vreemd sms

20-09-2010 21:11 274 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet met wie ik dit moet bespreken.... Dus ik hoop op advies van jullie....

Ik ben nu 2 jaar heel gelukkig met mijn vriend. Ik hou zielsveels van hem en weet eigenlijk dat hij de ware is. Onze relatie is heel goed en we hebben bijna nooit ruzie (natuurlijk wel eens :P Maar dat is gezond!). We hebben samenwoon plannen en zijn dit weekend zelfs al gaan kijken wat voor meubels we mooi vinden.

De afstand tussen ons is wel best groot (41 kilometer) waardoor we elkaar maar eens in de 2 weken zien (een heel weekend dat wel).

Mijn vriend en ik hebben beide eigenlijk geen echte vrienden... en ons leventje bestaat eigenlijk alleen uit elkaar.

Mijn vriend is het type dat het leuk vind om geadoreert te worden (denk ik!). Hij vind het leuk om te horen dat hij knap is, dat een ander hem niet verdient, dat hij zo geweldig is.... Hij is ook redelijk een charmeur.... Een half jaar geleden kwam ik er ook achter dat hij via msn sekspraat had met andere meiden... Dit vond ik uiteraard niet goed!!! En dit heb ik hem ook duidelijk gemaakt. Dit kon hij goed begrijpen en doet hij ook niet meer (zegt hij). Hij is ook het type dat vroeger veel met meiden van internet afsprak, zo heb ik hem ook leren kennen....

Nu ben ik een heel onzeker persoon.... Heb door verschillende ervaringen in mijn leven de vervelende eigenschap gekregen om overal iets achter te zoeken en mensen heel moeilijk te vertrouwen. Ik zou mijn vriend mijn leven toevertrouwen, maar met meiden vind ik het erg moeilijk!

Nu wilde ik laatst zijn mobiel lenen om even het weer te checken en toen ik langs zijn smsjes kwam (is een tabblad) reageerde hij nogal paniekerig.... Dit zette mij aan het denken... Waarom was dat? Heeft hij geheimen voor mij?

Nu moest ik vanochtend zijn wekker uitzetten (wat dus ook zijn mobiel is)... en ik heb (tegen al mijn princiepes in!!!!!! En ik schaam mij rot!) een smsje gelezen van een of ander meisje.

Hierin stond iets over dat hij open kaart moest spelen, hij (of zij) andere dingen wilt als zij (of hij) en dat ze hem niet waard is.....

Ik heb nog nooit van haar gehoord... en op de een of andere manier gaan bij mij alarmbellen rinkelen.... Het probleem is dus... wat moet ik hiermee!!! Ik heb deze informatie niet eerlijk gekregen.... hij zou me nooit meer vertrouwen....

Maar hij reageerde zo paniekerig!? En als dit smsje over gewoon vriendschap zou gaan is dat toch niet nodig!?

Ik wil graag jullie mening!

Alvast bedankt....

Onzeker leeuwtje
quote:LittleLion schreef op 22 september 2010 @ 18:32:

op lislore: ja hij begreep heel goed dat het contact met dat meisje onhandig was. Hij wilde het er nog met mij over hebben (hoewel ik daar dan wel mijn twijfels over had). Hij weet dat hij beter gelijk het contact had kunnen verbreken.

'

ja daarom reageerde hij natuurlijk paniekerig......

Maar goed meiden. Ik zal hier toch blijven horen dat jullie denken dat het niet klopt, maar daar heb ik op dit moment niks meer aan Ik heb besloten om verder te gaan en besloten om hem nog een kans te geven. Als hij dit verpest merk ik dat vanzelf en zal ik vanzelf mijn hoofd stoten. Persoonlijk denk ik dat hij en ik onszelf er door heen kunnen slaan. Hij wilt hier ook echt voor gaan. Ik weet van waar heeft hij heeft moeten komen en hoeveel hij al is veranderd. Hij is niet heilig, dat zeker niet.... Maar mensen kunnen veranderen...
quote:LittleLion schreef op 22 september 2010 @ 18:34:

Hij heeft zich de vorige keer wel aan die belofte gehouden. Er is geen sprake meer van seksgesprekken.

Maar ik ga hier niet mezelf blijven verantwoorden... Ik heb mijn keuze gemaakt.

Bedankt meiden

Zolang je die gesprekken niet heb gelezen, weet je dat natuurlijk niet zeker. Maar zoals ik al zei, jij gelooft hem. En dat lijkt me goed als je de relatie wil voortzetten.

Nogmaals succes. En schroom je niet om hier in het later stadium toch weer om advies en tips te vragen.
De beste voorspelling wat iemand in de toekomst gaat doen is zijn gedrag in het verleden.

Veel sterkte er mee.
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.

Hij heeft zich de vorige keer wel aan die belofte gehouden. Er is geen sprake meer van seksgesprekken.

Bedankt meiden Nee, hij doet het nu op een andere manier. En nu gaat hij het wéér op een hele andere manier doen...........
Jas, amen sista!
Nee, dat sekschatten heeft hij gelaten voor wat het is (zegt hij...). In plaats daarvan blijft het nu bij flirten en niet vertellen dat hij een relatie heeft. Volgende keer heeft hij misschien wel seks met iemand. Tsjah, hij wist niet dat dat niet hoorde in een relatie. Jij leert hem dat. Daarna blijft het alleen bij oraal vreemdgaan/zoenen/handwerk etc. Want dat is toch heel wat anders? Mijn god, hoe kan iemand nou beweren dat hij niet weet wat wel of niet kan in een relatie!

LL, ik hoop voor je dat hij inderdaad veranderd en ik gun jullie alle geluk van de wereld. Ik vind je naief, absoluut. Maar het is je eigen keus en je komt er vanzelf achter of dit een goede keus is. Succes samen!
yup naïef idd

een vos verliest dan misschien wel zijn haren, maar nooit zijn streken
Dat lijkt mijn ex wel! Ook sexpraat via msn + sms en tegen me liegen over andere meisjes.

En oh hoe vaak heeft hij wel niet gezegd dat hij zou veranderen..

Ik gaf hem weer een kans omdat ik zo veel van hem hield en geloofde dat hij het anders zou gaan doen.

Geloof me, dat wantrouwen in je partner sloopt je, je gaat er aan onderdoor. Wil jij je elke dag afvragen of hij wel eerlijk tegen je is? Want niemand kan zomaar veranderen.

Ik heb uiteindelijk voor mezelf gekozen. Met pijn in mijn hart heb ik het uitgemaakt en ik voel me goed nu! Die onzekerheid in de relatie brak me.
misschien is het wel dezelfde...:)
Dat toch weer niet aan het verhaal te lezen haha.

Ik was in ieder geval zo opgelucht toen het definitief uit ging met mijn ex. Ik verdien iemand die eerlijk tegen me is, en jij ook TS.
Hij heeft blijkbaar niet genoeg aan jou, want hij blijft aandacht zoeken bij andere meisjes. Denk je dat hij seks zou weigeren als zo'n meisje zou happen? Zij weten immers niet dat hij een vriendin heeft. Hij woont nu nog bij zijn ouders, dus kan hij niet helemaal losgaan, maar hoe moet dat als hij op kamers gaat?

Jij bent heel erg gek op hem, kun jij je voorstellen dat jij zit te sekschatten/flirten op msn en smsen met jongens die geinteresseerd zijn in jou en dat je verzwijgt dat je al een vriend hebt? Waarschijnlijk zou jij dat niet in je hoofd halen, omdat je veel van vriend houdt. Waarom is het voor hem dan wel zo moeilijk om zich te gedragen?

Ik vind het echt belachelijk dat hij zegt dat hij die bevestiging nu eenmaal nodig heeft. Lijkt me onbegonnen werk om zo'n egotripper tevreden te houden. Moet je nog op je tenen gaan lopen ook, omdat meneer anders weer de broodnodige aandacht van andere meiden op gaat zoeken.

Maar misschien zit er naast, misschien zal hij echt veranderen....het kan maar het gebeurd niet vaak. Je vriend is jong en hitsig en ziet nog veel ste veel verleidingen om zich heen; probeer daar maar eens tegenop te boksen. Heel vermoeiend.
Goed zo LLion, je mag zelf kiezen! Succes!
Sorry meisje dit klinkt niet als een vriendschap niet zo naief zijn je alarmbellen gaan niets voor niets rinkelen confronteer hem er mee,
Goed dat je het erover gehad hebt LL! Zoals eerder gezegd: een gewaarschuwd mens telt voor twee. Geniet van je relatie, maar hou je ogen en oren goed open. Succes!
Littlelion heeft gekozen en wenst geen adviezen meer van ons te horen want ze wéét dat het waarschijnlijk weer een keer mis gaat en met die optie wil ze liever niet geconfronteerd worden.

ik begrijp het helemaal en ik respecteer haar keuze.

Het zij zo....
quote:liselore schreef op 22 september 2010 @ 18:17:

hij mag de rest van zijn leven alleen met jou flirten en anders is het over??

Hebben jullie dan ook gedefinieerd wat dat flirten inhoudt? Het lijkt mij nogal onrealistisch..

Hier ben ik het mee eens.

Daarnaast ís je vriend wel over je grenzen heen gegaan. Tot twee keer aan toe, terwijl jij er vanuit ging dat hij dit een tweede keer niet zou doen.

De reden dat hij dit deed is; Zijn behoefte aan aandacht van anderen.

Wat maakt dat jij denkt dat die behoefte verdwijnt? Beperken (alleen met jou flirten) gaat niet werken, dat maakt dat die behoefte alleen maar blijft groeien natuurlijk.

Het is goed dat jullie gepraat hebben, maar het probleem los je met praten, praten en nog eens praten niet op. Ook niet door hem te laten bellen naar jou --> op het moment dat hij behoefte heeft aan aandacht van anderen.

Ik zou net als Char bang zijn dat hij stiekem zou gaan doen. Nee, sterker nog. Als mijn vriend twee keer over mijn grens heen gaat dan ben ik er van overtuigd dat hij dit nog eens doet. Stiekem. En als ik die overtuiging naar de achtergrond zou kunnen praten, dan nog zou ik er niet op vertrouwen dat hij niet stiekem zou doen.

Lang verhaal, korte conclusie; Hij heeft het mooi weten recht te praten. Sterkte.
quote:LittleLion schreef op 22 september 2010 @ 18:29:

Naja, dat zullen we dan wel zien. Ik heb er nog vertrouwen in. Ik denk dat hij eerlijk tegen mij is geweest en heeft verteld wat er nu nog speelt. Om deze reden ga ik iemand niet meteen de deur wijzen... Hij wilt er voor vechten en wilt veranderen. Hij is al heel veel veranderd en ik denk dat dit ook goed kan gaan.

Hij was geen steek veranderd want hij bleef niet eerlijk over contacten met anderen die een seksuele danwel flirterige ondertoon hadden. Omdat hij wist dat het niet klopte.

Je ziet het al; hij ging al stiekemer doen. Voortaan wist hij zijn ontvangen en verzonden smsjes, zodat jij ze niet kunt lezen. En zodat jij denkt dat hij nog meer zijn best doet en het nog beter gaat.
ik snap niet dat zo'n goserT dan zelf de relatie niet uitmaakt.

Waarom hij überhaupt een relatie aangaat.

alleen voor de seks?
quote:LittleLion schreef op 22 september 2010 @ 18:24:

En hij vertelde andere meiden niet dat hij een relatie had omdat hij dus wilde flirten he.

Jullie zijn hartstikke jong, hebben pas 2 jaar iets samen, zien elkaar niet zo heel veel en hij wil met andere meiden flirten? (waardoor hij bewust achterwege laat dat hij een relatie heeft) Ohja, vergeten, het is ook nog eens de tweede keer dat hij zoiets flikt....

Gaan er nou echt geen alarmbellen bij jou af?
Jawel joh Indigo, maar je snapt toch wel dat de liefde sterk is en dat ze het daarom niet in wil zien?

Liever nog 4 jaar zo verder, dan vanaf vandaag al gelukkig zijn. Logisch toch?
Je bent een schat van een meid, en enorm naief. Wat je moet leren, moet je zelf leren. Wij kunnen wel zeggen dat het een manipulatieve liegende vreemdganger is, maar eens kom je er zelf achter.... Ik hoop voor je dat de pijn dan niet te erg is.
quote:isabon schreef op 22 september 2010 @ 23:19:

Je bent een schat van een meid, en enorm naief. Wat je moet leren, moet je zelf leren. Wij kunnen wel zeggen dat het een manipulatieve liegende vreemdganger is, maar eens kom je er zelf achter.... Ik hoop voor je dat de pijn dan niet te erg is.Mooie post Isabon en zo waar.

Bedankt meiden Graag gedaan. Ik hoop dat hij het waard is. Veel geluk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven