, dat hij zo geweldig is.... Hij is ook redelijk een charmeur.... Een half jaar geleden kwam ik er ook achter dat hij via msn sekspraat had met andere meiden... Dit vond ik uiteraard niet goed!!! En dit heb ik hem ook duidelijk gemaakt. Dit kon hij goed begrijpen en doet hij ook niet meer (zegt hij). Hij is ook het type dat vroeger veel met meiden van internet afsprak, zo heb ik hem ook leren kennen....

Nu ben ik een heel onzeker persoon.... Heb door verschillende ervaringen in mijn leven de vervelende eigenschap gekregen om overal iets achter te zoeken en mensen heel moeilijk te vertrouwen. Ik zou mijn vriend mijn leven toevertrouwen, maar met meiden vind ik het erg moeilijk!

Nu wilde ik laatst zijn mobiel lenen om even het weer te checken en toen ik langs zijn smsjes kwam (is een tabblad) reageerde hij nogal paniekerig.... Dit zette mij aan het denken... Waarom was dat? Heeft hij geheimen voor mij?

Nu moest ik vanochtend zijn wekker uitzetten (wat dus ook zijn mobiel is)... en ik heb (tegen al mijn princiepes in!!!!!! En ik schaam mij rot!) een smsje gelezen van een of ander meisje.

Hierin stond iets over dat hij open kaart moest spelen, hij (of zij) andere dingen wilt als zij (of hij) en dat ze hem niet waard is.....

Ik heb nog nooit van haar gehoord... en op de een of andere manier gaan bij mij alarmbellen rinkelen.... Het probleem is dus... wat moet ik hiermee!!! Ik heb deze informatie niet eerlijk gekregen.... hij zou me nooit meer vertrouwen....

Maar hij reageerde zo paniekerig!? En als dit smsje over gewoon vriendschap zou gaan is dat toch niet nodig!?

Ik wil graag jullie mening!

Alvast bedankt....

Onzeker leeuwtje
Hij zal hoe dan ook smoesjes gaan verzinnen, het is aan jou wat je ermee doet.
quote:LittleLion schreef op 20 september 2010 @ 21:38:

[...]

Normaal kan ik mijn onzekerheid en wantrouwen in andere vrouwen beperken door er alleen zelf over te piekeren... Echter sloeg er bij mij iets om toen hij zo paniekerig deed... Vandaar dat ik toen ik die mobiel in mijn handen had ik het toch niet kon laten even te kijkenZou als ik jou was op je intuitie vertrouwen en je niet laten afschepen. Hij zal toch met een flinke smoes komen.
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
En LittleLion, vertrouw op je instinct want je bent niet voor niets achterdochtig geworden! Hij schrok en was paniekerig, je hebt het goed gezien! Met dat SMS'je erbij is 1 en 1 samen 2 hoor... Ik weet nagenoeg zeker dat ie vreemd gaat als ik dit zo lees.

In je openingspost lees ik dat je wat hem betreft gewoon heel goed van vertrouwen bent. Dat je kwetsbaar bent, maar je vriend blindelings vertrouwt. Misschien heb je toch gewoon iemand getroffen die daar eigenlijk misbruik van maak... een wolf in schaapskleren.

Ik hoop het niet voor je maar ik vrees echt het ergste....
oke, hij deed paniekerig.

Zei jij toen niet tegen hem: wat doe jij raar?

Is toch nergens voor nodig?

Of iets in die trant?

Hoe heb jij verder gereageerd?
doet me denk aan dit liedje:

klik
Ik mag inderdaad wel hopen dat hij ook eens naar jou toe komt?

Dit verhaal stinkt inderdaad. Ik zou niet bellen maar rijden!
Hij is de vorige keer gelukkig wel eerlijk geweest tegen mij over da internet gedoe.... En toen had ik geen echte bewijzen.... Dus ik hoop dat hij dan nu ook eerlijk tegen mij kan zijn....

[...]

Normaal kan ik mijn onzekerheid en wantrouwen in andere vrouwen beperken door er alleen zelf over te piekeren... Echter sloeg er bij mij iets om toen hij zo paniekerig deed... Vandaar dat ik toen ik die mobiel in mijn handen had ik het toch niet kon laten even te kijken

Precies, die paniek is er niet voor niets.

Je zou iets kunnen zeggen als dat je het per ongeluk zag toen je de wekker uitzette, en dat je er in eerste instantie niets van dacht, maar dat het nu toch begint te knagen. Wie is die *** eigenlijk?
quote:LittleLion schreef op 20 september 2010 @ 21:42:

Hij is de vorige keer gelukkig wel eerlijk geweest tegen mij over da internet gedoe.... En toen had ik geen echte bewijzen.... Dus ik hoop dat hij dan nu ook eerlijk tegen mij kan zijn....

Hij was eerlijk NADAT je erachter kwam of zei hij het uit zichzelf?

Dat is natuurlijk wel even een heel verschil he!
oke, nog een keer:

komt hij weleens naar jou toe?

Geef jij hem weleens lik op stuk?

Ben jij bang hem kwijt te raken en ga je daarom niet tegen hem in?

Hoe heb jij verder gereageerd toen hij zo panisch reageerde?
quote:RedPoppy schreef op 20 september 2010 @ 21:42:

Ik mag inderdaad wel hopen dat hij ook eens naar jou toe komt?

Dit verhaal stinkt inderdaad. Ik zou niet bellen maar rijden!Ik had ook al in de auto gezeten en wilde dat ook naar Littlelion posten maar dacht: Kiertje... je draaft door wanneer je die tip post :-D

[...]

Normaal kan ik mijn onzekerheid en wantrouwen in andere vrouwen beperken door er alleen zelf over te piekeren... Echter sloeg er bij mij iets om toen hij zo paniekerig deed... Vandaar dat ik toen ik die mobiel in mijn handen had ik het toch niet kon laten even te kijkenIk snap het ergens ook wel hoor, het was een impulsief iets vanwege zijn paniekerige gedrag. Ik neem niet aan dat je elke dag zijn mobiel screent .
Waarom liegen over het lezen van die sms. Zeg gewoon dat je in zijn telefoon hebt gekeken omdat hij in het verleden jouw vertrouwen heeft beschaamd, en dat het nu blijkbaar wéér het geval is en dat jij er klaar mee bent.
quote:emaille schreef op 20 september 2010 @ 21:43:

[...]

Precies, die paniek is er niet voor niets.

Je zou iets kunnen zeggen als dat je het per ongeluk zag toen je de wekker uitzette, en dat je er in eerste instantie niets van dacht, maar dat het nu toch begint te knagen. Wie is die *** eigenlijk?Die vraag is naar mij??? Want ja... dat weet ik dus niet! Ik heb nog nooit van haar gehoord! :P Ik weet alleen dat ze wel in zijn hyvesvrienden staat XD maar dat zegt bij hem nog niks
quote:MBV schreef op 20 september 2010 @ 21:42:

doet me denk aan dit liedje:

klikgoh.. komt me totaal niet bekend voor..
quote:Kier_V schreef op 20 september 2010 @ 21:44:

[...]

Ik had ook al in de auto gezeten en wilde dat ook naar Littlelion posten maar dacht: Kiertje... je draaft door wanneer je die tip post :-DHehe
quote:LittleLion schreef op 20 september 2010 @ 21:45:

[...]

Die vraag is naar mij??? Want ja... dat weet ik dus niet! Ik heb nog nooit van haar gehoord! :P Ik weet alleen dat ze wel in zijn hyvesvrienden staat XD maar dat zegt bij hem nog niksNee, dat vraag jij aan hem
bel het nummer op en vraag waar ze hem van kent. Desnoods met zijn mobiel en zucht eerst voor dat je wat zegt. Kijken wat er gebeurt. Je mag hem wantrouwen door zijn eerdere streken.
quote:Grungy schreef op 20 september 2010 @ 21:44:

oke, nog een keer:

komt hij weleens naar jou toe?

Geef jij hem weleens lik op stuk?

Ben jij bang hem kwijt te raken en ga je daarom niet tegen hem in?

Hoe heb jij verder gereageerd toen hij zo panisch reageerde?

Ja hij komt ook vaak naar mij... gewoon om en om :P

Hoe bedoel je lik op stuk???

En tuurlijk ben ik bang om hem kwijt te raken! Dat is waarom ik in eerste instantie dat stomme smsje las... om te kijken wat er nou verdorie is XD

En ik reageerde er alleen met een vage blik op... Zijn familie stond er om heen en we stonden in de rij bij een attractie :P lol
quote:LittleLion schreef op 20 september 2010 @ 21:46:

[...]

Ja hij komt ook vaak naar mij... gewoon om en om :P Hoe bedoel je lik op stuk???

En tuurlijk ben ik bang om hem kwijt te raken! Dat is waarom ik in eerste instantie dat stomme smsje las... om te kijken wat er nou verdorie is XDEn ik reageerde er alleen met een vage blik op... Zijn familie stond er om heen en we stonden in de rij bij een attractie :P lolBen je nou serieus of lach je nou alles weg??
lik op stuk:

ga je tegen hem in

sta je je mannetje bij hem?

Laat je je niet gevoeglijk alles aanpraten

heb je je eigen mening

ben je geen ja knikker, dat bedoel ik.

Ik probeer even te achterhalen hoe jij hier instaat en wat je het beste kan doen vanuit daaruit, snapst?
Zou gewoon morgen uit je werk/school naar hem toe rijden en vannacht nog even lekker proberen te slapen als dat lukt..

Niet een week wachten!
ja dat XD en :P viel mij ook al op

hoe oud zijn jullie?
Nee ik ben heel serieus... Ik gebruik gewoon te veel smileys en probeer het misschien wat luchtiger in te zien... Ik ben daarbij ook heel slecht in het uiten van mezelf

Ik ken mezelf en ik kan hier echt helemaal in doordraaien/doordraven..
20 en 23.

ja ik ga van de week dan maar denk ik s'avonds naar hem toe... Ik denk woensdagavond. Morge kan ik niet :( Ik ben vrij, maar mijn vriend moet overdag werken en ik heb laat in de namiddag een vergadering

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven